Wat Taco Bell bedoelde, was dat ze hoe dan ook een shitload money maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:41 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik snap de "grap"" ook wel maar ik ben gewoon benieuwd wat voor bijzonders er vandaag is
Het was 4/20. Dat was de grap.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:41 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik snap de "grap"" ook wel maar ik ben gewoon benieuwd wat voor bijzonders er vandaag is
Zet deze link er dan ook even bij: http://en.wikipedia.org/wiki/420_(cannabis_culture)quote:
Haha.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef BONG4002 het volgende:
Ik was wat aan het zoeken over elektrisch roken op youtube en kwam dit tegen:
Ik moest wel even in de lach schieten op de manier hoe deze man het allemaal brengt![]()
Verder was het wel informatief btw
quote:
Tom Mabe... is dat niet diegene die ook es zon stukje heeft opgenomen waar ie zo'n televerkoper pranked?quote:
al net zon baas als de bapaomanquote:
Mmmmmmm...lekkerquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:37 schreef delano.888 het volgende:
Aangezien de mannen van fokweblog NOOIT MIJN SUBMITS PLAATSEN GVD![]()
post ik me laatste 3 maar hier:
Zeg nou eerlijk, zijn toch best weblog waardig
En nog ontzettend slecht uitgevoerd ookquote:
http://boards.4chan.org/b/res/395014078quote:Op zondag 22 april 2012 12:33 schreef Wootism het volgende:
[..]
En nog ontzettend slecht uitgevoerd ook
Sowieso grappig dat er mensen zijn die niet kunnen omgaan met het succes van 9gag...
Dit vergelijken met Rebecca Black.quote:Op zondag 22 april 2012 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
Rebecca Black is van de troon gestoten.
Tering.quote:Op zondag 22 april 2012 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
mevrouw black had tenminste nog het verstand om autotune toe te passenquote:Op zondag 22 april 2012 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
Je weet dat topics daar niet langer dan een uur blijven bestaan hequote:Op zondag 22 april 2012 13:59 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
http://boards.4chan.org/b/res/395014078
quote:Op zondag 22 april 2012 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
Dit laat zien hoe je een filmpje enorm subjectief kan maken door te knippen en te plakken met de juiste stukjes video. Alsof ze hier in Europa ook zo goed zijn in alle Staten van de VS op te noemen, of op een kaart van Afrika de landen in te vullen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:13 schreef gogosweden het volgende:
dit laat de "intelligentie" van de amerikanen maar weer eens zien
ja duh, maar dan nog is het grappig of niet dan?quote:Op zondag 22 april 2012 17:20 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dit laat zien hoe je een filmpje enorm subjectief kan maken door te knippen en te plakken met de juiste stukjes video. Alsof ze hier in Europa ook zo goed zijn in alle Staten van de VS op te noemen, of op een kaart van Afrika de landen in te vullen.
Op een kaart van Afrika zou ik nog geen 5 landen correct kunnen aanwijzen, maar ik ken wel alle 50 staten van de VS en hun ligging.quote:Op zondag 22 april 2012 17:20 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dit laat zien hoe je een filmpje enorm subjectief kan maken door te knippen en te plakken met de juiste stukjes video. Alsof ze hier in Europa ook zo goed zijn in alle Staten van de VS op te noemen, of op een kaart van Afrika de landen in te vullen.
Je punt was dat het de intelligentie van de gemiddelde Amerikaan laat zien, maar het is dus bij voorbaat niet een betrouwbaar filmpje.quote:Op zondag 22 april 2012 17:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja duh, maar dan nog is het grappig of niet dan?
Ik kan datquote:Op zondag 22 april 2012 17:20 schreef Mirel het volgende:
[..]
Klopt, is ook eens een filmpje van Nederland voorbij gekomen met vragen over de basiskennis.. zoals waar limburg ligt ofzo en ook vele het niet wisten.quote:Op zondag 22 april 2012 17:20 schreef Mirel het volgende:
[..]
Goeie!quote:Op zondag 22 april 2012 17:40 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #91
Had het na de eerste 7 minuten al gezien... de zoveelste donkere-comedian die loopt te zeuren over racisme en daar grapjes over maakt.quote:
Uiteraard mijn waarde.quote:Op zondag 22 april 2012 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je weet dat topics daar niet langer dan een uur blijven bestaan he
dafuqquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:33 schreef Superthomas het volgende:
tevens zijn bijna alle Rainbow Tylenol remixes de moeite waard.
Je post je eigen 'grap'?quote:Op zondag 22 april 2012 17:40 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doen mensen hier wel vaker.quote:Op zondag 22 april 2012 19:11 schreef datisstom het volgende:
[..]
Je post je eigen 'grap'?_________!
Je eigen grap postenquote:Op zondag 22 april 2012 17:40 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Je eigen grap postenquote:Op zondag 22 april 2012 17:40 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Die Hitlerquote:Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afgeknelde tettenquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 23:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Guitar? Dat stuk plastic met die gekleurde knoppen?
quote:Op zondag 22 april 2012 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Afgeknelde tetten
Houdt de gitaar verkeerd vast
Haar heeft dode punten
Gigantische oorbellen
Kruis om haar nek.
2/10 zou niet neuken.
dafuqquote:Op maandag 23 april 2012 02:03 schreef Wootism het volgende:
Kon hem niet op YouTube vinden, maar moest er wel om lachen.
Stomme poes, met die pootjes en alles
http://www.dumpert.nl/mediabase/2108011/16ff393c/kat_vs._ham.html
kzou der nog steeds doenquote:
Hahah. Jezus. wat is dit.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |