Haha, dat stuk op 08:45 wanneer hij shit in het Nederlands gaat zeggenquote:
Ik plak ze altijd tegen m'n aarsje aan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef Kakpizza het volgende:
Als je ballen tegen je zij plakken
[ afbeelding ]
boss walkquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef Kakpizza het volgende:
[ afbeelding ]
Ministry of Silly Walksquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef Kakpizza het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef Kakpizza het volgende:
[ afbeelding ]
Dat spreken in tongen gebeurt ook bij genoeg Nederlandse kerken van oa. de pinkstergemeente hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:43 schreef Wootism het volgende:
[..]
Gekke Christelijke mensen in America...
Net zoals 'speaking in tongues', ook zoiets belachelijks
Kan verdomme dat filmpje niet vinden met die samenvatting van al die stomme Christelijke show hoogtepunten...
Echt? Nou dan kunnen we weer trots zijn op Nederland...quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:31 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat spreken in tongen gebeurt ook bij genoeg Nederlandse kerken van oa. de pinkstergemeente hoor.
quote:
Die is 36 jaar oud, soort Bart de Graaffquote:
Deed mij denken aan dit filmpjequote:
Holy shit!quote:
Improv Everywherequote:Op zaterdag 21 april 2012 14:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Deed mij denken aan dit filmpje
"MOM! Come here, there's a black guy down here!"![]()
Ook goed:
Taco Bell is een popula- laat maar.quote:
Dank jequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Taco Bell is een popula- laat maar.
Ik ga geen grappen uitleggen.
ik snap de "grap"" ook wel maar ik ben gewoon benieuwd wat voor bijzonders er vandaag isquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Taco Bell is een popula- laat maar.
Ik ga geen grappen uitleggen.
Het is zaterdag.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:41 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik snap de "grap"" ook wel maar ik ben gewoon benieuwd wat voor bijzonders er vandaag is
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:38 schreef Dven het volgende:
Gezocht: Cartoon van die kip die in de supermarkt steeds eieren gaat halen omdat hij anders geslacht wordt
Wat Taco Bell bedoelde, was dat ze hoe dan ook een shitload money maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:41 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik snap de "grap"" ook wel maar ik ben gewoon benieuwd wat voor bijzonders er vandaag is
Het was 4/20. Dat was de grap.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:41 schreef wuuht het volgende:
[..]
Zet deze link er dan ook even bij: http://en.wikipedia.org/wiki/420_(cannabis_culture)quote:
Haha.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef BONG4002 het volgende:
Ik was wat aan het zoeken over elektrisch roken op youtube en kwam dit tegen:
Ik moest wel even in de lach schieten op de manier hoe deze man het allemaal brengt![]()
Verder was het wel informatief btw
quote:
Tom Mabe... is dat niet diegene die ook es zon stukje heeft opgenomen waar ie zo'n televerkoper pranked?quote:
al net zon baas als de bapaomanquote:
Mmmmmmm...lekkerquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:37 schreef delano.888 het volgende:
Aangezien de mannen van fokweblog NOOIT MIJN SUBMITS PLAATSEN GVD![]()
post ik me laatste 3 maar hier:
Zeg nou eerlijk, zijn toch best weblog waardig
En nog ontzettend slecht uitgevoerd ookquote:
http://boards.4chan.org/b/res/395014078quote:Op zondag 22 april 2012 12:33 schreef Wootism het volgende:
[..]
En nog ontzettend slecht uitgevoerd ook
Sowieso grappig dat er mensen zijn die niet kunnen omgaan met het succes van 9gag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |