jammer, wel grappigquote:Op donderdag 19 april 2012 09:42 schreef ArtistA het volgende:
[ [url=http://i.imgur.com/BFe81.jpg
i.imgur.com]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 01:45 schreef whY... het volgende:
Dit filmpje is gevuld met werkelijk alles, humor, schaamte, gekkigheid en zelfs muziek! Hahaha ouwe tijden
Heeey Roeland Goosen!! Alles goed pik??quote:Op donderdag 19 april 2012 08:31 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:29 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
Heeey Roeland Goosen!! Alles goed pik??
neequote:
Zaaiquote:Op donderdag 19 april 2012 01:45 schreef whY... het volgende:
Dit filmpje is gevuld met werkelijk alles, humor, schaamte, gekkigheid en zelfs muziek! Hahaha ouwe tijden
quote:Op donderdag 19 april 2012 08:46 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
Snap je het niet? Ik wil wel een paar 'ragefaces' erop gooien zodat het grappiger is.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 08:31 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten
[ afbeelding ]
Een echte YouTube held is geboren zoek even op ze kanaal: mijn muziekje ik ging helemaal stuk van het lachenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef BONG4002 het volgende:
Ik was wat aan het zoeken over elektrisch roken op youtube en kwam dit tegen:
Ik moest wel even in de lach schieten op de manier hoe deze man het allemaal brengt![]()
Verder was het wel informatief btw
neequote:Op donderdag 19 april 2012 18:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Snap je het niet? Ik wil wel een paar 'ragefaces' erop gooien zodat het grappiger is.
Ik mag van YouTube geen bestaande muziekjes meer gebruiken. Nou, dan maak ik zelf wel een muziekje.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:55 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Een echte YouTube held is geboren zoek even op ze kanaal: mijn muziekje ik ging helemaal stuk van het lachen!
Dit dus. Heb niet echt een idee wat er vooraf gebeurd is, maar als mijn kind mijn kat zo slaat en mijn kat reageert zo terug, kan ik er echt alleen maar om lachen.quote:
quote:
Ik bepaal dat het een aardbei is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:28 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mogen zelf bepalen wat het is.
Je moeder die een queefje laatquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:28 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mogen zelf bepalen wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |