Die is al een aantal keren voorbij gekomen maar ik blijf er om lachenquote:
orlyquote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die is al een aantal keren voorbij gekomen maar ik blijf er om lachen
Zou wel baas zijn als het waar was, en benieuwd dan wat de uitkomst zou zijn (Schijnbaar verzonden door een Ronald Dvorak oid, als je de onderkant van de foto bekijkt).
Kan je er misschien "le me, out of jail." van maken? En aan het einde dat die bus chauffeur dan zo een trollface doet. En le me dan zo van, okay, doet.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:23 schreef Mirel het volgende:
A man gets out of jail and it's been seven years ......
"Hey, I'm the bus driver."
Als je je daarmee laat oplichten, verdien je het gewoonquote:Op donderdag 26 april 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan er moeilijk over doen maar er zijn wel 60 mensen in getrapt en dus opgelicht
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een dom stukHoe moeilijk is googlen naar het woord meme
Dat is idd wel heel triestquote:Iets wat je veel terugziet zijn ‘memes’. Dit zijn eigenlijk een soort emoticons die een gevoel of emotie uitdrukken, maar dan op een speelse wijze geïllustreerd. De humor raakt je omdat veel van de dingen die besproken worden herkenbaar zijn. Letterlijk zijn deze memes informatiedragers, ze bestaan vaak uit ‘rage comic personages’, zoals deze hier onder:
maymayquote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik vraag me af hoeveel 9gaggers het woord 'meme' juist kunnen uitsprekenOp school (
) hoor ik telkens 'meh-meh'
MIEMquote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik vraag me af hoeveel 9gaggers het woord 'meme' juist kunnen uitsprekenOp school (
) hoor ik telkens 'meh-meh'
Memmen.quote:
Maar wat is het, en hoe zou het moeten werken?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan er moeilijk over doen maar er zijn wel 60 mensen in getrapt en dus opgelicht
Rebecca Black is eigenlijk zo gek nog niet.quote:
Dat dansje rond 1:05quote:
quote:
En daar doet de kinderbescherming zeker weer niks tegen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |