SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet Moron Milo geweest zijn..quote:Op woensdag 18 april 2012 17:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ik gooi een usb stick naar een vriend toe, trekt kat een sprintje, pakt snel dat ding af, en brengt hem terug
hond-kat
Klopt was Miloquote:Op woensdag 18 april 2012 17:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat moet Moron Milo geweest zijn..
Volgens mij zijn jouw katten het resultaat van een scheiding van catdog..
Succes met je sollicitatie! Wat voor functie?quote:Op donderdag 19 april 2012 08:35 schreef SummerBreeze het volgende:
Godver, ik haat toeristen! Ik ben op weg naar een sollicitatie en heb gewoon al 2 keer een trein gemist door een mutsige toerist. De eerste keer omdat dat wijffels de kaartautomaat niet snapte en de tweede keer imdat er een vent met 4 koffers de roltrap blokkeerde. Erg fijn, Schiphol. Gelukkig had ik een half uur speling ingebouwd en komt er elke 10 min een trein.
Neem je een andere avatar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet lang lopen zoeken naar iets, en navi maar schreeuwen dat ik anar de stad moest .. uiteindelijk moest ik heel ergens anders zijn![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:47 schreef Poit het volgende:
Gamen is helemaal niet goed voor jeGamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naviquote:
I has not dun it in a looong timequote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:47 schreef Poit het volgende:
Gamen is helemaal niet goed voor jeSow wat een lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
*fab*quote:
Meh serie..quote:Op donderdag 19 april 2012 10:05 schreef Altron het volgende:
Uber advertising
[ afbeelding ]
The Walking Dead
ik vond het ook snel steeds minder worden. Goede insteek, tof idee, matige uitwerking.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Meh serie..
Ik ga de comics wel lezen.
Het is gewoon vooral SAAAAAAI.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vond het ook snel steeds minder worden. Goede insteek, tof idee, matige uitwerking.
Vind hem wel tof tot nu toe , maar moet seizoen 2 nog zien.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Meh serie..
Seizoen 1 was nog wel ok, seizoen 2 vond ik tegenvallen. Maar misschien vind jij het wel tof.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:43 schreef Altron het volgende:
[..]
Vind hem wel tof tot nu toe , maar moet seizoen 2 nog zien...
Comics zijn idd wel tof , een maat van me heeft al een stuk of 16 delen.
Ben nu Breaking Bad aan het kijken.
Sja we zullen het zien , mischien vind ik het ook wel tegenvallen , zal binnenkort eens aan seizoen 2 beginnen.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Seizoen 1 was nog wel ok, seizoen 2 vond ik tegenvallen. Maar misschien vind jij het wel tof.
Ben ook met Breaking Bad bezig. Eergisteren eerste episode van seizoen 4 gekeken
Ik vind Breaking Bad enorm tofquote:Op donderdag 19 april 2012 10:47 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja we zullen het zien , mischien vind ik het ook wel tegenvallen , zal binnenkort eens aan seizoen 2 beginnen.
Met Breaking Bad ben ik pas net in seizoen 2 , had de eerste 2 seizoenen voor m'n verjaardag gehad.
Maar vind het wel een toffe serie , weet niet hoe het later is.
BI-production planner and maintenance engigeer.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Succes met je sollicitatie! Wat voor functie?
Goed bezigquote:Op donderdag 19 april 2012 11:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
BI-production planner and maintenance engigeer.
En hij is zo goed als in de pocket. Dinsdag arbeidsvoorwaardengesprek
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
quote:
DRINK ALL THE CHAMPAGNE!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Episch/quote:
Denk dat 9 mei pas de XBLA game van het jaar komtquote:Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef Nebo het volgende:
Tijd om de nieuwe Trials binnen te halen guys, samen met Fez de XBLA-game van dit jaar
WTFquote:
Minecraft?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk dat 9 mei pas de XBLA game van het jaar komt
Al zijn Fez en Trials wel erg goed ja
[..]
WTF
WANNEER DE NEUK KOMT DIE!!!quote:
Crazy ass white people.quote:
Nah, liever Skate. Tony Hawk was voor Skate nog wel leuk jaquote:
ik ga stuk hierzoquote:
Veel humor heb je dan iig nietquote:
Het is echt een verschrikkelijk slechte grap..quote:
True en dan helemaal stuk gaanquote:Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is echt een verschrikkelijk slechte grap..
Heerlijke comicsquote:Op donderdag 19 april 2012 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Meh serie..
Sarcasme?quote:
his radar is broken.quote:
gaydar!quote:
Als er een custom soundtack mogelijkheid in zit dan is dat probleem ook opgelostquote:Op donderdag 19 april 2012 13:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ergens deze zomer
Maar originele soundtrack zit er al niet bij, dus dat is al faal 1
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:54 schreef Poit het volgende:
http://www.youtube.com/playlist?list=PL0B96C23E90AFB7FF
qftquote:Op donderdag 19 april 2012 13:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
Deze post ik alvast hier
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
Deze post ik alvast hier
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]! Die heb ik al JA-REN in mijn iTunes staan. Het is zelfst zo erg dat ik het aftelgeluidje door de liedjes heen hoor
oh myquote:Op donderdag 19 april 2012 13:54 schreef Poit het volgende:
Congrats!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jongens, ik heb nieuws...
Ik ben door de baas van mijn stageadres benaderd en heb een fulltime waarneming van minimaal 3 maanden aangeboden gekregen
En waarschijnlijk zal daar een baan uit voort vloeien, ik ben blij:):):):
Had dit even gemist, maar gratz!!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:54 schreef Poit het volgende:
Yay voor Lotquote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben door de baas van mijn stageadres benaderd en heb een fulltime waarneming van minimaal 3 maanden aangeboden gekregen
Super! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
quote:
AWWESSOOMEEE!!!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
NICEquote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nice! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Eens, slaat op mijquote:Op donderdag 19 april 2012 13:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
Deze post ik alvast hier
Gaaf en feli meidquote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Als ze dat ding serieus aan het bezorgen waren voordat jullie terug waren van het kopen van dat ding, is het behoorlijke High Servicequote:Op donderdag 19 april 2012 15:57 schreef SummerBreeze het volgende:
En gezeur met de BCC. Vandaag geraced als een malle om op tijd thuis te zijn omdat ze na 14.00 een wasmachine zouden komen brengen. Mij ging het niet lukken, dus mijn vader is bij ons thuis gaan zitten blijkt dat voor niks te zijn. En ploft net een enveloppe op de deurmat met het verzoek even contact op te nemen voor het maken van een bezorgafspraak. Wat blijkt, zijn die lijers zaterdag al aan de deur geweest maar troffen niemand aan (nee, gek he, wij waren nog onderweg vanuit de winkel naar huis). Nu komen ze dus komende zaterdag en kunnen we morgen pas een indicatie krijgen over het dagdeel.
Daar gaan ze dan met hun High Service
Idd , beter kan het niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als ze dat ding serieus aan het bezorgen waren voordat jullie terug waren van het kopen van dat ding, is het behoorlijke High Service
we hadden bij de aankoop aangegeven dat hij donderdag 19-4 afgeleverd moest wordenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als ze dat ding serieus aan het bezorgen waren voordat jullie terug waren van het kopen van dat ding, is het behoorlijke High Service
no way in hellquote:
Niemand verder een wasmachine in de buurt?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
we hadden bij de aankoop aangegeven dat hij donderdag 19-4 afgeleverd moest wordendus das geen high service
das gewoon bagger want we zitten nu zonder wasmachine
en een verhoogde vuile-was-productie dankzij het doorkomen van de eerste tandjes bij SC en de bijbehorende verhoogde kwijlproductie
tuurlijk wel, maar ik koop niet een nieuwe wasmachine om bij de buren aan te moeten kloppen om bij hun te mogen wassenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niemand verder een wasmachine in de buurt?
Euh ja, maar ze hadden ons verteld dat we net buiten het bezorg-gebied van die dag vielen en dat ze dus donderdag (vandaag dus) na 14.00 zouden komenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: aanbellen bij die mafkees van hiernaast en dan zeggen dat we zijn wasmachine gaan gebruiken. In ruil daarvoor mag hij 1 keer herrie maken zonder dat wij ons er iets van aantrekkenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar ik koop niet een nieuwe wasmachine om bij de buren aan te moeten kloppen om bij hun te mogen wassen
Hoeft dan ook niet bij de buren te zijn hequote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar ik koop niet een nieuwe wasmachine om bij de buren aan te moeten kloppen om bij hun te mogen wassen
Ik ga morgen even een wasje draaien bij mijn ouders. Of twee, of 3. Ligt eraan hoeveel er in de auto pastquote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoeft dan ook niet bij de buren te zijn he
dan nog; wij maken een afspraak met die toko, zij komen die niet na, en wij zitten met de gebakken peren. Ongeacht hoe lekker je gebakken peren vindt, dit is gewoon not the way to go.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoeft dan ook niet bij de buren te zijn he
Ik heb denk nog nooit gebakken peren op!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan nog; wij maken een afspraak met die toko, zij komen die niet na, en wij zitten met de gebakken peren. Ongeacht hoe lekker je gebakken peren vindt, dit is gewoon not the way to go.
Sja , what's new met een thuisbezorg service..quote:Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan nog; wij maken een afspraak met die toko, zij komen die niet na, en wij zitten met de gebakken peren. Ongeacht hoe lekker je gebakken peren vindt, dit is gewoon not the way to go.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb denk nog nooit gebakken peren op!
Stoofpeertjesquote:Op donderdag 19 april 2012 16:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb denk nog nooit gebakken peren op!
Zo, leer de [ spoiler]-tags eens te gebruiken man.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:07 schreef Poit het volgende:
Flying on a broom..
Doin' it wrong
[ afbeelding ]
So you should be thankful?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:09 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zo, leer de [ spoiler]-tags eens te gebruiken man.
ik voel me wel eens onzeker over mijn figuur, maar als ik dan dit zie word ik eerst heel erg zelfverzekerd en vervolgens vergaat me de eetlust.
en dit!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:09 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
die zijn, naam zegt het al, gestoofd en niet gebakken
De openbaring! But still; stoofpeertjesquote:Op donderdag 19 april 2012 17:09 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
die zijn, naam zegt het al, gestoofd en niet gebakken
zo heb ik het ook geleerdquote:Op donderdag 19 april 2012 17:17 schreef SummerBreeze het volgende:
hoe maak je lekkere stoofpeertjes:
1) koop een ruime hoeveelheid stoofperen - bij voorkeur Giesser Wildemann (ofzo)
2) koop een fles goedkope maar zoete port (bij meer dan 1,5 kilo peren een fles per kilo of een deel daarvan toevoegen)
3) schil de peren, snijdt ze in kwarten, haal de klokhuizen eruit
4) plaats de schoongemaakte peertjes in een hoge (soep)pan
5) giet de port erbij
6) vul aan met water totdat de peertjes volledig onder het vocht staan
7) zet het vuur op, wacht tot de vloeistof kookt en draai vervolgens het vuur laag
8) laat langzaam stoven totdat de peertjes zacht zijn
9) laat het kookvocht 9zonder de peren omdat die ander te gaar worden) inkoken tot een stroperige saus
10) meng de dikke siroop met heel licht lobbig geslagen room
11) serveer alles samen met een bolletje kaneelijs
12) YUM
Dit is tenminste hoe ik het heb geleerd van mijn oma die het weer zo geleerd heeft van haar moeder etc...
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo fijn katten, ik kan atm niet opstaan en zie net de kat er met mijn kip vandoor gaan en kan er niet achteraantrollkat
Wat een beesten heb je ookquote:Op donderdag 19 april 2012 18:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo fijn katten, ik kan atm niet opstaan en zie net de kat er met mijn kip vandoor gaan en kan er niet achteraantrollkat
Haha, van mijn XBL-matties ben jij bij elke baan mijn grootste concurrent. Daarna Wessiej en daarna Rossjequote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfff Nebo, jij hebt op 1 baan zo'n achterlijke tijd
Yepsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 april 2012 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yepsen hij ligt nu lekker te tukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Plus kaneelstokje en kruidnageltjes. En dan aardappelpurree erbij met draadjesvleesch. Aight!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:17 schreef SummerBreeze het volgende:
hoe maak je lekkere stoofpeertjes:
1) koop een ruime hoeveelheid stoofperen - bij voorkeur Giesser Wildemann (ofzo)
2) koop een fles goedkope maar zoete port (bij meer dan 1,5 kilo peren een fles per kilo of een deel daarvan toevoegen)
3) schil de peren, snijdt ze in kwarten, haal de klokhuizen eruit
4) plaats de schoongemaakte peertjes in een hoge (soep)pan
5) giet de port erbij
6) vul aan met water totdat de peertjes volledig onder het vocht staan
7) zet het vuur op, wacht tot de vloeistof kookt en draai vervolgens het vuur laag
8) laat langzaam stoven totdat de peertjes zacht zijn
9) laat het kookvocht 9zonder de peren omdat die ander te gaar worden) inkoken tot een stroperige saus
10) meng de dikke siroop met heel licht lobbig geslagen room
11) serveer alles samen met een bolletje kaneelijs
12) YUM
Dit is tenminste hoe ik het heb geleerd van mijn oma die het weer zo geleerd heeft van haar moeder etc...
dit jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:28 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Doet me aan Ned denken
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat je gebruikt maar bij mijn kids hielpen druppeltjes heel goed... beetje op iets waar ze op kunnen sabbelen en het hielp goed...quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:36 schreef SummerBreeze het volgende:
ik kan geen kant uit hier. SC-tje ligt op schoot te slapen nadat ze bijna 3 uur heeft gehuild ivm tandjes en verstopping waar pijnstiller dus niet tegen lijkt te werken. Nu maar hopen dat ik niet naar de wc hoef het komende uur.
Dat zal waarschijnlijk ook niet zo zijn want ik heb ook al en flinke tijd niets gedronken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nee, dat geluidsicoontje gaat nog steeds niet uit beeld weg![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:46 schreef Poit het volgende:
http://whatthefuckshouldimakefordinner.com/
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Hier is een stukje appel uit de koelkast de bom gebleken:
NICE!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:03 schreef Reintji het volgende:
Nieuwste, oude, aanwinst!
[ afbeelding ]
Mocht iemand nog wat Konami MSX games hebben liggen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
verveling @ work:Heb jij zo'n pennetje? Dat lukt mij nooit zo preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nee, dat geluidsicoontje gaat nog steeds niet uit beeld weg![]()
Nee helaas geen pennetje, wil ik eigenlijk wel dan kan ik wat beter tekenen, ik doe het nu met vinger. Ik doe het wel op iPad dus heb wat meer ruimte dan op een telefoonquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef Reintji het volgende:
[..]
Heb jij zo'n pennetje? Dat lukt mij nooit zo precies
F1quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:03 schreef Reintji het volgende:
Nieuwste, oude, aanwinst!
[ afbeelding ]
Mocht iemand nog wat Konami MSX games hebben liggen
quote:
quote:
was't lekker?quote:
Zo'n dag moet je eigenlijk gewoon elke dag hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:35 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
was't lekker?
Hier net pannenkoeken op (vrijdagavond is 'fuck-het-dieet-het-is-weekend-avond') met als toetje lekker een flesje met ijs, vers gebakken fruit en een klodder chocoladepasta.
Was weer
ditquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo'n dag moet je eigenlijk gewoon elke dag hebben
Dat moet wel bij je figuur en stofwisseling passen. en dat is hier niet het gevalquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo'n dag moet je eigenlijk gewoon elke dag hebben
Hier zijn er nu twee door, maar eigenlijk geen nachtelijke last van ondervonden. Enige dat we gemerkt hebben is dat ze ineens weer voor een nachtvoeding komt terwijl ze dat al sinds dat ze 5 weken oud is niet meer had. En nu dan nog niet eens elke nacht, maar om de nacht ofzo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:45 schreef badboynova het volgende:
morning.
Ben helemaal kapot, amper een oog dicht kunnen doen.
Fijn hoor die tanden die door aan het komen zijn bij de kleine.
We proppen er van alles inquote:Op zaterdag 21 april 2012 09:51 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Hier zijn er nu twee door, maar eigenlijk geen nachtelijke last van ondervonden. Enige dat we gemerkt hebben is dat ze ineens weer voor een nachtvoeding komt terwijl ze dat al sinds dat ze 5 weken oud is niet meer had. En nu dan nog niet eens elke nacht, maar om de nacht ofzo.
Hier vooral overdag last ivm veranderde 'luierinhoud'.
Maar wel lastig dat je kleintje er zoveel last van heeft. Al dentinox, chamodent of koude appel in huis?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:45 schreef badboynova het volgende:
morning.
Ben helemaal kapot, amper een oog dicht kunnen doen.
Fijn hoor die tanden die door aan het komen zijn bij de kleine.
Niet alles iut dat rijtje is goed times Fruut!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Game is afVandaag iPad halen
Weekend
Maandag jarig
Korte broek ondanks dat het kutweer is
GOOD TIMES!
Neen ipad is vet!quote:
Oudje maar wel leuk jaquote:
YES SIR!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Game is afVandaag iPad halen
Weekend
Maandag jarig
Korte broek ondanks dat het kutweer is
GOOD TIMES!
Nope, was een flash-based didactische game voor een onderzoek van de Tu/e. Maar dat krijgt nog wel een staartjequote:
Wat je zegt is wel correct Fruit, alleen niet als het koud is..quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Korte broek is voor winnaars AQ.
[..]
Oudje maar wel leuk ja
dat was te verwachtenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nieuw jurkje gekocht![]()
![]()
![]()
Beetje jammer dat ie doorschijnt..
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
quote:
* Poit is jaloers op Fruit z'n nieuwe speeltje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
#winningquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
Gelukkig schijnt 'ie door!
Al jaren!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was te verwachten
maar zowiezo: er wordt zo achterlijk bezuinigd, dan zijn je overheids financieen gewoon al een tijd niet op orde imho...
Piiiiiicsquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ha, had dit bij nader inzien misschien niet hier moeten posten
Maar had m gekocht in het beursgebouw met erg slecht licht en zag het pas toen ik m thuis aantrok.
je kunt er toch wat onder doen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ha, had dit bij nader inzien misschien niet hier moeten posten
Maar had m gekocht in het beursgebouw met erg slecht licht en zag het pas toen ik m thuis aantrok.
quote:
Mwah moet ik even kijken wat het is een heel strak jurkjequote:
ik wou net zeggen, als je leuke bh hebt boeit het ook niet zoveel tochquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mwah moet ik even kijken wat het is een heel strak jurkje
dus moet even iets vinden dat niet storend is er onder. En anders schijt aan, dan zorg ik gewoon voor goede lingeriehet is toch geen allerdaags jurkje.
Een stuk fruit zekerquote:
Ik wel hoor, ik was lekker shoppen en daarna met de tram naar huisquote:Op zondag 22 april 2012 00:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Damn, dan ongeluk met die treinen in Amsterdam..
Shar, zit je veilig thuis?
Jij zit nu al te fappen op een nieuwe Xbox hèquote:
Top Nederlands weerquote:Op zondag 22 april 2012 11:20 schreef koei het volgende:
Beetje jammer toch altijd, dat weer in Nederland als je terug komt van vakantie
Ik wil in elk geval wel graag weten wat het wordt ja, ga hem toch pas kopen zodra er een toffe game voor uit komt en dat vaak nog wel even.quote:Op zondag 22 april 2012 09:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij zit nu al te fappen op een nieuwe Xbox hè
Gelukkigquote:Op zondag 22 april 2012 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wel hoor, ik was lekker shoppen en daarna met de tram naar huis
Dus dáár is dat doorschijnende jurkje voor!quote:
Dat doet hij al jaaaaarenquote:Op zondag 22 april 2012 09:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij zit nu al te fappen op een nieuwe Xbox hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!![]()
Tnx Sharquote:quote:Op maandag 23 april 2012 08:29 schreef Rossdale het volgende:
Gefeliciteerd met je 30e verjaardag!
Goh... 30 jaar... dat is al weer bijna 40 jaar oud man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHY Ross WHYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnx![]()
![]()
kop op fruit, op je 30e begint het leven pas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
arme lotquote:Op maandag 23 april 2012 09:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik mag dan wel 27 zijn, zowel geestelijk als lichamelijk zie ik eruit als een kind van 14.
Heb je ook Lego gekregen?quote:Op maandag 23 april 2012 09:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik mag dan wel 27 zijn, zowel geestelijk als lichamelijk zie ik eruit als een kind van 14.![]()
feli fruitje !Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik zou eigenlijk stiekem best fucking blij zijn met een LEGO-set voor mijn verjaardagquote:
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk stiekem best fucking blij zijn met een LEGO-set voor mijn verjaardag
Verveling heerst zwaar hier op school... ROC en toetsen heb dit jaar al 6x dezelfde toetsen gemaakt. Nogal logisch dat ik elke keer alles goed heb. Lui volk hier.Stance is not a mentality, its a lifestyle.
Wie laag wil zijn, moet maar omrijden of doe zoals ik doe. Neem plankjes mee.![]()
ditquote:Op maandag 23 april 2012 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk stiekem best fucking blij zijn met een LEGO-set voor mijn verjaardag![]()
![]()
Haha nee voor het feestje heb ik een super strak strapless jurkje aangeschaftquote:Op maandag 23 april 2012 07:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dus dáár is dat doorschijnende jurkje voor!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Krijgen we daar foto's van?Stance is not a mentality, its a lifestyle.
Wie laag wil zijn, moet maar omrijden of doe zoals ik doe. Neem plankjes mee.![]()
Euh.. neuhquote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ben jij niet nieuw ofzo? Dan heb je nog geen rechten om dat te vragen, eerst foto's van jou indien mooie vrouw en anders foto's van je zus.quote:DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Misschien handig als je jezelf even voorsteld?quote:Op maandag 23 april 2012 12:59 schreef The_12oach het volgende:
Verveling heerst zwaar hier op school... ROC en toetsen heb dit jaar al 6x dezelfde toetsen gemaakt. Nogal logisch dat ik elke keer alles goed heb. Lui volk hier.![]()
![]()
desnoods moeder. Regel is dat je niet om foto's gaat vragen tenzij je zelf ook foto's levert!quote:Op maandag 23 april 2012 13:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ben jij niet nieuw ofzo? Dan heb je nog geen rechten om dat te vragen, eerst foto's van jou indien mooie vrouw en anders foto's van je zus.Are you brave enough to fear?
Dit.quote:Op maandag 23 april 2012 13:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
eerst foto's van jou indien mooie vrouw en anders foto's van je zus.- Djehoetie / Jehuty -![]()
duh, maar jij hebt foto's van jezelf geleverdquote:Op maandag 23 april 2012 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Gelukkig krijg ik wel fotos van Lot zonder te leveren
Wie weet is zijn moeder wel een milf?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Nietquote:Op maandag 23 april 2012 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
duh, maar jij hebt foto's van jezelf geleverd![]()
![]()
Ik zal je binnenkort een foto sturen met het jurkje zodat je kan keuren, want heb ook nog andere opties!quote:Op maandag 23 april 2012 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Gelukkig krijg ik wel fotos van Lot zonder te leveren
Schoenen heb ik al uitgezocht dus daar moet ze bij passen:
Maar dan de zwarte!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
wellus!quote:Are you brave enough to fear?
Ja is goedquote:Op maandag 23 april 2012 14:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zal je binnenkort een foto sturen met het jurkje zodat je kan keuren, want heb ook nog andere opties!
Schoenen heb ik al uitgezocht dus daar moet ze bij passen:
[ afbeelding ]
Maar dan de zwarte!laat je outfit maar zien
![]()
![]()
Oh my.. hawtness overload..Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Jij had mij op Facebook gezien, maar toen ik hier net in de chat zat had ik niemand op FB van hierquote:![]()
![]()
true story?quote:Op maandag 23 april 2012 14:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij had mij op Facebook gezien, maar toen ik hier net in de chat zat had ik niemand op FB van hierAre you brave enough to fear?
Laat ik ook meteen mijn nieuwe doorschijnende jurkje zien en heb nog een nieuwe roze, die over 1 schouder loopt. Ik moet echt minder van dat soort loeistrakke jurkjes kopen want ik kan ze bijna nooit aanquote:Op maandag 23 april 2012 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja is goedlaat je outfit maar zien
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Lot ik PM je zo wel even mijn nieuwe aanwinst van afgelopen weekend![]()
Gewoon schijt aan hebben en aandoen, of meer met mij mee naar feestjes gaanquote:Op maandag 23 april 2012 14:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Laat ik ook meteen mijn nieuwe doorschijnende jurkje zien en heb nog een nieuwe roze, die over 1 schouder loopt. Ik moet echt minder van dat soort loeistrakke jurkjes kopen want ik kan ze bijna nooit aan![]()
![]()
doorschijnende jurkjes
Niet altijd hoor. Ligt er helemaal aan wie erin zit. Ik denk dat je iets minder zou kwijlen als je tante er een aan zou hebben op een familiefeestje bijvoorbeeldquote:![]()
![]()
ligt eraan welke tantequote:Op maandag 23 april 2012 15:16 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Niet altijd hoor. Ligt er helemaal aan wie erin zit. Ik denk dat je iets minder zou kwijlen als je tante er een aan zou hebben op een familiefeestje bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
WELKE TANTE?Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2012 15:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ligt eraan welke tantePardon? Ook al zou je een lekkere tante hebben dan nog zou het niet goed zijn als je daarvan zou gaan kwijlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
owhquote:Op maandag 23 april 2012 15:22 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Pardon? Ook al zou je een lekkere tante hebben dan nog zou het niet goed zijn als je daarvan zou gaan kwijlen
die uit Marokko!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
quote:Op maandag 23 april 2012 15:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die uit Marokko!Lekker makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2012 15:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die uit Marokko!Maar die komt op twee kamelen. Ik maak daar uit op dat ze niet op één past en die wil je dus ook echt niet in een doorzichtig jurkje zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zou je tegenvallen, in een doorschijnend jurkje op een kameel. Das heul niet makkelijk hoorquote:
Oh shit, we have found wc-eend's fetish!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2012 15:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh shit, we have found wc-eend's fetish!!
Niet!quote:
Maar ik vin 5 jaar toch wel de max!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Groeten aan je tante!quote:
En nog gefeliciteerd hè?!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
Geef nummer 3, 5, 6 en 9 maar van die schoenen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Bestaan die bugs bunnies wel?quote:Op maandag 23 april 2012 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja zag ze vanochtend al maar die mario zijn er natuurlijk weer niet![]()
![]()
geen idee, lees de comments, daar staat de winkel in. Ik vind die bugs dingen lelijk dus had niet naar die gezochtquote:![]()
![]()
Nebo, je hebt focking je best gedaan op sommige banen bij Trials
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
toch niet high top nike he? want daar staat vrij weinigquote:Op maandag 23 april 2012 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen idee, lees de comments, daar staat de winkel in. Ik vind die bugs dingen lelijk dus had niet naar die gezocht
Zoo, net Bad Ass gekeken.. (film losjes gebaseerd op The Epic Beardman)
Het is dat Danny Trejo erin speelt..Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
zoek gewoon in de comments, ik heb geen zin om alles weer terug te gaan zoekenquote:Op maandag 23 april 2012 23:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
toch niet high top nike he? want daar staat vrij weinig![]()
![]()
Hehe yeah man. Ben de eerste tig banen weer langs gegaan met een snellere motor. Heb nog een lange weg te gaan voor ik de latere banen uberhaupt goud heb gehaaldquote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nebo, je hebt focking je best gedaan op sommige banen bij Trials
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
mag broer mooi radenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Mossel!Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Mogguh![]()
![]()
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:10 schreef Sharana_LV het volgende:
mag broer mooi radenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Forum Opties Forumhop: Hop naar: