Neen ipad is vet!quote:
Oudje maar wel leuk jaquote:
YES SIR!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Game is afVandaag iPad halen
Weekend
Maandag jarig
Korte broek ondanks dat het kutweer is
GOOD TIMES!
Nope, was een flash-based didactische game voor een onderzoek van de Tu/e. Maar dat krijgt nog wel een staartjequote:
Wat je zegt is wel correct Fruit, alleen niet als het koud is..quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Korte broek is voor winnaars AQ.
[..]
Oudje maar wel leuk ja
dat was te verwachtenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nieuw jurkje gekocht![]()
![]()
![]()
Beetje jammer dat ie doorschijnt..
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
quote:
* Poit is jaloers op Fruit z'n nieuwe speeltje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
#winningquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
Gelukkig schijnt 'ie door!
Al jaren!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was te verwachten
maar zowiezo: er wordt zo achterlijk bezuinigd, dan zijn je overheids financieen gewoon al een tijd niet op orde imho...
Piiiiiicsquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ha, had dit bij nader inzien misschien niet hier moeten posten
Maar had m gekocht in het beursgebouw met erg slecht licht en zag het pas toen ik m thuis aantrok.
je kunt er toch wat onder doen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ha, had dit bij nader inzien misschien niet hier moeten posten
Maar had m gekocht in het beursgebouw met erg slecht licht en zag het pas toen ik m thuis aantrok.
quote:
Mwah moet ik even kijken wat het is een heel strak jurkjequote:
ik wou net zeggen, als je leuke bh hebt boeit het ook niet zoveel tochquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mwah moet ik even kijken wat het is een heel strak jurkje
dus moet even iets vinden dat niet storend is er onder. En anders schijt aan, dan zorg ik gewoon voor goede lingeriehet is toch geen allerdaags jurkje.
Een stuk fruit zekerquote:
Ik wel hoor, ik was lekker shoppen en daarna met de tram naar huisquote:Op zondag 22 april 2012 00:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Damn, dan ongeluk met die treinen in Amsterdam..
Shar, zit je veilig thuis?
Jij zit nu al te fappen op een nieuwe Xbox hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |