Ik zal je binnenkort een foto sturen met het jurkje zodat je kan keuren, want heb ook nog andere opties!quote:Op maandag 23 april 2012 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Gelukkig krijg ik wel fotos van Lot zonder te leveren
wellus!quote:
Ja is goedquote:Op maandag 23 april 2012 14:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zal je binnenkort een foto sturen met het jurkje zodat je kan keuren, want heb ook nog andere opties!
Schoenen heb ik al uitgezocht dus daar moet ze bij passen:
[ afbeelding ]
Maar dan de zwarte!
Jij had mij op Facebook gezien, maar toen ik hier net in de chat zat had ik niemand op FB van hierquote:
true story?quote:Op maandag 23 april 2012 14:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij had mij op Facebook gezien, maar toen ik hier net in de chat zat had ik niemand op FB van hier
Laat ik ook meteen mijn nieuwe doorschijnende jurkje zien en heb nog een nieuwe roze, die over 1 schouder loopt. Ik moet echt minder van dat soort loeistrakke jurkjes kopen want ik kan ze bijna nooit aanquote:Op maandag 23 april 2012 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja is goedlaat je outfit maar zien
quote:Op maandag 23 april 2012 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Lot ik PM je zo wel even mijn nieuwe aanwinst van afgelopen weekend
Gewoon schijt aan hebben en aandoen, of meer met mij mee naar feestjes gaanquote:Op maandag 23 april 2012 14:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Laat ik ook meteen mijn nieuwe doorschijnende jurkje zien en heb nog een nieuwe roze, die over 1 schouder loopt. Ik moet echt minder van dat soort loeistrakke jurkjes kopen want ik kan ze bijna nooit aan
Niet altijd hoor. Ligt er helemaal aan wie erin zit. Ik denk dat je iets minder zou kwijlen als je tante er een aan zou hebben op een familiefeestje bijvoorbeeldquote:
ligt eraan welke tantequote:Op maandag 23 april 2012 15:16 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Niet altijd hoor. Ligt er helemaal aan wie erin zit. Ik denk dat je iets minder zou kwijlen als je tante er een aan zou hebben op een familiefeestje bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 23 april 2012 15:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ligt eraan welke tantePardon? Ook al zou je een lekkere tante hebben dan nog zou het niet goed zijn als je daarvan zou gaan kwijlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owhquote:Op maandag 23 april 2012 15:22 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Pardon? Ook al zou je een lekkere tante hebben dan nog zou het niet goed zijn als je daarvan zou gaan kwijlen
die uit Marokko!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 23 april 2012 15:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die uit Marokko!Lekker makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 23 april 2012 15:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die uit Marokko!Maar die komt op twee kamelen. Ik maak daar uit op dat ze niet op één past en die wil je dus ook echt niet in een doorzichtig jurkje zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zou je tegenvallen, in een doorschijnend jurkje op een kameel. Das heul niet makkelijk hoorquote:
Oh shit, we have found wc-eend's fetish!!quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 15:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh shit, we have found wc-eend's fetish!!
Niet!quote:
Groeten aan je tante!quote:
Bestaan die bugs bunnies wel?quote:Op maandag 23 april 2012 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja zag ze vanochtend al maar die mario zijn er natuurlijk weer niet
geen idee, lees de comments, daar staat de winkel in. Ik vind die bugs dingen lelijk dus had niet naar die gezochtquote:
toch niet high top nike he? want daar staat vrij weinigquote:Op maandag 23 april 2012 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen idee, lees de comments, daar staat de winkel in. Ik vind die bugs dingen lelijk dus had niet naar die gezocht
zoek gewoon in de comments, ik heb geen zin om alles weer terug te gaan zoekenquote:Op maandag 23 april 2012 23:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
toch niet high top nike he? want daar staat vrij weinig
Hehe yeah man. Ben de eerste tig banen weer langs gegaan met een snellere motor. Heb nog een lange weg te gaan voor ik de latere banen uberhaupt goud heb gehaaldquote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nebo, je hebt focking je best gedaan op sommige banen bij Trials
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:10 schreef Sharana_LV het volgende:
mag broer mooi radenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |