quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:46 schreef Poit het volgende:
http://whatthefuckshouldimakefordinner.com/
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Hier is een stukje appel uit de koelkast de bom gebleken:
NICE!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:03 schreef Reintji het volgende:
Nieuwste, oude, aanwinst!
[ afbeelding ]
Mocht iemand nog wat Konami MSX games hebben liggen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
verveling @ work:Heb jij zo'n pennetje? Dat lukt mij nooit zo preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nee, dat geluidsicoontje gaat nog steeds niet uit beeld weg![]()
Nee helaas geen pennetje, wil ik eigenlijk wel dan kan ik wat beter tekenen, ik doe het nu met vinger. Ik doe het wel op iPad dus heb wat meer ruimte dan op een telefoonquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef Reintji het volgende:
[..]
Heb jij zo'n pennetje? Dat lukt mij nooit zo precies
F1quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:03 schreef Reintji het volgende:
Nieuwste, oude, aanwinst!
[ afbeelding ]
Mocht iemand nog wat Konami MSX games hebben liggen
quote:
quote:
was't lekker?quote:
Zo'n dag moet je eigenlijk gewoon elke dag hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:35 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
was't lekker?
Hier net pannenkoeken op (vrijdagavond is 'fuck-het-dieet-het-is-weekend-avond') met als toetje lekker een flesje met ijs, vers gebakken fruit en een klodder chocoladepasta.
Was weer
ditquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo'n dag moet je eigenlijk gewoon elke dag hebben
Dat moet wel bij je figuur en stofwisseling passen. en dat is hier niet het gevalquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo'n dag moet je eigenlijk gewoon elke dag hebben
Hier zijn er nu twee door, maar eigenlijk geen nachtelijke last van ondervonden. Enige dat we gemerkt hebben is dat ze ineens weer voor een nachtvoeding komt terwijl ze dat al sinds dat ze 5 weken oud is niet meer had. En nu dan nog niet eens elke nacht, maar om de nacht ofzo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:45 schreef badboynova het volgende:
morning.
Ben helemaal kapot, amper een oog dicht kunnen doen.
Fijn hoor die tanden die door aan het komen zijn bij de kleine.
We proppen er van alles inquote:Op zaterdag 21 april 2012 09:51 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Hier zijn er nu twee door, maar eigenlijk geen nachtelijke last van ondervonden. Enige dat we gemerkt hebben is dat ze ineens weer voor een nachtvoeding komt terwijl ze dat al sinds dat ze 5 weken oud is niet meer had. En nu dan nog niet eens elke nacht, maar om de nacht ofzo.
Hier vooral overdag last ivm veranderde 'luierinhoud'.
Maar wel lastig dat je kleintje er zoveel last van heeft. Al dentinox, chamodent of koude appel in huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |