SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet Moron Milo geweest zijn..quote:Op woensdag 18 april 2012 17:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ik gooi een usb stick naar een vriend toe, trekt kat een sprintje, pakt snel dat ding af, en brengt hem terug
hond-kat
Klopt was Miloquote:Op woensdag 18 april 2012 17:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat moet Moron Milo geweest zijn..
Volgens mij zijn jouw katten het resultaat van een scheiding van catdog..
Succes met je sollicitatie! Wat voor functie?quote:Op donderdag 19 april 2012 08:35 schreef SummerBreeze het volgende:
Godver, ik haat toeristen! Ik ben op weg naar een sollicitatie en heb gewoon al 2 keer een trein gemist door een mutsige toerist. De eerste keer omdat dat wijffels de kaartautomaat niet snapte en de tweede keer imdat er een vent met 4 koffers de roltrap blokkeerde. Erg fijn, Schiphol. Gelukkig had ik een half uur speling ingebouwd en komt er elke 10 min een trein.
Neem je een andere avatar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet lang lopen zoeken naar iets, en navi maar schreeuwen dat ik anar de stad moest .. uiteindelijk moest ik heel ergens anders zijn![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:47 schreef Poit het volgende:
Gamen is helemaal niet goed voor jeGamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naviquote:
I has not dun it in a looong timequote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:47 schreef Poit het volgende:
Gamen is helemaal niet goed voor jeSow wat een lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
*fab*quote:
Meh serie..quote:Op donderdag 19 april 2012 10:05 schreef Altron het volgende:
Uber advertising
[ afbeelding ]
The Walking Dead
ik vond het ook snel steeds minder worden. Goede insteek, tof idee, matige uitwerking.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Meh serie..
Ik ga de comics wel lezen.
Het is gewoon vooral SAAAAAAI.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vond het ook snel steeds minder worden. Goede insteek, tof idee, matige uitwerking.
Vind hem wel tof tot nu toe , maar moet seizoen 2 nog zien.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Meh serie..
Seizoen 1 was nog wel ok, seizoen 2 vond ik tegenvallen. Maar misschien vind jij het wel tof.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:43 schreef Altron het volgende:
[..]
Vind hem wel tof tot nu toe , maar moet seizoen 2 nog zien...
Comics zijn idd wel tof , een maat van me heeft al een stuk of 16 delen.
Ben nu Breaking Bad aan het kijken.
Sja we zullen het zien , mischien vind ik het ook wel tegenvallen , zal binnenkort eens aan seizoen 2 beginnen.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Seizoen 1 was nog wel ok, seizoen 2 vond ik tegenvallen. Maar misschien vind jij het wel tof.
Ben ook met Breaking Bad bezig. Eergisteren eerste episode van seizoen 4 gekeken
Ik vind Breaking Bad enorm tofquote:Op donderdag 19 april 2012 10:47 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja we zullen het zien , mischien vind ik het ook wel tegenvallen , zal binnenkort eens aan seizoen 2 beginnen.
Met Breaking Bad ben ik pas net in seizoen 2 , had de eerste 2 seizoenen voor m'n verjaardag gehad.
Maar vind het wel een toffe serie , weet niet hoe het later is.
BI-production planner and maintenance engigeer.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Succes met je sollicitatie! Wat voor functie?
Goed bezigquote:Op donderdag 19 april 2012 11:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
BI-production planner and maintenance engigeer.
En hij is zo goed als in de pocket. Dinsdag arbeidsvoorwaardengesprek
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
quote:
DRINK ALL THE CHAMPAGNE!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Episch/quote:
Denk dat 9 mei pas de XBLA game van het jaar komtquote:Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef Nebo het volgende:
Tijd om de nieuwe Trials binnen te halen guys, samen met Fez de XBLA-game van dit jaar
WTFquote:
Minecraft?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk dat 9 mei pas de XBLA game van het jaar komt
Al zijn Fez en Trials wel erg goed ja
[..]
WTF
WANNEER DE NEUK KOMT DIE!!!quote:
Crazy ass white people.quote:
Nah, liever Skate. Tony Hawk was voor Skate nog wel leuk jaquote:
ik ga stuk hierzoquote:
Veel humor heb je dan iig nietquote:
Het is echt een verschrikkelijk slechte grap..quote:
True en dan helemaal stuk gaanquote:Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is echt een verschrikkelijk slechte grap..
Heerlijke comicsquote:Op donderdag 19 april 2012 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Meh serie..
Sarcasme?quote:
his radar is broken.quote:
gaydar!quote:
Als er een custom soundtack mogelijkheid in zit dan is dat probleem ook opgelostquote:Op donderdag 19 april 2012 13:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ergens deze zomer
Maar originele soundtrack zit er al niet bij, dus dat is al faal 1
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:54 schreef Poit het volgende:
http://www.youtube.com/playlist?list=PL0B96C23E90AFB7FF
qftquote:Op donderdag 19 april 2012 13:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
Deze post ik alvast hier
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
Deze post ik alvast hier
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]! Die heb ik al JA-REN in mijn iTunes staan. Het is zelfst zo erg dat ik het aftelgeluidje door de liedjes heen hoor
oh myquote:Op donderdag 19 april 2012 13:54 schreef Poit het volgende:
Congrats!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jongens, ik heb nieuws...
Ik ben door de baas van mijn stageadres benaderd en heb een fulltime waarneming van minimaal 3 maanden aangeboden gekregen
En waarschijnlijk zal daar een baan uit voort vloeien, ik ben blij:):):):
Had dit even gemist, maar gratz!!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:54 schreef Poit het volgende:
Yay voor Lotquote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben door de baas van mijn stageadres benaderd en heb een fulltime waarneming van minimaal 3 maanden aangeboden gekregen
Super! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
quote:
AWWESSOOMEEE!!!quote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
NICEquote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nice! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Eens, slaat op mijquote:Op donderdag 19 april 2012 13:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
Deze post ik alvast hier
Gaaf en feli meidquote:Op donderdag 19 april 2012 14:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Als ze dat ding serieus aan het bezorgen waren voordat jullie terug waren van het kopen van dat ding, is het behoorlijke High Servicequote:Op donderdag 19 april 2012 15:57 schreef SummerBreeze het volgende:
En gezeur met de BCC. Vandaag geraced als een malle om op tijd thuis te zijn omdat ze na 14.00 een wasmachine zouden komen brengen. Mij ging het niet lukken, dus mijn vader is bij ons thuis gaan zitten blijkt dat voor niks te zijn. En ploft net een enveloppe op de deurmat met het verzoek even contact op te nemen voor het maken van een bezorgafspraak. Wat blijkt, zijn die lijers zaterdag al aan de deur geweest maar troffen niemand aan (nee, gek he, wij waren nog onderweg vanuit de winkel naar huis). Nu komen ze dus komende zaterdag en kunnen we morgen pas een indicatie krijgen over het dagdeel.
Daar gaan ze dan met hun High Service
Idd , beter kan het niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als ze dat ding serieus aan het bezorgen waren voordat jullie terug waren van het kopen van dat ding, is het behoorlijke High Service
we hadden bij de aankoop aangegeven dat hij donderdag 19-4 afgeleverd moest wordenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als ze dat ding serieus aan het bezorgen waren voordat jullie terug waren van het kopen van dat ding, is het behoorlijke High Service
no way in hellquote:
Niemand verder een wasmachine in de buurt?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
we hadden bij de aankoop aangegeven dat hij donderdag 19-4 afgeleverd moest wordendus das geen high service
das gewoon bagger want we zitten nu zonder wasmachine
en een verhoogde vuile-was-productie dankzij het doorkomen van de eerste tandjes bij SC en de bijbehorende verhoogde kwijlproductie
tuurlijk wel, maar ik koop niet een nieuwe wasmachine om bij de buren aan te moeten kloppen om bij hun te mogen wassenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niemand verder een wasmachine in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |