*fab*quote:
Meh serie..quote:Op donderdag 19 april 2012 10:05 schreef Altron het volgende:
Uber advertising
[ afbeelding ]
The Walking Dead
ik vond het ook snel steeds minder worden. Goede insteek, tof idee, matige uitwerking.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Meh serie..
Ik ga de comics wel lezen.
Het is gewoon vooral SAAAAAAI.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vond het ook snel steeds minder worden. Goede insteek, tof idee, matige uitwerking.
Vind hem wel tof tot nu toe , maar moet seizoen 2 nog zien.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Meh serie..
Ik ga de comics wel lezen.
Seizoen 1 was nog wel ok, seizoen 2 vond ik tegenvallen. Maar misschien vind jij het wel tof.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:43 schreef Altron het volgende:
[..]
Vind hem wel tof tot nu toe , maar moet seizoen 2 nog zien...
Comics zijn idd wel tof , een maat van me heeft al een stuk of 16 delen.
Ben nu Breaking Bad aan het kijken.
Sja we zullen het zien , mischien vind ik het ook wel tegenvallen , zal binnenkort eens aan seizoen 2 beginnen.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Seizoen 1 was nog wel ok, seizoen 2 vond ik tegenvallen. Maar misschien vind jij het wel tof.
Ben ook met Breaking Bad bezig. Eergisteren eerste episode van seizoen 4 gekeken
Ik vind Breaking Bad enorm tofquote:Op donderdag 19 april 2012 10:47 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja we zullen het zien , mischien vind ik het ook wel tegenvallen , zal binnenkort eens aan seizoen 2 beginnen.
Met Breaking Bad ben ik pas net in seizoen 2 , had de eerste 2 seizoenen voor m'n verjaardag gehad.
Maar vind het wel een toffe serie , weet niet hoe het later is.
BI-production planner and maintenance engigeer.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Succes met je sollicitatie! Wat voor functie?
Goed bezigquote:Op donderdag 19 april 2012 11:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
BI-production planner and maintenance engigeer.
En hij is zo goed als in de pocket. Dinsdag arbeidsvoorwaardengesprek
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
quote:
DRINK ALL THE CHAMPAGNE!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Episch/quote:
Denk dat 9 mei pas de XBLA game van het jaar komtquote:Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef Nebo het volgende:
Tijd om de nieuwe Trials binnen te halen guys, samen met Fez de XBLA-game van dit jaar
WTFquote:
Minecraft?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk dat 9 mei pas de XBLA game van het jaar komt
Al zijn Fez en Trials wel erg goed ja
[..]
WTF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |