Euh ja, maar ze hadden ons verteld dat we net buiten het bezorg-gebied van die dag vielen en dat ze dus donderdag (vandaag dus) na 14.00 zouden komenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als ze dat ding serieus aan het bezorgen waren voordat jullie terug waren van het kopen van dat ding, is het behoorlijke High Service
Ik zie het al voor me: aanbellen bij die mafkees van hiernaast en dan zeggen dat we zijn wasmachine gaan gebruiken. In ruil daarvoor mag hij 1 keer herrie maken zonder dat wij ons er iets van aantrekkenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar ik koop niet een nieuwe wasmachine om bij de buren aan te moeten kloppen om bij hun te mogen wassen
Hoeft dan ook niet bij de buren te zijn hequote:Op donderdag 19 april 2012 16:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar ik koop niet een nieuwe wasmachine om bij de buren aan te moeten kloppen om bij hun te mogen wassen
Ik ga morgen even een wasje draaien bij mijn ouders. Of twee, of 3. Ligt eraan hoeveel er in de auto pastquote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoeft dan ook niet bij de buren te zijn he
dan nog; wij maken een afspraak met die toko, zij komen die niet na, en wij zitten met de gebakken peren. Ongeacht hoe lekker je gebakken peren vindt, dit is gewoon not the way to go.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoeft dan ook niet bij de buren te zijn he
Ik heb denk nog nooit gebakken peren op!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan nog; wij maken een afspraak met die toko, zij komen die niet na, en wij zitten met de gebakken peren. Ongeacht hoe lekker je gebakken peren vindt, dit is gewoon not the way to go.
Sja , what's new met een thuisbezorg service..quote:Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan nog; wij maken een afspraak met die toko, zij komen die niet na, en wij zitten met de gebakken peren. Ongeacht hoe lekker je gebakken peren vindt, dit is gewoon not the way to go.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb denk nog nooit gebakken peren op!
Stoofpeertjesquote:Op donderdag 19 april 2012 16:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb denk nog nooit gebakken peren op!
Zo, leer de [ spoiler]-tags eens te gebruiken man.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:07 schreef Poit het volgende:
Flying on a broom..
Doin' it wrong
[ afbeelding ]
So you should be thankful?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:09 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zo, leer de [ spoiler]-tags eens te gebruiken man.
ik voel me wel eens onzeker over mijn figuur, maar als ik dan dit zie word ik eerst heel erg zelfverzekerd en vervolgens vergaat me de eetlust.
en dit!quote:Op donderdag 19 april 2012 17:09 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
die zijn, naam zegt het al, gestoofd en niet gebakken
De openbaring! But still; stoofpeertjesquote:Op donderdag 19 april 2012 17:09 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
die zijn, naam zegt het al, gestoofd en niet gebakken
zo heb ik het ook geleerdquote:Op donderdag 19 april 2012 17:17 schreef SummerBreeze het volgende:
hoe maak je lekkere stoofpeertjes:
1) koop een ruime hoeveelheid stoofperen - bij voorkeur Giesser Wildemann (ofzo)
2) koop een fles goedkope maar zoete port (bij meer dan 1,5 kilo peren een fles per kilo of een deel daarvan toevoegen)
3) schil de peren, snijdt ze in kwarten, haal de klokhuizen eruit
4) plaats de schoongemaakte peertjes in een hoge (soep)pan
5) giet de port erbij
6) vul aan met water totdat de peertjes volledig onder het vocht staan
7) zet het vuur op, wacht tot de vloeistof kookt en draai vervolgens het vuur laag
8) laat langzaam stoven totdat de peertjes zacht zijn
9) laat het kookvocht 9zonder de peren omdat die ander te gaar worden) inkoken tot een stroperige saus
10) meng de dikke siroop met heel licht lobbig geslagen room
11) serveer alles samen met een bolletje kaneelijs
12) YUM
Dit is tenminste hoe ik het heb geleerd van mijn oma die het weer zo geleerd heeft van haar moeder etc...
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo fijn katten, ik kan atm niet opstaan en zie net de kat er met mijn kip vandoor gaan en kan er niet achteraantrollkat
Wat een beesten heb je ookquote:Op donderdag 19 april 2012 18:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo fijn katten, ik kan atm niet opstaan en zie net de kat er met mijn kip vandoor gaan en kan er niet achteraantrollkat
Haha, van mijn XBL-matties ben jij bij elke baan mijn grootste concurrent. Daarna Wessiej en daarna Rossjequote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfff Nebo, jij hebt op 1 baan zo'n achterlijke tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |