Bewust maar meer uit laksheid en niet echt gevaarlijk.quote:
Ik wil weer naar een concert van hen.quote:
Sparenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil weer naar een concert van hen.
Kunst...quote:Op woensdag 18 april 2012 16:17 schreef Tamashii het volgende:
Nog goede kunst gezien lately?
Ik was naar het Kruller Muller.Vergissing bovenste plank, lelijk. En dat zeg ik niet snel.
Was toen 30 euro voor een kaartje kwijt, daar hoef je niet voor te sparen terwijl wat je terug krijgt echtquote:Op woensdag 18 april 2012 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sparen. Ik hou niet van popconcerten.
Haha, ik ken het maar kijk dan altijd we'll even goed om mij heen. In uw geval lagen ze in het struweel te wachten?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:19 schreef waht het volgende:
[..]
Bewust maar meer uit laksheid en niet echt gevaarlijk.
Oh zal ff kijken. Ik ben misschien ook wel meer van de uitvoerbare kunst, ballet, opera, klassiek. Terwijl ik eerst dacht dat schilderijen me heel erg konden boeien, maar in het Kruller Muller stond in een kamer een tv. Een tv en dat was alles, waarbij er op die tv een man de hele tijd gek zat te doen met zijn mond. Keer op keer werd het herhaald, en dat alles half op de kop. Ik dacht dat ik gek werd.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kunst...
Sculptuur in Oisterwijk is altijd wel geinig (geen idee of ze er dit jaar er budget voor hebben). Zeker het gedeelte kunst met glas is erg mooi (maar best prijzig). Is ergens rond aug-sept.
Ik zat met de passagier te lullen en was niet zo bewust van m'n omgeving als anders.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, ik ken het maar kijk dan altijd we'll even goed om mij heen. In uw geval lagen ze in het struweel te wachten?
Dat soort geintjes halen ze bij vrijwel elk museum uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh zal ff kijken. Ik ben misschien ook wel meer van de uitvoerbare kunst, ballet, opera, klassiek. Terwijl ik eerst dacht dat schilderijen me heel erg konden boeien, maar in het Kruller Muller stond in een kamer een tv. Een tv en dat was alles, waarbij er op die tv een man de hele tijd gek zat te doen met zijn mond. Keer op keer werd het herhaald, en dat alles half op de kop. Ik dacht dat ik gek werd.
Een groot deel is buiten en gratis en de duurste items staan binnen. Echt een aanrader. En zo niet op de oude lind zitten een boel terasjes dus vervelen doe je nooit.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh zal ff kijken. Ik ben misschien ook wel meer van de uitvoerbare kunst, ballet, opera, klassiek. Terwijl ik eerst dacht dat schilderijen me heel erg konden boeien, maar in het Kruller Muller stond in een kamer een tv. Een tv en dat was alles, waarbij er op die tv een man de hele tijd gek zat te doen met zijn mond. Keer op keer werd het herhaald, en dat alles half op de kop. Ik dacht dat ik gek werd.
Het is toch ook de beste manier om je museum te verkopen?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat soort geintjes halen ze bij vrijwel elk museum uit.
Ben afgelopen kerstvakantie in vier musea geweest in vier Europese hoofdsteden.
Maar televisies met mindfucks behoren tot de minst interessante kunstsoort.
Nou, het gaf me echt een raar gevoel. Op zo'n moment denk ik wel eens, daar kan wel bezuinigd op worden. Doe die stekker er uit en dat geld kan worden bespaard.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toevallig ook Budapest... daar staat een hele grote. ?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Makkelijkste, no doubt.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is toch ook de beste manier om je museum te verkopen?
Nee, die nietquote:Op woensdag 18 april 2012 16:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toevallig ook Budapest... daar staat een hele grote. ?
Dat zijn de meeste 'stedentrips' toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:37 schreef Drugshond het volgende:
Budapest is slechts leuk voor 2 a 3 dagen, dan heb je het wel gezien.
In Londen heb je aan een week nog niet genoeg.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste 'stedentrips' toch?
De Chinese markt op Kobányai utca.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:37 schreef Drugshond het volgende:
Budapest is slechts leuk voor 2 a 3 dagen, dan heb je het wel gezien.
Kwijtschelding van wat?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:39 schreef GSbrder het volgende:
ABN Amro weigert kwijtschelding.
Ik snap dat wel.
Hee, daar zou ik een jaar geleden vrijwilliger bij zijn, echter was het niet te combineren.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:40 schreef Friek_ het volgende:
Pfff, nu dat ik meewerk aan de Dag v/d Filosofie merk ik wel dat er flink wat schort aan organisaties. Ze concretiseren de doelstellingen veel te weinig, waardoor de uitvoerders met niets anders dan een vaag idee zitten over wat er precies dient te gebeuren. Iedereen weet toch wel dat alles staat of valt in het organiseren van iets in het helder formuleren van doelstellingen?
In de Hermitage in St petersburg ook niet, maar dat heeft te maken met hoelang je er mee bezig zou willen zijn, niet met de aantrekkelijkheid van de stad.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:38 schreef remlof het volgende:
[..]
In Londen heb je aan een week nog niet genoeg.
Ik wens ze veel succes.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:39 schreef GSbrder het volgende:
ABN Amro weigert kwijtschelding.
Ik snap dat wel.
880 miljoen aan Griekse leningen.quote:
Concretiseren is voor het bedrijfsleven. Wij academici kunnen er lekker omheen blijven lullen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:40 schreef Friek_ het volgende:
Pfff, nu dat ik meewerk aan de Dag v/d Filosofie merk ik wel dat er flink wat schort aan organisaties. Ze concretiseren de doelstellingen veel te weinig, waardoor de uitvoerders met niets anders dan een vaag idee zitten over wat er precies dient te gebeuren. Iedereen weet toch wel dat alles staat of valt in het organiseren van iets in het helder formuleren van doelstellingen?
Het zijn geen obligaties hèquote:
Je kan altijd in plaats daarvan nog mee gaan naar De Prooiquote:Op woensdag 18 april 2012 16:40 schreef Friek_ het volgende:
Ah, ja dat begrijp ik ook wel.quote:
Kom nou, op helder formuleren kan je worden afgerekend.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:40 schreef Friek_ het volgende:
Zou je het niet meer dan drie dagen uithouden in Rome?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste 'stedentrips' toch?
Ik ben in Londen, Parijs, Berlijn ,Barcelona, Moskou, St. Petersburg en Rome geweest, en ik zou het echt niet trekken om in een van deze steden langer dan drie dagen te vertoeven eilk.
Florenc Praag,.....ook lachen.quote:
Zo waar dit. Daar hebben politici helemaal een handje van.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kom nou, op helder formuleren kan je worden afgerekend.
Dat moeten we niet hebben. Laat de doelstellingen maar vaag blijven, dan haal je de doelstellingen altijd.
Op een gegeven moment gaat zelfs het Pantheon op de St Pieter lijken. Ofzoquote:Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zou je het niet meer dan drie dagen uithouden in Rome?
Zoals: ''het organiseren van iets''?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:40 schreef Friek_ het volgende:
Iedereen weet toch wel dat alles staat of valt in het organiseren van iets in het helder formuleren van doelstellingen?
Dan nog eerder in Moskou.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zou je het niet meer dan drie dagen uithouden in Rome?
Significante verbeteringen, dat willen we!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef waht het volgende:
[..]
Zo waar dit. Daar hebben politici helemaal een handje van.
Als je verslaafd bent aan wiet en Hip-Hop, ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat zelfs het Pantheon op de St Pieter lijken. Ofzo.
ik heb al 4 maanden geen wiet meer aangeraakt.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als je verslaafd bent aan wiet en Hip-Hop, ja.
10% meer nettowinst.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Significante verbeteringen, dat willen we!
Chinese markt wordt/werd je gefouilleerd door de beveiliging en twee kramen verder verkochten ze zowat alle soorten wapensquote:Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Florenc Praag,.....ook lachen.
Kun je leuke verboden wapens kopen (die in Nederland echt niet mogen).
Ik zat inderdaad nog na te denken of dat verder geconcretiseerd moest worden in vorm van een evenement, bedrijf of andersoortige organisatie, maar besloot met opzet dit niet helder te formuleren.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zoals: ''het organiseren van iets''?
More for us. (ook dat is marktwerking)quote:Op woensdag 18 april 2012 16:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb al 4 maanden geen wiet meer aangeraakt.
Ik ga persoonlijk ook liever 4 keer een weekje dan 1 keer een maand naar een stad toequote:Op woensdag 18 april 2012 16:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als je verslaafd bent aan wiet en Hip-Hop, ja.
Kennelijk niet hé.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zijn geen obligaties hè?
Leningen aan staatsbedrijven zijn toch wezenlijk anders.
Dat zijn getallenquote:
Ik zou liever hebben gezien dat je vier maanden lang niet naar Hip-Hop zou hebben geluisterd.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb al 4 maanden geen wiet meer aangeraakt.
Oh? Leg uit.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik zou liever hebben gezien dat je vier maanden lang niet naar Hip-Hop zou hebben geluisterd.
En toch was het voldoende duidelijk, lekker puh.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad nog na te denken of dat verder geconcretiseerd moest worden in vorm van een evenement, bedrijf of andersoortige organisatie, maar besloot met opzet dit niet helder te formuleren.
Dat is onmogelijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik zou liever hebben gezien dat je vier maanden lang niet naar Hip-Hop zou hebben geluisterd.
quote:
Ziet er toch echt naar uit dat ze de sjaak zijn, de juridische werkelijkheid ten spijt. Ben benieuwd hoe snel de druk toeneemt.quote:
Ze zijn daarover aan het onderhandelen in Londen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ziet er toch echt naar uit dat ze de sjaak zijn, de juridische werkelijkheid ten spijt. Ben benieuwd hoe snel de druk toeneemt.
Dus je bent het er mee eens dat ze juridisch gezien anders zijn, maar dat dit de Hooge Heeren uit Brussel gewoon niets kan schelen?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ziet er toch echt naar uit dat ze de sjaak zijn, de juridische werkelijkheid ten spijt. Ben benieuwd hoe snel de druk toeneemt.
Gelukkig.quote:
Ben je in de sloot geduwd door een stel rotjochies ?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:52 schreef Auti het volgende:
Lekker sportief bezig geweest.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het moet ff meer en harder regenen.
Afwaardering moet nu wel plaatsgevonden hebben gok ikquote:Op woensdag 18 april 2012 16:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze zijn daarover aan het onderhandelen in Londen.
Maar in theorie is kwijtschelding een nobel gebaar ze hoeven het volgens mij niet.
quote:
Nee hoor, die kunnen mij niet bijhoudenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ben je in de sloot geduwd door een stel rotjochies ?
Geenstijltopic gezien?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:59 schreef GSbrder het volgende:
Breivik voelde zich belachelijk gemaakt.
Hihi
Nee, nu.nlquote:
Hallo! Doe jij eigenlijk aan sporten?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_belachel.html#more
[ afbeelding ]
Nou nee...quote:Op woensdag 18 april 2012 17:05 schreef Auti het volgende:
[..]
Hallo! Doe jij eigenlijk aan sporten?
[..]
Het is al net zo'n huilie als Wildersquote:Op woensdag 18 april 2012 16:59 schreef GSbrder het volgende:
Breivik voelde zich belachelijk gemaakt.
Hihi
Bek houden over mijn TT.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:09 schreef Bilge het volgende:
Gül betekent roos. 400 jaar geleden pikten Nederlanders onze roos in, en nu is het de beurt aan de president? Met zogenaamd goedbedoelde welkomsttopics, erediners en pracht en praal de democratisch gekozen president verleiden.
Stelletje struikrovers, bah.![]()
![]()
rozen en tulpen zijn totaal andere bloemen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:09 schreef Bilge het volgende:
Gül betekent roos. 400 jaar geleden pikten Nederlanders onze roos in, en nu is het de beurt aan de president? Met zogenaamd goedbedoelde welkomsttopics, erediners en pracht en praal de democratisch gekozen president verleiden.
![]()
Met je poten afblijven van Gül.quote:
Oops.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
rozen en tulpen zijn totaal andere bloemen.
En dan gaan we ook nog eens het radiospel Genocide, genbocide met hem spelen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:09 schreef Bilge het volgende:
![]()
Dat was wel mijn hoop ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
Is dit ineens een stormloop topic voor Turken?
Zie je ze voorbij komen?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
Dat is toch beter dan dat ze zich in zinnige POL discussies gaan mengen?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
De koning van Marokko mag ook langskomen heur. Mits hij een pond hasj meeneemt voor Prins Pils.quote:
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of het familie is of niet.
Als de BVDers die de koning betaald hier lopen te spioneren, hebben we van marokko niks te vrezen iig.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:30 schreef waht het volgende:
[..]
De koning van Marokko mag ook langskomen heur. Mits hij een pond hasj meeneemt voor Prins Pils.
BVD bestaat al een tijdje niet meerquote:Op woensdag 18 april 2012 17:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als de BVDers die de koning betaald hier lopen te spioneren, hebben we van marokko niks te vrezen iig.
Het groot dictee der Nederlandse taal is misschien ook wel leuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En dan gaan we ook nog eens het radiospel Genocide, genbocide met hem spelen.
Ruik jij ze?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
AIVD.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die andere informatiediensten dan.
Turken ruik je niet, rocjes daarintegen...quote:Op woensdag 18 april 2012 17:36 schreef Tem het volgende:
Nee, ik ruik ze niet maar zie het aan hun platte achterhoofd.
Zo plat dat zelfs een Turkish Airlines piloot erop kan landen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:36 schreef Tem het volgende:
Nee, ik ruik ze niet maar zie het aan hun platte achterhoofd.
Jij ruikt sowieso weinig met dat doorgesnoven reukorgaan van je, Keith.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Turken ruik je niet, rocjes daarintegen...
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Turken ruik je niet, rocjes daarintegen...
Ik heb nog nooit gesnoven.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij ruikt sowieso weinig met dat doorgesnoven reukorgaan van je, Keith.
Sinds je vier maanden geleden voor het laatst een spuit in je arm hebt gezet weet je dat opeens allemaal niet meer.quote:
Met westerse invloeden?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:48 schreef Tem het volgende:
Ik las vanmorgen dat er nogal wat schoolmeisjes waren vergiftigd in Kunduz.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Sinds je vier maanden geleden voor het laatst een spuit in je arm hebt gezet, weet je dat opeens allemaal niet meer.
Bakker werkte in de jaren tachtig als roadie op de tour van veel grote artiesten, zoals Bruce Springsteen en Michael Jackson.quote:
Zieke shit daar.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:48 schreef Tem het volgende:
Ik las vanmorgen dat er nogal wat schoolmeisjes waren vergiftigd in Kunduz.
Nee, door het leidingwater te vergiftigen op school. De Talibaan is niet echt blij dat meisjes weer naar school mogen.quote:
Dat is ziek.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, door het leidingwater te vergiftigen op school. De Talibaan is niet echt blij dat meisjes weer naar school mogen.
Kutkloonquote:Op woensdag 18 april 2012 17:57 schreef Tem het volgende:
Mensen, onder de banken. Daar is webschip aka EG
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:57 schreef Tem het volgende:
The Knife man.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:57 schreef Drugshond het volgende:
Zwoele zomer 28 graden.....tijdstip 23:15....ergens buiten.
Webschip is afgedaald.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:57 schreef Tem het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:57 schreef Drugshond het volgende:
Zwoele zomer 28 graden.....tijdstip 23:15....ergens buiten.
Final Fantasy 6quote:
Die 76 maagden moeten toch ergens vandaan komen.... nu weet je het.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
i[quote]Op woensdag 18 april 2012 18:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, dat bericht vond ik het heftigst vandaag.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik was zeg maar een hippie als het op drugs aankwam, afgezien van 2x LSD heb ik eilk nooit synthetische troep in mn lijf gespoten/gesnuift/gerookt/geslikt(afgezien van riitalin dan).
In ruil voor een BMW?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga een assimilatie-contract tekenen, dan mag ik assimileren.
Dan maak je onderdeel uit van het collectief.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
Bad boy.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Drugs boe... bah.... trekt een wijntje open.
Alcohol is ook niet zo goed (voor mij iig helemaal niet), ik ben er helemaal mee gestopt.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Drugs boe... bah.... trekt een wijntje open.
Heb je een woning op het oog in Den Haag?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
Dat is een cup D of E?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:33 schreef Drugshond het volgende:
Prachtige serie... ondertitels waren nooit belangrijk (zover gingen mijn ogen nooit).
[ afbeelding ]
Tama weet dat wel. Tamashii, wat is het?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Twijfel.... het zijn wel (. ) ( .) ze wijzen naar buiten.
Die maakte ik altijd op mijn rekenmachinequote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Twijfel.... het zijn wel (. ) ( .) ze wijzen naar buiten.
Ik zou dat echt niet kunnen. Ik durf al geen glas wijn te drinken als ik moet oppassen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En over 3 uur sta ik op mijn werk. En dit gaan wij vandaag doen....
E denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Tama weet dat wel. Tamashii, wat is het?
Die komt niet door de potloodtestquote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Tama weet dat wel. Tamashii, wat is het?
Goeie site..quote:Op woensdag 18 april 2012 18:43 schreef Auti het volgende:
[..]
36D
http://www.brasizefinder.com/2010/04/jeri-ryan-bra-size.html
Alsjeblieft zeg, voyager zat zo vol met plotholes en irritante characters dat seven dat nog niet eens meer omhoog kon halen, doe dan DS9 ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:33 schreef Drugshond het volgende:
Prachtige serie... ondertitels waren nooit belangrijk (zover gingen mijn ogen nooit).
[ afbeelding ]
Wat ga je daar doen ?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:50 schreef betyar het volgende:
Vrijdagmiddag naar Tilburg....... Kijken of daar iets te verdienen valt.
Heb je The Mechanic al gezien?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Het komt niet vaak voor, maar ik heb echt geen flauw idee welke film op te zetten.
Ow.... daar zat ook een leuke babe.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, voyager zat zo vol met plotholes en irritante characters dat seven dat nog niet eens meer omhoog kon halen, doe dan DS9 ofzo.
35C is mijn favoriete maat.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:43 schreef Auti het volgende:
[..]
36D
http://www.brasizefinder.com/2010/04/jeri-ryan-bra-size.html
Het is de borstomvang van Monica Bellucci.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:54 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat zit tussen Scarlett Johansson en Jennifer Love Hewitt in.
Alsof jij de stenen naar binnen gegooid zou hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toch niet in de wijk Broekhoven ?!
De Blaakquote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toch niet in de wijk Broekhoven ?!
Die wijk is redelijk berucht.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof jij de stenen naar binnen gegooid zou hebben.
Wees blij.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:02 schreef remlof het volgende:
Ik kan Katja Schuurman niet vinden op die site
He, dit had ik nog niet eens gezien. Zij was zeker ook de eerste die jij opzocht?quote:
Ik denk dat ie dan eens naar een mis in een Katholieke kerk moet gaanquote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef De_Guidance het volgende:
Mijn broertje vindt Latijn en het songfestival geweldig, moet ik mij zorgen maken?
Uhuh.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
He, dit had ik nog niet eens gezien. Zij was zeker ook de eerste die jij opzocht?
Nee, het Latijn is een stoere taal.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef De_Guidance het volgende:
Mijn broertje vindt Latijn en het songfestival geweldig, moet ik mij zorgen maken?
Ik weet niet of dat zo verstandig is.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan eens naar een mis in een Katholieke kerk moet gaan
Blaak is goed, geloof me nou.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen idee, wel weet ik dat in de Piushaven veel rotzooi voorbij kwam toen wij daar werkte.
Wie?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:06 schreef De_Guidance het volgende:
Maar hij heeft ook Selena Gomez als wallpaper.
Nee ik ook niet, straks komt ie terug met een leeg scrotumquote:Op woensdag 18 april 2012 19:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo verstandig is.
True.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, het Latijn is een stoere taal.
Leg dan ook wat fatsoenlijke porno onder zijn slaapkussen. Zijn reaktie is your benchmark.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef De_Guidance het volgende:
Serpens in horto est.quote:
Dat is afhankelijk van hoe fanatiek jouw familie nog is waar het op bloedwraak aankomt.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef De_Guidance het volgende:
Ow. Nou ja, ik heb alleen een paar proeflessen Latijn in de brugklas gehad voordat ik voor atheneum koosquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, het Latijn is een stoere taal der verdoemden.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij van de andere kant is, maar ik zie geen noodzaak om dat uit te zoeken bij een jonge puber in ontwikkeling.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leg dan ook wat fatsoenlijke porno onder zijn slaapkussen. Zijn reaktie is your benchmark.
De neuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij van de andere kant is, maar ik zie geen noodzaak om dat uit te zoeken bij een jonge puber in ontwikkeling.
Hoe was dat ook weer... Freudiaans... ontwikkeling eigen "ich".quote:Op woensdag 18 april 2012 19:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij van de andere kant is, maar ik zie geen noodzaak om dat uit te zoeken bij een jonge puber in ontwikkeling.
Eerwraak , bloedwraak is iets heel anders , dat zijn vetes tussen families.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van hoe fanatiek jouw familie nog is waar het op bloedwraak aankomt.
Freud weet niks.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoe was dat ook weer... Freudiaans... ontwikkeling eigen "ich".
En ik heb alleen het eerste deel van Latijn voor niet-classici gevolgd.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow. Nou ja, ik heb alleen een paar proeflessen Latijn in de brugklas gehad voordat ik voor atheneum koos
Dat kan ook stoer zijn, daarom is Duits juist stoer.quote:
Nou zeg dat niet....quote:
Maar die naamvallen hè?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat kan ook stoer zijn, daarom is Duits juist stoer.
Misschien word de familie van de vrouw waar hij aan is uitgehuwelijkt boos als hij een daffy blijkt te zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Eerwraak , bloedwraak is iets heel anders , dat zijn vetes tussen families.
Maar goed daar is uiteraard geen sprake van.
Maakt niet uit hij kan altijd nog koning worden van Marokko.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Misschien word de familie van de vrouw waar hij aan is uitgehuwelijkt boos als hij een daffy blijkt te zijn.
Badum-tsjjj.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maakt niet uit hij kan altijd nog koning worden van Marokko.
Als alle echtscheidingen zo zouden eindigen had ik geen familie meer.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Misschien word de familie van de vrouw waar hij aan is uitgehuwelijkt boos als hij een daffy blijkt te zijn.
Is iedereen in jouw familie homo?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als alle echtscheidingen zo zouden eindigen had ik geen familie meer.
Nee, in jouw familie ?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is iedereen in jouw familie homo?
Net als in het Latijn. Gelukkig kan het ook zonder: Monica Bellucci pulcherrima est.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een of andere verre neef/oom of iets dergelijks, maar die is dood gevonden in een bos.quote:
Whieeeeewhiieeeeewhiieeeequote:Op woensdag 18 april 2012 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een of andere verre neef/oom of iets dergelijks, maar die is dood gevonden in een bos.
True story.
Zijn ouders, met terugwerkende kracht.quote:
Krijg toch de jeuk.quote:
Echt ?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een of andere verre neef/oom of iets dergelijks, maar die is dood gevonden in een bos.
True story.
Doe mij maar Italiaans: Monica Bellucci e bellisima.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Net als in het Latijn. Gelukkig kan het ook zonder: Monica Bellucci pulcherrima est.
Geen idee, heb die hele vent nooit gekend, en de familie praatte er niet over.quote:
E vero.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe mij maar Italiaans: Monica Bellucci e bellisima.
Het paringsgedrag van Rotterdam-Zuidse inwoners in hun natuurlijke habitat.quote:
Animal Planet ++Up.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het paringsgedrag van Rotterdam-Zuidse inwoners in hun natuurlijke habitat.
Aldus Sir David Attenborough.
75Equote:Op woensdag 18 april 2012 19:02 schreef remlof het volgende:
Ik kan Katja Schuurman niet vinden op die site
Dat lijkt me wel wat, zo'n natuurdocu over allochtonen met de stem van David.quote:
was cup 75Bquote:Op woensdag 18 april 2012 19:26 schreef Auti het volgende:
[..]
75E
http://forum.mokkels.nl/1(...)se-celebs-page4.html
Cameltoe!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:27 schreef Drugshond het volgende:
goed ff liggen, doezelen (slight recovery...armed to the teeth and go to work)..
[ afbeelding ]
Dat is enkel je fantasie.quote:
Ja, ik ken haar dus vooral uit die tijd, wist niet eens dat ze tegenwoordig van die enorme tieten hadquote:
Ik ook niet.. Overigens, de op 1 na grootste tieten van bekend Nederland: Wilma Nanningaquote:Op woensdag 18 april 2012 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik ken haar dus vooral uit die tijd, wist niet eens dat ze tegenwoordig van die enorme tieten had
Yay.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:34 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Overigens, de op 1 na grootste tieten van bekend Nederland: Wilma Nanninga80F
Hihi, ik heb je fobo verkracht door de jubileumpost te jatten.quote:
Zie dan die 15 kamelen nog maar eens terug te krijgenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
/carequote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hihi, ik heb je fobo verkracht door de jubileumpost te jatten.
JA NEE DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IK NOG MOEITE DOE VOOR ONZE RELATIE!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zie dan die 15 kamelen nog maar eens terug te krijgen
Dus, je bent een Griek, vandaar dat het matig botert met D_G.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
* Voorschrift gooit met vazen en servies
*snik*
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
JA NEE DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IK NOG MOEITE DOE VOOR ONZE RELATIE!
*snik*
There we are.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
JA NEE DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IK NOG MOEITE DOE VOOR ONZE RELATIE!
*snik*
Dat niet, heb er wel recentelijk een leuk huisje op de kop getikt.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus, je bent een Griek, vandaar dat het matig botert met D_G.
Nee, hij doet het op z'n Grieks. Bij gebrek aan andere mogelijkhedenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus, je bent een Griek, vandaar dat het matig botert met D_G.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |