Badum-tsjjj.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maakt niet uit hij kan altijd nog koning worden van Marokko.
Als alle echtscheidingen zo zouden eindigen had ik geen familie meer.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Misschien word de familie van de vrouw waar hij aan is uitgehuwelijkt boos als hij een daffy blijkt te zijn.
Is iedereen in jouw familie homo?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als alle echtscheidingen zo zouden eindigen had ik geen familie meer.
Nee, in jouw familie ?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is iedereen in jouw familie homo?
Net als in het Latijn. Gelukkig kan het ook zonder: Monica Bellucci pulcherrima est.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Misschien word de familie van de vrouw waar hij aan is uitgehuwelijkt boos als hij een daffy blijkt te zijn.
Een of andere verre neef/oom of iets dergelijks, maar die is dood gevonden in een bos.quote:
Whieeeeewhiieeeeewhiieeeequote:Op woensdag 18 april 2012 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een of andere verre neef/oom of iets dergelijks, maar die is dood gevonden in een bos.
True story.
Zijn ouders, met terugwerkende kracht.quote:
Krijg toch de jeuk.quote:
Echt ?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een of andere verre neef/oom of iets dergelijks, maar die is dood gevonden in een bos.
True story.
Doe mij maar Italiaans: Monica Bellucci e bellisima.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Net als in het Latijn. Gelukkig kan het ook zonder: Monica Bellucci pulcherrima est.
Geen idee, heb die hele vent nooit gekend, en de familie praatte er niet over.quote:
E vero.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe mij maar Italiaans: Monica Bellucci e bellisima.
Het paringsgedrag van Rotterdam-Zuidse inwoners in hun natuurlijke habitat.quote:
Animal Planet ++Up.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het paringsgedrag van Rotterdam-Zuidse inwoners in hun natuurlijke habitat.
Aldus Sir David Attenborough.
75Equote:Op woensdag 18 april 2012 19:02 schreef remlof het volgende:
Ik kan Katja Schuurman niet vinden op die site
Dat lijkt me wel wat, zo'n natuurdocu over allochtonen met de stem van David.quote:
was cup 75Bquote:Op woensdag 18 april 2012 19:26 schreef Auti het volgende:
[..]
75E
http://forum.mokkels.nl/1(...)se-celebs-page4.html
Cameltoe!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:27 schreef Drugshond het volgende:
goed ff liggen, doezelen (slight recovery...armed to the teeth and go to work)..
[ afbeelding ]
Dat is enkel je fantasie.quote:
Ja, ik ken haar dus vooral uit die tijd, wist niet eens dat ze tegenwoordig van die enorme tieten hadquote:
Ik ook niet.. Overigens, de op 1 na grootste tieten van bekend Nederland: Wilma Nanningaquote:Op woensdag 18 april 2012 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik ken haar dus vooral uit die tijd, wist niet eens dat ze tegenwoordig van die enorme tieten had
Yay.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:34 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Overigens, de op 1 na grootste tieten van bekend Nederland: Wilma Nanninga80F
Hihi, ik heb je fobo verkracht door de jubileumpost te jatten.quote:
Zie dan die 15 kamelen nog maar eens terug te krijgenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
/carequote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hihi, ik heb je fobo verkracht door de jubileumpost te jatten.
JA NEE DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IK NOG MOEITE DOE VOOR ONZE RELATIE!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zie dan die 15 kamelen nog maar eens terug te krijgen
Dus, je bent een Griek, vandaar dat het matig botert met D_G.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
* Voorschrift gooit met vazen en servies
*snik*
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
JA NEE DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IK NOG MOEITE DOE VOOR ONZE RELATIE!
*snik*
There we are.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
JA NEE DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IK NOG MOEITE DOE VOOR ONZE RELATIE!
*snik*
Dat niet, heb er wel recentelijk een leuk huisje op de kop getikt.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus, je bent een Griek, vandaar dat het matig botert met D_G.
Nee, hij doet het op z'n Grieks. Bij gebrek aan andere mogelijkhedenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus, je bent een Griek, vandaar dat het matig botert met D_G.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |