Het is de borstomvang van Monica Bellucci.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:54 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat zit tussen Scarlett Johansson en Jennifer Love Hewitt in.
Alsof jij de stenen naar binnen gegooid zou hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toch niet in de wijk Broekhoven ?!
De Blaakquote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toch niet in de wijk Broekhoven ?!
Die wijk is redelijk berucht.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof jij de stenen naar binnen gegooid zou hebben.
Wees blij.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:02 schreef remlof het volgende:
Ik kan Katja Schuurman niet vinden op die site
He, dit had ik nog niet eens gezien. Zij was zeker ook de eerste die jij opzocht?quote:
Ik denk dat ie dan eens naar een mis in een Katholieke kerk moet gaanquote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef De_Guidance het volgende:
Mijn broertje vindt Latijn en het songfestival geweldig, moet ik mij zorgen maken?
Uhuh.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
He, dit had ik nog niet eens gezien. Zij was zeker ook de eerste die jij opzocht?
Nee, het Latijn is een stoere taal.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef De_Guidance het volgende:
Mijn broertje vindt Latijn en het songfestival geweldig, moet ik mij zorgen maken?
Ik weet niet of dat zo verstandig is.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan eens naar een mis in een Katholieke kerk moet gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |