Dan nog eerder in Moskou.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zou je het niet meer dan drie dagen uithouden in Rome?
Significante verbeteringen, dat willen we!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef waht het volgende:
[..]
Zo waar dit. Daar hebben politici helemaal een handje van.
Als je verslaafd bent aan wiet en Hip-Hop, ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat zelfs het Pantheon op de St Pieter lijken. Ofzo.
ik heb al 4 maanden geen wiet meer aangeraakt.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als je verslaafd bent aan wiet en Hip-Hop, ja.
10% meer nettowinst.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Significante verbeteringen, dat willen we!
Chinese markt wordt/werd je gefouilleerd door de beveiliging en twee kramen verder verkochten ze zowat alle soorten wapensquote:Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Florenc Praag,.....ook lachen.
Kun je leuke verboden wapens kopen (die in Nederland echt niet mogen).
Ik zat inderdaad nog na te denken of dat verder geconcretiseerd moest worden in vorm van een evenement, bedrijf of andersoortige organisatie, maar besloot met opzet dit niet helder te formuleren.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zoals: ''het organiseren van iets''?
More for us. (ook dat is marktwerking)quote:Op woensdag 18 april 2012 16:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb al 4 maanden geen wiet meer aangeraakt.
Ik ga persoonlijk ook liever 4 keer een weekje dan 1 keer een maand naar een stad toequote:Op woensdag 18 april 2012 16:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als je verslaafd bent aan wiet en Hip-Hop, ja.
Kennelijk niet hé.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zijn geen obligaties hè?
Leningen aan staatsbedrijven zijn toch wezenlijk anders.
Dat zijn getallenquote:
Ik zou liever hebben gezien dat je vier maanden lang niet naar Hip-Hop zou hebben geluisterd.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb al 4 maanden geen wiet meer aangeraakt.
Oh? Leg uit.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik zou liever hebben gezien dat je vier maanden lang niet naar Hip-Hop zou hebben geluisterd.
En toch was het voldoende duidelijk, lekker puh.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad nog na te denken of dat verder geconcretiseerd moest worden in vorm van een evenement, bedrijf of andersoortige organisatie, maar besloot met opzet dit niet helder te formuleren.
Dat is onmogelijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik zou liever hebben gezien dat je vier maanden lang niet naar Hip-Hop zou hebben geluisterd.
quote:
Ziet er toch echt naar uit dat ze de sjaak zijn, de juridische werkelijkheid ten spijt. Ben benieuwd hoe snel de druk toeneemt.quote:
Ze zijn daarover aan het onderhandelen in Londen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ziet er toch echt naar uit dat ze de sjaak zijn, de juridische werkelijkheid ten spijt. Ben benieuwd hoe snel de druk toeneemt.
Dus je bent het er mee eens dat ze juridisch gezien anders zijn, maar dat dit de Hooge Heeren uit Brussel gewoon niets kan schelen?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ziet er toch echt naar uit dat ze de sjaak zijn, de juridische werkelijkheid ten spijt. Ben benieuwd hoe snel de druk toeneemt.
Gelukkig.quote:
Ben je in de sloot geduwd door een stel rotjochies ?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:52 schreef Auti het volgende:
Lekker sportief bezig geweest.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het moet ff meer en harder regenen.
Afwaardering moet nu wel plaatsgevonden hebben gok ikquote:Op woensdag 18 april 2012 16:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze zijn daarover aan het onderhandelen in Londen.
Maar in theorie is kwijtschelding een nobel gebaar ze hoeven het volgens mij niet.
quote:
Nee hoor, die kunnen mij niet bijhoudenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ben je in de sloot geduwd door een stel rotjochies ?
Geenstijltopic gezien?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:59 schreef GSbrder het volgende:
Breivik voelde zich belachelijk gemaakt.
Hihi
Nee, nu.nlquote:
Hallo! Doe jij eigenlijk aan sporten?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_belachel.html#more
[ afbeelding ]
Nou nee...quote:Op woensdag 18 april 2012 17:05 schreef Auti het volgende:
[..]
Hallo! Doe jij eigenlijk aan sporten?
[..]
Het is al net zo'n huilie als Wildersquote:Op woensdag 18 april 2012 16:59 schreef GSbrder het volgende:
Breivik voelde zich belachelijk gemaakt.
Hihi
Bek houden over mijn TT.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:09 schreef Bilge het volgende:
Gül betekent roos. 400 jaar geleden pikten Nederlanders onze roos in, en nu is het de beurt aan de president? Met zogenaamd goedbedoelde welkomsttopics, erediners en pracht en praal de democratisch gekozen president verleiden.
Stelletje struikrovers, bah.![]()
![]()
rozen en tulpen zijn totaal andere bloemen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:09 schreef Bilge het volgende:
Gül betekent roos. 400 jaar geleden pikten Nederlanders onze roos in, en nu is het de beurt aan de president? Met zogenaamd goedbedoelde welkomsttopics, erediners en pracht en praal de democratisch gekozen president verleiden.
Stelletje struikrovers, bah.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |