Dat zijn de meeste 'stedentrips' toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:37 schreef Drugshond het volgende:
Budapest is slechts leuk voor 2 a 3 dagen, dan heb je het wel gezien.
In Londen heb je aan een week nog niet genoeg.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste 'stedentrips' toch?
De Chinese markt op Kobányai utca.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:37 schreef Drugshond het volgende:
Budapest is slechts leuk voor 2 a 3 dagen, dan heb je het wel gezien.
Kwijtschelding van wat?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:39 schreef GSbrder het volgende:
ABN Amro weigert kwijtschelding.
Ik snap dat wel.
Hee, daar zou ik een jaar geleden vrijwilliger bij zijn, echter was het niet te combineren.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:40 schreef Friek_ het volgende:
Pfff, nu dat ik meewerk aan de Dag v/d Filosofie merk ik wel dat er flink wat schort aan organisaties. Ze concretiseren de doelstellingen veel te weinig, waardoor de uitvoerders met niets anders dan een vaag idee zitten over wat er precies dient te gebeuren. Iedereen weet toch wel dat alles staat of valt in het organiseren van iets in het helder formuleren van doelstellingen?
In de Hermitage in St petersburg ook niet, maar dat heeft te maken met hoelang je er mee bezig zou willen zijn, niet met de aantrekkelijkheid van de stad.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:38 schreef remlof het volgende:
[..]
In Londen heb je aan een week nog niet genoeg.
Ik wens ze veel succes.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:39 schreef GSbrder het volgende:
ABN Amro weigert kwijtschelding.
Ik snap dat wel.
880 miljoen aan Griekse leningen.quote:
Concretiseren is voor het bedrijfsleven. Wij academici kunnen er lekker omheen blijven lullen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:40 schreef Friek_ het volgende:
Pfff, nu dat ik meewerk aan de Dag v/d Filosofie merk ik wel dat er flink wat schort aan organisaties. Ze concretiseren de doelstellingen veel te weinig, waardoor de uitvoerders met niets anders dan een vaag idee zitten over wat er precies dient te gebeuren. Iedereen weet toch wel dat alles staat of valt in het organiseren van iets in het helder formuleren van doelstellingen?
Het zijn geen obligaties hèquote:
Je kan altijd in plaats daarvan nog mee gaan naar De Prooiquote:Op woensdag 18 april 2012 16:40 schreef Friek_ het volgende:
Ah, ja dat begrijp ik ook wel.quote:
Kom nou, op helder formuleren kan je worden afgerekend.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:40 schreef Friek_ het volgende:
Zou je het niet meer dan drie dagen uithouden in Rome?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste 'stedentrips' toch?
Ik ben in Londen, Parijs, Berlijn ,Barcelona, Moskou, St. Petersburg en Rome geweest, en ik zou het echt niet trekken om in een van deze steden langer dan drie dagen te vertoeven eilk.
Florenc Praag,.....ook lachen.quote:
Zo waar dit. Daar hebben politici helemaal een handje van.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kom nou, op helder formuleren kan je worden afgerekend.
Dat moeten we niet hebben. Laat de doelstellingen maar vaag blijven, dan haal je de doelstellingen altijd.
Op een gegeven moment gaat zelfs het Pantheon op de St Pieter lijken. Ofzoquote:Op woensdag 18 april 2012 16:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zou je het niet meer dan drie dagen uithouden in Rome?
Zoals: ''het organiseren van iets''?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:40 schreef Friek_ het volgende:
Iedereen weet toch wel dat alles staat of valt in het organiseren van iets in het helder formuleren van doelstellingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |