Dus je bent het er mee eens dat ze juridisch gezien anders zijn, maar dat dit de Hooge Heeren uit Brussel gewoon niets kan schelen?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ziet er toch echt naar uit dat ze de sjaak zijn, de juridische werkelijkheid ten spijt. Ben benieuwd hoe snel de druk toeneemt.
Gelukkig.quote:
Ben je in de sloot geduwd door een stel rotjochies ?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:52 schreef Auti het volgende:
Lekker sportief bezig geweest.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het moet ff meer en harder regenen.
Afwaardering moet nu wel plaatsgevonden hebben gok ikquote:Op woensdag 18 april 2012 16:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze zijn daarover aan het onderhandelen in Londen.
Maar in theorie is kwijtschelding een nobel gebaar ze hoeven het volgens mij niet.
quote:
Nee hoor, die kunnen mij niet bijhoudenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ben je in de sloot geduwd door een stel rotjochies ?
Geenstijltopic gezien?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:59 schreef GSbrder het volgende:
Breivik voelde zich belachelijk gemaakt.
Hihi
Nee, nu.nlquote:
Hallo! Doe jij eigenlijk aan sporten?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:03 schreef JoaC het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_belachel.html#more
[ afbeelding ]
Nou nee...quote:Op woensdag 18 april 2012 17:05 schreef Auti het volgende:
[..]
Hallo! Doe jij eigenlijk aan sporten?
[..]
Het is al net zo'n huilie als Wildersquote:Op woensdag 18 april 2012 16:59 schreef GSbrder het volgende:
Breivik voelde zich belachelijk gemaakt.
Hihi
Bek houden over mijn TT.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:09 schreef Bilge het volgende:
Gül betekent roos. 400 jaar geleden pikten Nederlanders onze roos in, en nu is het de beurt aan de president? Met zogenaamd goedbedoelde welkomsttopics, erediners en pracht en praal de democratisch gekozen president verleiden.
Stelletje struikrovers, bah.![]()
![]()
rozen en tulpen zijn totaal andere bloemen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:09 schreef Bilge het volgende:
Gül betekent roos. 400 jaar geleden pikten Nederlanders onze roos in, en nu is het de beurt aan de president? Met zogenaamd goedbedoelde welkomsttopics, erediners en pracht en praal de democratisch gekozen president verleiden.
![]()
Met je poten afblijven van Gül.quote:
Oops.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
rozen en tulpen zijn totaal andere bloemen.
En dan gaan we ook nog eens het radiospel Genocide, genbocide met hem spelen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:09 schreef Bilge het volgende:
![]()
Dat was wel mijn hoop ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
Is dit ineens een stormloop topic voor Turken?
Zie je ze voorbij komen?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
Dat is toch beter dan dat ze zich in zinnige POL discussies gaan mengen?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
De koning van Marokko mag ook langskomen heur. Mits hij een pond hasj meeneemt voor Prins Pils.quote:
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of het familie is of niet.
Als de BVDers die de koning betaald hier lopen te spioneren, hebben we van marokko niks te vrezen iig.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:30 schreef waht het volgende:
[..]
De koning van Marokko mag ook langskomen heur. Mits hij een pond hasj meeneemt voor Prins Pils.
BVD bestaat al een tijdje niet meerquote:Op woensdag 18 april 2012 17:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als de BVDers die de koning betaald hier lopen te spioneren, hebben we van marokko niks te vrezen iig.
Het groot dictee der Nederlandse taal is misschien ook wel leuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En dan gaan we ook nog eens het radiospel Genocide, genbocide met hem spelen.
Ruik jij ze?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
AIVD.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die andere informatiediensten dan.
Turken ruik je niet, rocjes daarintegen...quote:Op woensdag 18 april 2012 17:36 schreef Tem het volgende:
Nee, ik ruik ze niet maar zie het aan hun platte achterhoofd.
Zo plat dat zelfs een Turkish Airlines piloot erop kan landen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:36 schreef Tem het volgende:
Nee, ik ruik ze niet maar zie het aan hun platte achterhoofd.
Jij ruikt sowieso weinig met dat doorgesnoven reukorgaan van je, Keith.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Turken ruik je niet, rocjes daarintegen...
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Turken ruik je niet, rocjes daarintegen...
Ik heb nog nooit gesnoven.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij ruikt sowieso weinig met dat doorgesnoven reukorgaan van je, Keith.
Sinds je vier maanden geleden voor het laatst een spuit in je arm hebt gezet weet je dat opeens allemaal niet meer.quote:
Met westerse invloeden?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:48 schreef Tem het volgende:
Ik las vanmorgen dat er nogal wat schoolmeisjes waren vergiftigd in Kunduz.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Sinds je vier maanden geleden voor het laatst een spuit in je arm hebt gezet, weet je dat opeens allemaal niet meer.
Bakker werkte in de jaren tachtig als roadie op de tour van veel grote artiesten, zoals Bruce Springsteen en Michael Jackson.quote:
Zieke shit daar.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:48 schreef Tem het volgende:
Ik las vanmorgen dat er nogal wat schoolmeisjes waren vergiftigd in Kunduz.
Nee, door het leidingwater te vergiftigen op school. De Talibaan is niet echt blij dat meisjes weer naar school mogen.quote:
Dat is ziek.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, door het leidingwater te vergiftigen op school. De Talibaan is niet echt blij dat meisjes weer naar school mogen.
Kutkloonquote:Op woensdag 18 april 2012 17:57 schreef Tem het volgende:
Mensen, onder de banken. Daar is webschip aka EG
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:57 schreef Tem het volgende:
Mensen, onder de banken. Daar is webschip aka EG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |