Met je poten afblijven van Gül.quote:
Oops.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
rozen en tulpen zijn totaal andere bloemen.
En dan gaan we ook nog eens het radiospel Genocide, genbocide met hem spelen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:09 schreef Bilge het volgende:
Gül betekent roos. 400 jaar geleden pikten Nederlanders onze roos in, en nu is het de beurt aan de president? Met zogenaamd goedbedoelde welkomsttopics, erediners en pracht en praal de democratisch gekozen president verleiden.
Stelletje struikrovers, bah.![]()
![]()
Dat was wel mijn hoop ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
Is dit ineens een stormloop topic voor Turken?
Zie je ze voorbij komen?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
Dat is toch beter dan dat ze zich in zinnige POL discussies gaan mengen?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
De koning van Marokko mag ook langskomen heur. Mits hij een pond hasj meeneemt voor Prins Pils.quote:
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of het familie is of niet.
Als de BVDers die de koning betaald hier lopen te spioneren, hebben we van marokko niks te vrezen iig.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:30 schreef waht het volgende:
[..]
De koning van Marokko mag ook langskomen heur. Mits hij een pond hasj meeneemt voor Prins Pils.
BVD bestaat al een tijdje niet meerquote:Op woensdag 18 april 2012 17:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als de BVDers die de koning betaald hier lopen te spioneren, hebben we van marokko niks te vrezen iig.
Het groot dictee der Nederlandse taal is misschien ook wel leuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En dan gaan we ook nog eens het radiospel Genocide, genbocide met hem spelen.
Ruik jij ze?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:25 schreef Tem het volgende:
AIVD.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die andere informatiediensten dan.
Turken ruik je niet, rocjes daarintegen...quote:Op woensdag 18 april 2012 17:36 schreef Tem het volgende:
Nee, ik ruik ze niet maar zie het aan hun platte achterhoofd.
Zo plat dat zelfs een Turkish Airlines piloot erop kan landen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:36 schreef Tem het volgende:
Nee, ik ruik ze niet maar zie het aan hun platte achterhoofd.
Jij ruikt sowieso weinig met dat doorgesnoven reukorgaan van je, Keith.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Turken ruik je niet, rocjes daarintegen...
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Turken ruik je niet, rocjes daarintegen...
Ik heb nog nooit gesnoven.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij ruikt sowieso weinig met dat doorgesnoven reukorgaan van je, Keith.
Sinds je vier maanden geleden voor het laatst een spuit in je arm hebt gezet weet je dat opeens allemaal niet meer.quote:
Met westerse invloeden?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:48 schreef Tem het volgende:
Ik las vanmorgen dat er nogal wat schoolmeisjes waren vergiftigd in Kunduz.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Sinds je vier maanden geleden voor het laatst een spuit in je arm hebt gezet, weet je dat opeens allemaal niet meer.
Bakker werkte in de jaren tachtig als roadie op de tour van veel grote artiesten, zoals Bruce Springsteen en Michael Jackson.quote:
Zieke shit daar.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:48 schreef Tem het volgende:
Ik las vanmorgen dat er nogal wat schoolmeisjes waren vergiftigd in Kunduz.
Nee, door het leidingwater te vergiftigen op school. De Talibaan is niet echt blij dat meisjes weer naar school mogen.quote:
Dat is ziek.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, door het leidingwater te vergiftigen op school. De Talibaan is niet echt blij dat meisjes weer naar school mogen.
Kutkloonquote:Op woensdag 18 april 2012 17:57 schreef Tem het volgende:
Mensen, onder de banken. Daar is webschip aka EG
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:57 schreef Tem het volgende:
The Knife man.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:57 schreef Drugshond het volgende:
Zwoele zomer 28 graden.....tijdstip 23:15....ergens buiten.
Webschip is afgedaald.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:57 schreef Tem het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:57 schreef Drugshond het volgende:
Zwoele zomer 28 graden.....tijdstip 23:15....ergens buiten.
Final Fantasy 6quote:
Die 76 maagden moeten toch ergens vandaan komen.... nu weet je het.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
i[quote]Op woensdag 18 april 2012 18:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, dat bericht vond ik het heftigst vandaag.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik was zeg maar een hippie als het op drugs aankwam, afgezien van 2x LSD heb ik eilk nooit synthetische troep in mn lijf gespoten/gesnuift/gerookt/geslikt(afgezien van riitalin dan).
In ruil voor een BMW?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga een assimilatie-contract tekenen, dan mag ik assimileren.
Dan maak je onderdeel uit van het collectief.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
Bad boy.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Drugs boe... bah.... trekt een wijntje open.
Alcohol is ook niet zo goed (voor mij iig helemaal niet), ik ben er helemaal mee gestopt.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Drugs boe... bah.... trekt een wijntje open.
Heb je een woning op het oog in Den Haag?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
Dat is een cup D of E?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:33 schreef Drugshond het volgende:
Prachtige serie... ondertitels waren nooit belangrijk (zover gingen mijn ogen nooit).
[ afbeelding ]
Tama weet dat wel. Tamashii, wat is het?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Twijfel.... het zijn wel (. ) ( .) ze wijzen naar buiten.
Die maakte ik altijd op mijn rekenmachinequote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Twijfel.... het zijn wel (. ) ( .) ze wijzen naar buiten.
Ik zou dat echt niet kunnen. Ik durf al geen glas wijn te drinken als ik moet oppassen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En over 3 uur sta ik op mijn werk. En dit gaan wij vandaag doen....
E denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Tama weet dat wel. Tamashii, wat is het?
Die komt niet door de potloodtestquote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Tama weet dat wel. Tamashii, wat is het?
Goeie site..quote:Op woensdag 18 april 2012 18:43 schreef Auti het volgende:
[..]
36D
http://www.brasizefinder.com/2010/04/jeri-ryan-bra-size.html
Alsjeblieft zeg, voyager zat zo vol met plotholes en irritante characters dat seven dat nog niet eens meer omhoog kon halen, doe dan DS9 ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:33 schreef Drugshond het volgende:
Prachtige serie... ondertitels waren nooit belangrijk (zover gingen mijn ogen nooit).
[ afbeelding ]
Wat ga je daar doen ?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:50 schreef betyar het volgende:
Vrijdagmiddag naar Tilburg....... Kijken of daar iets te verdienen valt.
Heb je The Mechanic al gezien?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Het komt niet vaak voor, maar ik heb echt geen flauw idee welke film op te zetten.
Ow.... daar zat ook een leuke babe.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, voyager zat zo vol met plotholes en irritante characters dat seven dat nog niet eens meer omhoog kon halen, doe dan DS9 ofzo.
35C is mijn favoriete maat.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:43 schreef Auti het volgende:
[..]
36D
http://www.brasizefinder.com/2010/04/jeri-ryan-bra-size.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |