SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je mijn Laundry doen, dan kan ik lekker Tannenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Goed hoor.. Weer een dagje school gehad. Nu thuis beetje schoonmaken enzo
Wat staat er tegenoverquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:45 schreef xminator het volgende:
Als je klaar bent, kun je hier ook het één en ander schoonmaken...
Ekte mannen doen dat zelf!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:47 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wil je mijn Laundry doen, dan kan ik lekker Tannen
Verzin maar wat leuksquote:
Hell no, im a grenadequote:
Wie is je wingmanquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Wait, i'll introduce to my wingman then..
seizoen is allang afgelopen..quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jersey turnpikeheb je zondag gekeken?
Ehm nee.. Al 4 weken isde nieuwe bezigquote:
MTV Nederland loopt achter, ik heb alles via internet gedownload en gekeken..quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ehm nee.. Al 4 weken isde nieuwe bezigzondag om 10 uur
neppe fan.. in Amerika lopen ze ver vooruit, denk je dat ik op die slome Nederlandse zender ga wachten..quote:
Waar heb je het gedownload?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:11 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
neppe fan.. in Amerika lopen ze ver vooruit, denk je dat ik op die slome Nederlandse zender ga wachten..
gaat over zijn DJ carriere.. hij wordt resident DJ bij The Palms in Vegas.. heb pas 2 a 3 afleveringen gezien (best korte serie, 20 minuten per aflevering)quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat gebeurd er in die spinoff van pauly dan?
Ik houuu van Rafet!quote:
= jaleesajoiaquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:42 schreef xminator het volgende:
Wel leuken liedjes ja
Deze is ook leuk. Film is ook te doen.
Open ik na een maandje oid drawsomething staan er paar mensen tussen die ik niet ken
Ik speel het niet echt meerquote:
Ik zie niks? Heb je me uitgenodigd?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik speel het niet echt meer
Teken dan![]()
Vaders kant of moeders kant?quote:
Ja heb je uitgenodigd?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zie niks? Heb je me uitgenodigd?
Welke foto?quote:
Er staat wel vaker informatie hier in dit topic waar niks mee gedaan kan worden, ga niet bitchen kardesquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok, wat kunnen we met deze informatie ?
Op drawsomethingquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Welke foto?
[..]
Er staat wel vaker informatie hier in dit topic waar niks mee gedaan kan worden, ga niet bitchen kardes.
Fixed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:21 schreef xminator het volgende:
Er staat wel vaker alleen maar informatie hier in dit topic waar niks mee gedaan kan worden, ik weet het
Hoe oud istie? En oma, waar ist omaquote:
Overdrijf nietquote:
Ken ookquote:
Ik kan niet vinden waar ik dat in moet stellenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe oud istie? En oma, waar ist oma
[..]
Overdrijf niet, die had ik hier toch ook geplaatst voor eventjes? Of was dat een andere... Volgens mij een andere
Waar ist jou foto?
[..]
Ken ook
Na bioscoop meeting had ik een foto tijdelijk geplaatst.. zal vast een ander foto geweest zijn..quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik kan niet vinden waar ik dat in moet stellen![]()
En nee ik overdrijf niet, had m niet gezien?
78 ofzo. Oma is in Turkije.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe oud istie? En oma, waar ist oma
Wel over de genen willen discussiëren van iemand die je nog nooit hebt gezien, maar de leeftijd van je eigen opa weten, ho maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat je een goedkopere kit kunt krijgen hoor. Ik zou zsm bellen als ik jou was!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:53 schreef Ayca het volgende:
Als vervanging van die mislukte bedoel je?
Nee, ik moest bellen ofzoniet gedaan. Zou me ook nog 50 dollar kosten dus dacht kan net zo goed wachten tot er een actie komt, heb het toch niet nu nodig.
Het is een beetje haar eigen schuld. Ze heeft de dop verloren van die buis waar je in moet spugen. Nu kan ze een nieuwe kit krijgen maar dan moet ze alsnog 50 dollar betalen (nieuwe kit kost iets van 100 dollar)quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:55 schreef xminator het volgende:
Als ik het goed begrijp: Je hebt iets gekocht voor geld. Het is mislukt. Je moet weer geld betalen om het te mogen/kunnen doen. Wat is deze?
Net zoiets dat als je denkt dat je favoriete club kampioen is geworden maar er achter komt dat dit niet zo is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:55 schreef xminator het volgende:
Als ik het goed begrijp: Je hebt iets gekocht voor geld. Het is mislukt. Je moet weer geld betalen om het te mogen/kunnen doen. Wat is deze?
Hmmmm, that changes the story. Maar konden ze geen nieuwe dop sturen ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is een beetje haar eigen schuld. Ze heeft de dop verloren van die buis waar je in moet spugen. Nu kan ze een nieuwe kit krijgen maar dan moet ze alsnog 50 dollar betalen (nieuwe kit kost iets van 100 dollar)
Ff checkequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Na bioscoop meeting had ik een foto tijdelijk geplaatst.. zal vast een ander foto geweest zijn..
Ik weet niet? Mijne is gekoppeld aan facebook dus kwam automatisch denk ik.
Je mag een half uur voor het spugen niks eten, drinken of roken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmmm, that changes the story. Maar konden ze geen nieuwe dop sturen ofzo.
Over dat spugen hé, stel ik eet sarimsakli yogurt daarvoor.. Tast dat iets aan?
Maar sarimsakli yogurt zit de volgende dag nog in je speekselquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je mag een half uur voor het spugen niks eten, drinken of roken.
Jij kent sarimsakliyogurt nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
Dan stam je af van een schaap, een geit of een koe.
Mkay.. even kijken hoe ik het goedkoopst naar amerika kan bellen dan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een goedkopere kit kunt krijgen hoor. Ik zou zsm bellen als ik jou was!
Ja, serieus. Ze hebben net gezegd dat er geen korting komt op DNA day.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mkay.. even kijken hoe ik het goedkoopst naar amerika kan bellen dan.
quote:Kreeg vorige week een mailtje dat iemand mijn RF verzoek van februari 2011 gedeclined heeftwaarom doe je nog de moeite
Toen ik de kit had ontvangen, vroeg ik mij af of ze het verschil tussen sperma en speeksel zouden merken en wat dat uit zou maken voor de resultaten. Uiteindelijk gewoon speeksel opgestuurd, maar ik vraag het mij nog steeds af.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar sarimsakli yogurt zit de volgende dag nog in je speeksel
Probeer het uit?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toen ik de kit had ontvangen, vroeg ik mij af of ze het verschil tussen sperma en speeksel zouden merken en wat dat uit zou maken voor de resultaten. Uiteindelijk gewoon speeksel opgestuurd, maar ik vraag het mij nog steeds af.
Blijkbaar maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar sarimsakli yogurt zit de volgende dag nog in je speeksel
Ik was in Turkije op dat moment. Er zat wel een andere dop op maar dat ging niet helemaal goed door druk in vliegtuig etcquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmmm, that changes the story. Maar konden ze geen nieuwe dop sturen ofzo.
Over dat spugen hé, stel ik eet sarimsakli yogurt daarvoor.. Tast dat iets aan?
Geld is de enige reden waarom ik het niet heb geprobeerd. En zal proberen. Het antwoord weten is het me niet zoveel waard.quote:
Haploïd, dan krijg je toch minder informatiequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toen ik de kit had ontvangen, vroeg ik mij af of ze het verschil tussen sperma en speeksel zouden merken en wat dat uit zou maken voor de resultaten. Uiteindelijk gewoon speeksel opgestuurd, maar ik vraag het mij nog steeds af.
Het is meer eigenlijk (verzendkosten etc.)quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:05 schreef xminator het volgende:
100 dollar voor zo een kit oid. is weggegooid geld.
Sommige mensen besteden het aan geen van die zaken en sparen geldquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is meer eigenlijk (verzendkosten etc.)
Maar het is maar net waar je interesse ligt. Sommige mensen spenderen honderden euro's aan sigaretten, eten of andere 'nutteloze' dingen. En andere weer aan DNA testen.
Ach andere mensen geven weer honderden euros uit aan modeltreintjes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:05 schreef xminator het volgende:
100 dollar voor zo een kit oid. is weggegooid geld.
Ja, ik leen geld van duoquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Sommige mensen besteden het aan geen van die zaken en sparen geld![]()
Leent er iemand geld bij van duo? Ik leen nu maximaal en zet het op een deposito= free cash.
Hoeveel % deposito?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Leent er iemand geld bij van duo? Ik leen nu maximaal en zet het op een deposito= free cash.
Ik ben momenteel aan het sparen voor meer DNA testen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:09 schreef xminator het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan het sparen voor meer DNA testen.
Dus dit is nog maar de stilte voor de storm ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nu 3,95% 1 jarig..quote:
Dat is best hoog zeg. En 1-jarig is wel netjes (stijgende rente van DUO in achterhoofd houdende). Waar doe je dat dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Nu 3,95% 1 jarig..
Rentes zijn wel laag nu, dus aan de hand van begin volgend jaar wordt mijn te betalen rente bepaald(aan duo). Verwacht dat het rond de 1% zal zijn. Dan een 5 jarig deposito voor circa 4/5% proberen te vinden = 3/4% profit.
Met de huidige markt is dat niet meer mogelijk... LPB.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is best hoog zeg. En 1-jarig is wel netjes. Waar doe je dat dan?
Ja? Voor wie?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
We editten wel wat af hèquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Met de huidige markt is dat niet meer mogelijk... LPB.
Wist ik het maar aan het begin van mijn studie.. Dan had ik denk toch wel 10.000 euro winst gemaakt.
Maar die vijf jaar is alleen voor afgestudeerden toch? Maak jij je master volgend jaar af?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:15 schreef xminator het volgende:
Rekenrente van DUO staat 5 jaar vast, als de rekenrente te hoog wordt = geld terugstorten.
Profit
Tegen die tijd zal het vast wel te vinden zijn... Anders 4% ook voldoende als de rekenrente 1% is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:14 schreef msnk het volgende:
[..]
We editten wel wat af hè
LPB ken ik niet eensHoe wil je dan aan een 5-jarige 5% deposito zien te komen? Ook bij hen?
HBO dit jaar afmaken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar die vijf jaar is alleen voor afgestudeerden toch? Maak jij je master volgend jaar af?
Overgrootvader (vader van mijn oma aan moederkant), opa en nog een familielid (waarvan de vaderlijn 'yabanci' is maar wel Kozanli). Moeder gaat zich ook laten testen maar zij gaat het zelf betalen.quote:
Zou wel netjes zijn als dat lukt ja...quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal het vast wel te vinden zijn... Anders 4% ook voldoende als de rekenrente 1% is.
Oké, dus voor je master ontvang je geen stufi meer en maak je al gebruik van die 5-jaar regeling?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:16 schreef xminator het volgende:
[..]
HBO dit jaar afmaken.
Rekenrente wordt vastgesteld op de jaar na het ontvangen van laatste stufi. Zie ook DUO site.
Nou als hij echt 3/4% rentewinst kan boeken met max stufi, is dat toch heel wat hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:17 schreef Julis het volgende:
Hoeveel winst willen jullie daarmee maken dan? Lijkt me niet veel, toch?
Omdat ik nog niet zo lang ben begonnen met lenen, zal het maar bij circa 1000 euro winst blijven.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:17 schreef Julis het volgende:
Hoeveel winst willen jullie daarmee maken dan? Lijkt me niet veel, toch?
Ja, maar gelukkig kun je stufi altijd nog stopzetten wanneer de rentes laag zijn. En wat is eigenlijk het maximale stufi-geld dat je kunt krijgenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet zo lang ben begonnen met lenen, zal het maar bij circa 1000 euro winst blijven.
Maar je hoeft er ook niet veel tijd in te steken dus snel verdient.
+
Je moet het wel goed plannen, weten wanneer de rentes laag zullen zijn (dit jaar dus)
http://ib-groep.nl/partic(...)ng/sfho/bedragen.aspquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig kun je stufi altijd nog stopzetten wanneer de rentes laag zijn. En wat is eigenlijk het maximale stufi-geld dat je kunt krijgen?
Je hebt al een tekening terug hooooor mooie vierkante doos had je getekendquote:
Rond de 800 euro geloof ik. Als je overweg kunt met geld is het gewoon goed te doen, maar als je het geld gaat uitgeven doe het dan nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig kun je stufi altijd nog stopzetten wanneer de rentes laag zijn. En wat is eigenlijk het maximale stufi-geld dat je kunt krijgen?
Gaaf dat hij nog leeft, zeker doen dan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Overgrootvader (vader van mijn oma aan moederkant), opa en nog een familielid (waarvan de vaderlijn 'yabanci' is maar wel Kozanli). Moeder gaat zich ook laten testen maar zij gaat het zelf betalen.
Ik ben niet de beste tekenares neequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt al een tekening terug hooooor mooie vierkante doos had je getekend
[..]
Rond de 800 euro geloof ik. Als je overweg kunt met geld is het gewoon goed te doen, maar als je het geld gaat uitgeven doe het dan niet
Soms teken ik goed, soms teken ik gaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben niet de beste tekenares nee
Ga dan gewoon werkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:26 schreef Ayca het volgende:
Ik ga wel lenen, maar ook een groot gedeelte uitgeven denk ik
Ja maar ik heb hem nog nooit ontmoet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gaaf dat hij nog leeft, zeker doen dan.
Haha heb je je moeder ook aangestoken
Als ik die oudoom test, en ook nog een broer van m'n andere opa heb ik 8 lijnen, dat vind ik wel genoeg
Dank jequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:23 schreef msnk het volgende:
[..]
http://ib-groep.nl/partic(...)ng/sfho/bedragen.asp
Ik ben niet echt een persoon die veel uitgeeftquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt al een tekening terug hooooor mooie vierkante doos had je getekend
[..]
Rond de 800 euro geloof ik. Als je overweg kunt met geld is het gewoon goed te doen, maar als je het geld gaat uitgeven doe het dan niet
Dat mag zG doen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:28 schreef Julis het volgende:
Ik ben niet echt een persoon die veel uitgeeft, dus dat is geen probleem.
Ga ook wel een baantje zoeken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga dan gewoon werken. Ik verwacht wanneer jij afstudeert de te betalen rente weer hoog zal zijn.
Beter gaat het stijgen van 2013 naar recordhoogtesquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ga ook wel een baantje zoeken.Maar op kamers is niet goedkoop.
Beter blijft het laag. :l
Het gaat sowieso omhoog, maar met hoeveel en hoe snel is de vraagquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ga ook wel een baantje zoeken.Maar op kamers is niet goedkoop.
Beter blijft het laag. :l
Sowieso? Dat is niet vast te stellen, mijn verwachting is dat de rentes zullen stijgen.. Maar wanneer? Dat is de vraag.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Het gaat sowieso omhoog, maar met hoeveel en hoe snel is de vraag
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Soms teken ik goed, soms teken ik gaar
Aangezien Ayca nog lang niet afstudeert zal het tegen de tijd dat ze is afgestudeerd zeker wel zijn gestegen. Verwacht toch zeker minstens 3% of zo? Het is fijn dat het nu zo laag is, maar het is zo goedkoop dat het nooit te lang kan gaan duren want c'est la viequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Sowieso? Dat is niet vast te stellen, mijn verwachting is dat de rentes zullen stijgen.. Maar wanneer? Dat is de vraag.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef zarGon het volgende:
Haagse PVV wil contract voor allochtonen..
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef Ayca het volgende:
Rentepercentage blijft voor 5 jaar vast dus dan zou ik ook gewoon 1.5% moeten betalen?
Had wel ergens een lijst gezien maar kan die niet terugvinden
Dus dat zou dan afhangen van hoeveel % rente het dan is. Maar het lijkt mij dat spaarrentes ook wel mee zullen stijgenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:16 schreef xminator het volgende:
Rekenrente wordt vastgesteld op de jaar na het ontvangen van laatste stufi. Zie ook DUO site.
Dat had ik ook bij mn oudoomquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hem nog nooit ontmoet.Kom ik daar dalijk aan.. 'Hoi, ik ben je achterklein kind. Wil je hier in spugen s.v.p?'
En hij is ook nog eens heel oud en ziek. Ik vraag me af hoe ik het voor elkaar ga krijgen. Maar mijn moeder vind het oke. En ja, zij wilt zich ook laten testen maar meer voor die gezondheidsdingen enzo.
Ja, dat is best veel.
Verwachting is anders dan sowieso. Hoeft niet perse zo te zijn, onverwachte dingen zoals de economische crisis kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Aangezien Ayca nog lang niet afstudeert zal het tegen de tijd dat ze is afgestudeerd zeker wel zijn gestegen. Verwacht toch zeker minstens 3% of zo? Het is fijn dat het nu zo laag is, maar het is zo goedkoop dat het nooit te lang kan gaan duren want c'est la vie
Nee, lees de site van duo. Mensen die paar jaar geleden zijn afgestudeerd staat bijv. 3% vast voor vijf jaar en bij mij bijv. 1% voor vijf jaar. Er waren zelfs tijden van 0% voor vijf jaar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef Ayca het volgende:
Rentepercentage blijft voor 5 jaar vast dus dan zou ik ook gewoon 1.5% moeten betalen?
Had wel ergens een lijst gezien maar kan die niet terugvinden
Mja je hebt wel gelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Verwachting is anders dan sowieso. Hoeft niet perse zo te zijn, onverwachte dingen zoals de economische crisis kunnen gebeuren.
Ga jij geen huis kopen? Als jij geld terugkrijgt van belastingdienst accepteer je dat ook niet dus?quote:
Wat een onzin, zegquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef zarGon het volgende:
Haagse PVV wil contract voor allochtonen..
Wat heeft dat met rente en op een sluwe wijze geld maken met geld te maken? Je zegt het zelf al: 'terugkrijgen'.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Als jij geld terugkrijgt van belastingdienst accepteer je dat ook niet dus?
Dus? Boven het bedrag dat je terugkrijgt ontvang je ook rente.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heeft dat met rente te maken? Je zegt het zelf al: 'terugkrijgen'.
Je ziet zelf ook wel dat dat net wat anders is dan de DUO-constructie?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Dus? Boven het bedrag dat je terugkrijgt ontvang je ook rente.
Ten eerste neem je mijn reactie te serieus. Ten tweede probeer je het lenen bij DUO en dan rentenieren goed te praten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:49 schreef xminator het volgende:
Bij het nemen van een hypotheek moet je ook rente betalen (zowel ontvangen als betalen is haram). Hoe wil jij een huis kopen zargOn?
Rente betalen en ontvangen is haram. Wat maakt het uit wat voor constructie het is?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je ziet zelf ook wel dat dat net wat anders is dan de DUO-constructie?
Cognitieve dissonantie, noh?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ten eerste neem je mijn reactie te serieus. Ten tweede probeer je het lenen bij DUO en dan rentenieren goed te praten.
Nou, je kunt er weinig aan doen dat je rente ontvangt van de belastingdienst en ook weinig veranderen aan het feit dat je rente moet betalen bij het afnemen van een hypotheek. Zo werkt het nou eenmaal, buiten jou en mij om.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Rente betalen en ontvangen is haram. Wat maakt het uit wat voor constructie het is?
Rente ontvangen van belastingdienst en rente betalen aan hypotheek is ook haram.
Omdat je er weinig tegen kunt doen is het wel normaal?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, je kunt er weinig aan doen dat je rente ontvangt van de belastingdienst en ook weinig doen dat je rente moet betalen bij het afnemen van een hypotheek.
Waar je wel wat aan kunt doen is maximaal lenen bij DUO om dat geld vervolgens op de bank te zetten om er rente mee te vangen.
Zie je het verschil?
natte wasbeer eierfatah zib in je zhina wahed soepvergiet ibahesjquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb jij nikah van de imaam eh sahbi
wollah beter raak je haar niet aan
tfoe, zina alles
Gewoon bij je moeder blijven wonen, jwt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:55 schreef msnk het volgende:
Je kunt er wel voor zorgen dat je geen hypotheek neemt natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik moet plots naar mn mams
En aangezien ik geen auto heb, moet ik op de metro wachten
Omdat een man met een baard dat ooit zei.quote:
goejen manier om er over heen te lullenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:57 schreef zarGon het volgende:
natte wasbeer eierfatah zib in je zhina wahed soepvergiet ibahesj
Of geen huis kopen maar een appartement huren, je weet toch zoals normale mensen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gewoon bij je moeder blijven wonen, jwt.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat je er weinig tegen kunt doen is het wel normaal?
Bij de één heb je er geen invloed op (en kun je desnoods achteraf corrigeren) en bij de ander heb je er zelf wel invloed op. Je kunt het zelfs voorkomen.quote:Haram is haram, ze staan beiden gelijk aan elkaar.
Zal ik eens over jou heen lullen?!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
goejen manier om er over heen te lullen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
[..]
Bij de één heb je er geen invloed op (en kun je desnoods achteraf corrigeren) en bij de ander heb je er zelf wel invloed op. Je kunt het zelfs voorkomen.
We kunnen hoog of laag springen, maar je wéét dat het haram is en toch doe je het. Als ik een huis wil kopen, moet ik een hypotheek nemen. Anders kan ik niet aan zo'n groot geldbedrag komen. Je ontkomt er dus niet aan. Dat is toch echt net wat anders dan DUO-geld rentenieren.
Deniz slaapt op dinsdag altijd bij mn ouders.. Dus ik werd om 10 uur opeens door hem gebeld, of ik alsjeblieft wilde komen want hij mist mamaquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Omdat een man met een baard dat ooit zei.
[..]
goejen manier om er over heen te lullen
Ahw. Hahaha.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Deniz slaapt op dinsdag altijd bij mn ouders.. Dus ik werd om 10 uur opeens door hem gebeld, of ik alsjeblieft wilde komen want hij mist mama
Het gaat niet om de mate, maar om het feit dat je min of meer niet ontkomt aan een hypotheek als je een huis wil kopen, maar wél ervoor kan kiezen om zo'n constructie niet uit te voeren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:00 schreef msnk het volgende:
zG vind jij een hypotheek 'minder erg' dan de constructie van xminator? Of hoe moet ik dat zien?
kusje op je neusquote:
deze chick weetquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Deniz slaapt op dinsdag altijd bij mn ouders.. Dus ik werd om 10 uur opeens door hem gebeld, of ik alsjeblieft wilde komen want hij mist mama
Ja man, even 250.000 euro sparen en een huisje kopen. Is goed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:00 schreef xminator het volgende:
[..]beiden zijn even erg. Hoezo ontkom je er niet aan? Werk en spaar geld op een bankrekening zonder rente.
Ik zie het verschil wel als je het over de belastingdienst hebt ja, verplichting.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat niet om de mate, maar om het feit dat je min of meer niet ontkomt aan een hypotheek als je een huis wil kopen, maar wél ervoor kan kiezen om zo'n constructie niet uit te voeren.
Kom op jongens, jullie zien het verschil wel toch?
Mongol? Het betalen en ontvangen van rente is haram. Ongeacht de situatie. Ookal leen je geld omdat je ervan houdt om geld in je kontje te stoppendien je rente te betalen. Even haram als zulke constructies uit te voeren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat niet om de mate, maar om het feit dat je min of meer niet ontkomt aan een hypotheek als je een huis wil kopen, maar wél ervoor kan kiezen om zo'n constructie niet uit te voeren.
Kom op jongens, jullie zien het verschil wel toch?
Rente is rente, is haram.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja man, even 250.000 euro sparen en een huisje kopen. Is goed.
Omdat ik gewoon gelijk heb. Als rente haram is, dan is het haram ongeacht de situatie. Dat jij een ranglijst probeert te maken...quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
het feit dat je min of meer niet ontkomt aan een hypotheek als je een huis wil kopen, maar wél ervoor kan kiezen om zo'n constructie niet uit te voeren.
zG!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:03 schreef msnk het volgende:
Je hoeft namelijk geen huis te kopen en je hoeft ook helemaal geen hypotheek aan te gaan. Is je eigen keuze. Net als een spaarrekening.
Er valt geld te halen uit Turkije. Blijkbaar. Als zelfs de Koningin er natte dromen van krijgt doet Turkije wel iets goed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef msnk het volgende:
Beatrix: Turkije is voor velen een voorbeeld
Durrrr.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef msnk het volgende:
Durrrr.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik moest daaraan denken toen je dur zei.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik moest daaraan denken toen je dur zei.
Ik heb gewoon gekopieerd en geplakt van wiki als je dat bedoelt. Maar zo kun je het ook wel noemen jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:16 schreef Weissman het volgende:
Waarom moeilijke woorden gebruiken ?
Isine gelmedigi zaman kac
Turkije is voor velen een voorbeeld. Post numero 4 al.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef msnk het volgende:
Durrrr.
Bij "'m" dacht ik aan Ferdoquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkije is voor velen een voorbeeld. Post numero 4 al.. Zo snel had ik 'm niet verwacht.
.
Ga je nu telkens blijven refereren naar mij arkadasim?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:10 schreef xminator het volgende:
Politiek correct zijn, zoals sommige users hier
Çanakkalequote:Op dinsdag 17 april 2012 23:21 schreef msnk het volgende:
Waar is dat plaatje van eigenlijk? Zie 't voor 't eerst
ben jij eigenlijk een fethullahci?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ga je nu telkens blijven refereren naar mij arkadasim?
Ik ben een moslim, niet iemand die de Turkse staat wilt ondermijnen. Ik zoek verening en broederschap.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkije is voor velen een voorbeeld. Post numero 4 al.. Zo snel had ik 'm niet verwacht.
.
Gelieve niet arkadasim plaatsen bij je reacties dan. Whats next? Ga je huilberichten op youtube plaatsen... Daarom vroeg ik het.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben een moslim, niet iemand die de Turkse staat wilt ondermijnen. Ik zoek verening en broederschap.
DAT IS PRIVÉ!quote:
Omdat je er vaak door in de problemen komt, zie de problematiek van Afrika. De landen hebben heel hoge schulden, stel je voor ze hebben 100 miljard schuld en er komt elk jaar 3 miljard schuld bij dankzij rente, dan zullen zij meestal maar 3 miljard kunnen aflossen dankzij hun economie, dus ze zullen deze schuld nooit kunnen aflossen. Dit zal heus niet het enige argument zijn, maar wel een zeer belangrijke.quote:
Omdat je niet weet waar het geld vandaan komt dacht ik? Je hebt er niet zelf voor gewerkt.quote:
Is dat 't echt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat iemand die leent het al moeilijk heeft en daarop winst maken is verboden.
Arkadasim.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Gelieve niet arkadasim plaatsen bij je reacties dan. Whats next? Ga je huilberichten op youtube plaatsen... Daarom vroeg ik het.
Ja, profiteren van iemands lijden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat je niet weet waar het geld vandaan komt dacht ik? Je hebt er niet zelf voor gewerkt.
[..]
Is dat 't echt?
Hm.quote:
Nogmaals ik ben niet boos, ik ben één van de rustigste personen op deze aardklootquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Arkadasim.
Tamam canim, niet zo boos doen.
Echt hè!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm.
Iemand dodelijk verwonden hiervoor is wel extreem, vind ik. Schiet dan op z'n benen of zo, in ieder geval niet ergens op waar-ie aan sterft.
Fenerquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Nogmaals ik ben niet boos, ik ben één van de rustigste personen op deze aardkloot.
Ik wilde je alleen maar provoceren. Niet gelukt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm.
Iemand dodelijk verwonden hiervoor is wel extreem, vind ik. Schiet dan op z'n benen of zo, in ieder geval niet ergens op waar-ie aan sterft.
Verder geen achtergrondinfo over die gebeurtenis en ook geen idee wat er allemaal gezegd wordt, trouwens.
Kan wel wat bedenken maar wilde de reden weten die in de Koran (of in andere geschriften?) staat.quote:
Nobel hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:46 schreef Landysh het volgende:
Maar sowieso. Die man wist dat hij doodgeschoten zou worden als hij de lijn zou oversteken, laat staan de vlag naar beneden halen (daarom gaat ook niemand hem achterna). Hij had waarschijnlijk gewoon gefaald als mens en wilde zo een mooi eind aan zijn leven maken door te sterven als een 'martelaar'.
Hahahaquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:46 schreef Landysh het volgende:
Maar sowieso. Die man wist dat hij doodgeschoten zou worden als hij de lijn zou oversteken, laat staan de vlag naar beneden halen (daarom gaat ook niemand hem achterna). Hij had waarschijnlijk gewoon gefaald als mens en wilde zo een mooi eind aan zijn leven maken door te sterven als een 'martelaar'.
We hebben tenminste de fotos nogquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:47 schreef Julis het volgende:
[..]
AAaaahjdjisjdg.Galatasaray wordt dit jaar kampioen. Bu da sana kapak olsun.
Niet te letterlijk nemen, okay?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
BAYRAGA... UZANAN... ELLER KIRILSIN...
De Grieken beschouwen hem als een martelaar. Er zijn zelfs diverse liedjes voor/over hem geschreven.quote:
Tamamquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Nogmaals ik ben niet boos, ik ben één van de rustigste personen op deze aardkloot.
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:47 schreef msnk het volgende:
TM, je verrast mij met de dag met de dingen die je zegt.
Nou nou, dat is meer dan wat men over mij heeft geschreven!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
De Grieken beschouwen hem als een martelaar. Er zijn zelfs diverse liedjes voor/over hem geschreven.
Kadinin kalcisi, en nu dit. Gewoon dingen die ik nooit achter jou zocht.quote:
la la ala la la la saldiiiiiir GALATAAaasarayquote:
GOOOOL GOOOOOL GOOOOOOOOL. Al sana pis Fener.quote:
Waar ist samsungspor danquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:54 schreef Julis het volgende:
[..]
GOOOOL GOOOOOL GOOOOOOOOL. Al sana pis Fener.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:53 schreef Ayca het volgende:
fuck your country fuck your fam fuck your children death to all turks start in china end in europa bastardturk
LolYTcomments
Ik stel je gewoon een vraag. Ik weet namelijk niet hoe iemand Genclerbirligi boven Ankaragucu verkiest. Net als iemand die voor Excelsior kiest i.p.v Feyenoord of Sparta. Is het puur wijkgebonden?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vraag ik jouw ook, waarom niet <vul in>. Kulvraag.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:59 schreef xminator het volgende:
3 reacties achter elkaar, het zit je diep
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou nou, dat is meer dan wat men over mij heeft geschreven!
[..]
Kadinin kalcisi, en nu dit. Gewoon dingen die ik nooit achter jou zocht.
Nou ja, de TM die ik 'ken' is ook een serieuze user. Wellicht daarom. Nu zie ik je andere kant en dat verrast mij dus gewoon. Kan tochquote:Op woensdag 18 april 2012 00:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst.Het was gewoon een ludieke Turkse spreekwoord dat ik daar op zijn plaats vond.
Overigens keur ik het doodschieten van die man niet goed ofzo, als je dat dacht. 'Bayrağa uzanan eller kırılsın' is gewoon een vaak gehoord slogan bij dit soort nationalistische akkefietjes, wat ik ook weer ludiek bedoelde.
Jullie nemen mij veels te serieus.
Het is dus belachelijk om voor een club te kiezen waar je toevallig bent geboren. Zo'n iemand noem ik geen taraftar.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik stel je gewoon een vraag. Ik weet namelijk niet hoe iemand Genclerbirligi boven Ankaragucu verkiest. Net als iemand die voor Excelsior kiest i.p.v Feyenoord of Sparta. Is het puur wijkgebonden?
Hoezo is mijn vraag dan een kulvraag? Ben wel benieuwd hoe jij op Genclerbirligi uitkwam nu namelijkquote:Op woensdag 18 april 2012 00:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is dus belachelijk om voor een club te kiezen waar je toevallig bent geboren. Zo'n iemand noem ik geen taraftar.
Nee, jij vraagt waarom geen Ankaragucu. Je vraag is niet, waarom Genclerbigi.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoezo is mijn vraag dan een kulvraag? Ben wel benieuwd hoe jij op Genclerbirligi uitkwam nu namelijkOf wil je dat niet delen?
Je hebt helemaal gelijk, mijn excuses. Wanneer iemand een clubvoorkeur heeft dan ga ik er automatisch van uit dat het vanwege geografische redenen zijn. In jouw geval dus kennelijk niet. Wat dan wel?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, jij vraagt waarom geen Ankaragucu. Je vraag is niet, waarom Genclerbigi.
Leblebi of zo. Oh gedroogdquote:Op woensdag 18 april 2012 00:04 schreef Landysh het volgende:
Ok voor de mensen die zeggen dat ze goed kunnen koken. Ik heb van min oom een zakje gedroogde tomaten gekregen. Weet iemand wat ik ermee kan doen? Lasagne heb ik gisteren al gegeten.
Oké, maar ''dat had ik niet van je verwacht'' en ''nu zie ik eens je andere kant'' klinkt ook weer zo overdreven. Alsof ik de hele tijd schunnige opmerkingen loop te maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou ja, de TM die ik 'ken' is ook een serieuze user. Wellicht daarom. Nu zie ik je andere kant en dat verrast mij dus gewoon. Kan toch
Culinaire barbaar die je bentquote:Op woensdag 18 april 2012 00:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Leblebi of zo. Oh gedroogdKan dat dan?
Pasta?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:04 schreef Landysh het volgende:
Ok voor de mensen die zeggen dat ze goed kunnen koken. Ik heb van min oom een zakje gedroogde tomaten gekregen. Weet iemand wat ik ermee kan doen? Lasagne heb ik gisteren al gegeten.
Haha, nee joh!!! Je minder-serieuze-kant danquote:Op woensdag 18 april 2012 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, maar ''dat had ik niet van je verwacht'' en ''nu ziek ik eens je andere kant'' klinkt ook weer zo overdreven. Alsof ik de hele tijd schunnige opmerkingen loop te maken.Ik voelde me even als El_Presidente behandeld.
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, mijn excuses. Wanneer iemand een clubvoorkeur heeft dan ga ik er automatisch van uit dat het vanwege geografische redenen zijn. In jouw geval dus kennelijk niet. Wat dan wel?
Hahahaha oké danquote:Op woensdag 18 april 2012 00:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat eigenlijk helemaal niet uit naar GenclerbigiIk heb verder ook geen voorkeur, ik zag iedereen een club roepen, dus riep ik maar wat
Ankaragucu zou ik ook kunnen roepen, maar onlar kume dustu galiba
Ja, zo ziet het eruit:quote:Op woensdag 18 april 2012 00:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Leblebi of zo. Oh gedroogdKan dat dan?
Ja ik was al van plan om pasta te maken maar dat is zo standaard.quote:
Ik bedoelde eigenlijk of je van gedroogde tomaten ook leblebi kan makenquote:Op woensdag 18 april 2012 00:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, zo ziet het eruit:
[ afbeelding ]
Nee, ne alaka.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of je van gedroogde tomaten ook leblebi kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |