SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je mijn Laundry doen, dan kan ik lekker Tannenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Goed hoor.. Weer een dagje school gehad. Nu thuis beetje schoonmaken enzo
Wat staat er tegenoverquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:45 schreef xminator het volgende:
Als je klaar bent, kun je hier ook het één en ander schoonmaken...
Ekte mannen doen dat zelf!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:47 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wil je mijn Laundry doen, dan kan ik lekker Tannen
Verzin maar wat leuksquote:
Hell no, im a grenadequote:
Wie is je wingmanquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Wait, i'll introduce to my wingman then..
seizoen is allang afgelopen..quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jersey turnpikeheb je zondag gekeken?
Ehm nee.. Al 4 weken isde nieuwe bezigquote:
MTV Nederland loopt achter, ik heb alles via internet gedownload en gekeken..quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ehm nee.. Al 4 weken isde nieuwe bezigzondag om 10 uur
neppe fan.. in Amerika lopen ze ver vooruit, denk je dat ik op die slome Nederlandse zender ga wachten..quote:
Waar heb je het gedownload?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:11 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
neppe fan.. in Amerika lopen ze ver vooruit, denk je dat ik op die slome Nederlandse zender ga wachten..
gaat over zijn DJ carriere.. hij wordt resident DJ bij The Palms in Vegas.. heb pas 2 a 3 afleveringen gezien (best korte serie, 20 minuten per aflevering)quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat gebeurd er in die spinoff van pauly dan?
Ik houuu van Rafet!quote:
= jaleesajoiaquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:42 schreef xminator het volgende:
Wel leuken liedjes ja
Deze is ook leuk. Film is ook te doen.
Open ik na een maandje oid drawsomething staan er paar mensen tussen die ik niet ken
Ik speel het niet echt meerquote:
Ik zie niks? Heb je me uitgenodigd?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik speel het niet echt meer
Teken dan![]()
Vaders kant of moeders kant?quote:
Ja heb je uitgenodigd?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zie niks? Heb je me uitgenodigd?
Welke foto?quote:
Er staat wel vaker informatie hier in dit topic waar niks mee gedaan kan worden, ga niet bitchen kardesquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok, wat kunnen we met deze informatie ?
Op drawsomethingquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Welke foto?
[..]
Er staat wel vaker informatie hier in dit topic waar niks mee gedaan kan worden, ga niet bitchen kardes.
Fixed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:21 schreef xminator het volgende:
Er staat wel vaker alleen maar informatie hier in dit topic waar niks mee gedaan kan worden, ik weet het
Hoe oud istie? En oma, waar ist omaquote:
Overdrijf nietquote:
Ken ookquote:
Ik kan niet vinden waar ik dat in moet stellenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe oud istie? En oma, waar ist oma
[..]
Overdrijf niet, die had ik hier toch ook geplaatst voor eventjes? Of was dat een andere... Volgens mij een andere
Waar ist jou foto?
[..]
Ken ook
Na bioscoop meeting had ik een foto tijdelijk geplaatst.. zal vast een ander foto geweest zijn..quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik kan niet vinden waar ik dat in moet stellen![]()
En nee ik overdrijf niet, had m niet gezien?
78 ofzo. Oma is in Turkije.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe oud istie? En oma, waar ist oma
Wel over de genen willen discussiëren van iemand die je nog nooit hebt gezien, maar de leeftijd van je eigen opa weten, ho maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat je een goedkopere kit kunt krijgen hoor. Ik zou zsm bellen als ik jou was!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:53 schreef Ayca het volgende:
Als vervanging van die mislukte bedoel je?
Nee, ik moest bellen ofzoniet gedaan. Zou me ook nog 50 dollar kosten dus dacht kan net zo goed wachten tot er een actie komt, heb het toch niet nu nodig.
Het is een beetje haar eigen schuld. Ze heeft de dop verloren van die buis waar je in moet spugen. Nu kan ze een nieuwe kit krijgen maar dan moet ze alsnog 50 dollar betalen (nieuwe kit kost iets van 100 dollar)quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:55 schreef xminator het volgende:
Als ik het goed begrijp: Je hebt iets gekocht voor geld. Het is mislukt. Je moet weer geld betalen om het te mogen/kunnen doen. Wat is deze?
Net zoiets dat als je denkt dat je favoriete club kampioen is geworden maar er achter komt dat dit niet zo is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:55 schreef xminator het volgende:
Als ik het goed begrijp: Je hebt iets gekocht voor geld. Het is mislukt. Je moet weer geld betalen om het te mogen/kunnen doen. Wat is deze?
Hmmmm, that changes the story. Maar konden ze geen nieuwe dop sturen ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is een beetje haar eigen schuld. Ze heeft de dop verloren van die buis waar je in moet spugen. Nu kan ze een nieuwe kit krijgen maar dan moet ze alsnog 50 dollar betalen (nieuwe kit kost iets van 100 dollar)
Ff checkequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Na bioscoop meeting had ik een foto tijdelijk geplaatst.. zal vast een ander foto geweest zijn..
Ik weet niet? Mijne is gekoppeld aan facebook dus kwam automatisch denk ik.
Je mag een half uur voor het spugen niks eten, drinken of roken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmmm, that changes the story. Maar konden ze geen nieuwe dop sturen ofzo.
Over dat spugen hé, stel ik eet sarimsakli yogurt daarvoor.. Tast dat iets aan?
Maar sarimsakli yogurt zit de volgende dag nog in je speekselquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je mag een half uur voor het spugen niks eten, drinken of roken.
Jij kent sarimsakliyogurt nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
Dan stam je af van een schaap, een geit of een koe.
Mkay.. even kijken hoe ik het goedkoopst naar amerika kan bellen dan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een goedkopere kit kunt krijgen hoor. Ik zou zsm bellen als ik jou was!
Ja, serieus. Ze hebben net gezegd dat er geen korting komt op DNA day.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mkay.. even kijken hoe ik het goedkoopst naar amerika kan bellen dan.
quote:Kreeg vorige week een mailtje dat iemand mijn RF verzoek van februari 2011 gedeclined heeftwaarom doe je nog de moeite
Toen ik de kit had ontvangen, vroeg ik mij af of ze het verschil tussen sperma en speeksel zouden merken en wat dat uit zou maken voor de resultaten. Uiteindelijk gewoon speeksel opgestuurd, maar ik vraag het mij nog steeds af.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar sarimsakli yogurt zit de volgende dag nog in je speeksel
Probeer het uit?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toen ik de kit had ontvangen, vroeg ik mij af of ze het verschil tussen sperma en speeksel zouden merken en wat dat uit zou maken voor de resultaten. Uiteindelijk gewoon speeksel opgestuurd, maar ik vraag het mij nog steeds af.
Blijkbaar maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar sarimsakli yogurt zit de volgende dag nog in je speeksel
Ik was in Turkije op dat moment. Er zat wel een andere dop op maar dat ging niet helemaal goed door druk in vliegtuig etcquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmmm, that changes the story. Maar konden ze geen nieuwe dop sturen ofzo.
Over dat spugen hé, stel ik eet sarimsakli yogurt daarvoor.. Tast dat iets aan?
Geld is de enige reden waarom ik het niet heb geprobeerd. En zal proberen. Het antwoord weten is het me niet zoveel waard.quote:
Haploïd, dan krijg je toch minder informatiequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toen ik de kit had ontvangen, vroeg ik mij af of ze het verschil tussen sperma en speeksel zouden merken en wat dat uit zou maken voor de resultaten. Uiteindelijk gewoon speeksel opgestuurd, maar ik vraag het mij nog steeds af.
Het is meer eigenlijk (verzendkosten etc.)quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:05 schreef xminator het volgende:
100 dollar voor zo een kit oid. is weggegooid geld.
Sommige mensen besteden het aan geen van die zaken en sparen geldquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is meer eigenlijk (verzendkosten etc.)
Maar het is maar net waar je interesse ligt. Sommige mensen spenderen honderden euro's aan sigaretten, eten of andere 'nutteloze' dingen. En andere weer aan DNA testen.
Ach andere mensen geven weer honderden euros uit aan modeltreintjes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:05 schreef xminator het volgende:
100 dollar voor zo een kit oid. is weggegooid geld.
Ja, ik leen geld van duoquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Sommige mensen besteden het aan geen van die zaken en sparen geld![]()
Leent er iemand geld bij van duo? Ik leen nu maximaal en zet het op een deposito= free cash.
Hoeveel % deposito?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Leent er iemand geld bij van duo? Ik leen nu maximaal en zet het op een deposito= free cash.
Ik ben momenteel aan het sparen voor meer DNA testen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:09 schreef xminator het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan het sparen voor meer DNA testen.
Dus dit is nog maar de stilte voor de storm ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nu 3,95% 1 jarig..quote:
Dat is best hoog zeg. En 1-jarig is wel netjes (stijgende rente van DUO in achterhoofd houdende). Waar doe je dat dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Nu 3,95% 1 jarig..
Rentes zijn wel laag nu, dus aan de hand van begin volgend jaar wordt mijn te betalen rente bepaald(aan duo). Verwacht dat het rond de 1% zal zijn. Dan een 5 jarig deposito voor circa 4/5% proberen te vinden = 3/4% profit.
Met de huidige markt is dat niet meer mogelijk... LPB.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is best hoog zeg. En 1-jarig is wel netjes. Waar doe je dat dan?
Ja? Voor wie?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
We editten wel wat af hèquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Met de huidige markt is dat niet meer mogelijk... LPB.
Wist ik het maar aan het begin van mijn studie.. Dan had ik denk toch wel 10.000 euro winst gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |