Fixed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:21 schreef xminator het volgende:
Er staat wel vaker alleen maar informatie hier in dit topic waar niks mee gedaan kan worden, ik weet het
Hoe oud istie? En oma, waar ist omaquote:
Overdrijf nietquote:
Ken ookquote:
Ik kan niet vinden waar ik dat in moet stellenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe oud istie? En oma, waar ist oma
[..]
Overdrijf niet, die had ik hier toch ook geplaatst voor eventjes? Of was dat een andere... Volgens mij een andere
Waar ist jou foto?
[..]
Ken ook
Na bioscoop meeting had ik een foto tijdelijk geplaatst.. zal vast een ander foto geweest zijn..quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik kan niet vinden waar ik dat in moet stellen![]()
En nee ik overdrijf niet, had m niet gezien?
78 ofzo. Oma is in Turkije.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe oud istie? En oma, waar ist oma
Wel over de genen willen discussiëren van iemand die je nog nooit hebt gezien, maar de leeftijd van je eigen opa weten, ho maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat je een goedkopere kit kunt krijgen hoor. Ik zou zsm bellen als ik jou was!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:53 schreef Ayca het volgende:
Als vervanging van die mislukte bedoel je?
Nee, ik moest bellen ofzoniet gedaan. Zou me ook nog 50 dollar kosten dus dacht kan net zo goed wachten tot er een actie komt, heb het toch niet nu nodig.
Het is een beetje haar eigen schuld. Ze heeft de dop verloren van die buis waar je in moet spugen. Nu kan ze een nieuwe kit krijgen maar dan moet ze alsnog 50 dollar betalen (nieuwe kit kost iets van 100 dollar)quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:55 schreef xminator het volgende:
Als ik het goed begrijp: Je hebt iets gekocht voor geld. Het is mislukt. Je moet weer geld betalen om het te mogen/kunnen doen. Wat is deze?
Net zoiets dat als je denkt dat je favoriete club kampioen is geworden maar er achter komt dat dit niet zo is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:55 schreef xminator het volgende:
Als ik het goed begrijp: Je hebt iets gekocht voor geld. Het is mislukt. Je moet weer geld betalen om het te mogen/kunnen doen. Wat is deze?
Hmmmm, that changes the story. Maar konden ze geen nieuwe dop sturen ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is een beetje haar eigen schuld. Ze heeft de dop verloren van die buis waar je in moet spugen. Nu kan ze een nieuwe kit krijgen maar dan moet ze alsnog 50 dollar betalen (nieuwe kit kost iets van 100 dollar)
Ff checkequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Na bioscoop meeting had ik een foto tijdelijk geplaatst.. zal vast een ander foto geweest zijn..
Ik weet niet? Mijne is gekoppeld aan facebook dus kwam automatisch denk ik.
Je mag een half uur voor het spugen niks eten, drinken of roken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmmm, that changes the story. Maar konden ze geen nieuwe dop sturen ofzo.
Over dat spugen hé, stel ik eet sarimsakli yogurt daarvoor.. Tast dat iets aan?
Maar sarimsakli yogurt zit de volgende dag nog in je speekselquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je mag een half uur voor het spugen niks eten, drinken of roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |