http://ib-groep.nl/partic(...)ng/sfho/bedragen.aspquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig kun je stufi altijd nog stopzetten wanneer de rentes laag zijn. En wat is eigenlijk het maximale stufi-geld dat je kunt krijgen?
Je hebt al een tekening terug hooooor mooie vierkante doos had je getekendquote:
Rond de 800 euro geloof ik. Als je overweg kunt met geld is het gewoon goed te doen, maar als je het geld gaat uitgeven doe het dan nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig kun je stufi altijd nog stopzetten wanneer de rentes laag zijn. En wat is eigenlijk het maximale stufi-geld dat je kunt krijgen?
Gaaf dat hij nog leeft, zeker doen dan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Overgrootvader (vader van mijn oma aan moederkant), opa en nog een familielid (waarvan de vaderlijn 'yabanci' is maar wel Kozanli). Moeder gaat zich ook laten testen maar zij gaat het zelf betalen.
Ik ben niet de beste tekenares neequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt al een tekening terug hooooor mooie vierkante doos had je getekend
[..]
Rond de 800 euro geloof ik. Als je overweg kunt met geld is het gewoon goed te doen, maar als je het geld gaat uitgeven doe het dan niet
Soms teken ik goed, soms teken ik gaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben niet de beste tekenares nee
Ga dan gewoon werkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:26 schreef Ayca het volgende:
Ik ga wel lenen, maar ook een groot gedeelte uitgeven denk ik
Ja maar ik heb hem nog nooit ontmoet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gaaf dat hij nog leeft, zeker doen dan.
Haha heb je je moeder ook aangestoken
Als ik die oudoom test, en ook nog een broer van m'n andere opa heb ik 8 lijnen, dat vind ik wel genoeg
Dank jequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:23 schreef msnk het volgende:
[..]
http://ib-groep.nl/partic(...)ng/sfho/bedragen.asp
Ik ben niet echt een persoon die veel uitgeeftquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt al een tekening terug hooooor mooie vierkante doos had je getekend
[..]
Rond de 800 euro geloof ik. Als je overweg kunt met geld is het gewoon goed te doen, maar als je het geld gaat uitgeven doe het dan niet
Dat mag zG doen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:28 schreef Julis het volgende:
Ik ben niet echt een persoon die veel uitgeeft, dus dat is geen probleem.
Ga ook wel een baantje zoeken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga dan gewoon werken. Ik verwacht wanneer jij afstudeert de te betalen rente weer hoog zal zijn.
Beter gaat het stijgen van 2013 naar recordhoogtesquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ga ook wel een baantje zoeken.Maar op kamers is niet goedkoop.
Beter blijft het laag. :l
Het gaat sowieso omhoog, maar met hoeveel en hoe snel is de vraagquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ga ook wel een baantje zoeken.Maar op kamers is niet goedkoop.
Beter blijft het laag. :l
Sowieso? Dat is niet vast te stellen, mijn verwachting is dat de rentes zullen stijgen.. Maar wanneer? Dat is de vraag.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Het gaat sowieso omhoog, maar met hoeveel en hoe snel is de vraag
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Soms teken ik goed, soms teken ik gaar
Aangezien Ayca nog lang niet afstudeert zal het tegen de tijd dat ze is afgestudeerd zeker wel zijn gestegen. Verwacht toch zeker minstens 3% of zo? Het is fijn dat het nu zo laag is, maar het is zo goedkoop dat het nooit te lang kan gaan duren want c'est la viequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Sowieso? Dat is niet vast te stellen, mijn verwachting is dat de rentes zullen stijgen.. Maar wanneer? Dat is de vraag.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef zarGon het volgende:
Haagse PVV wil contract voor allochtonen..
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef Ayca het volgende:
Rentepercentage blijft voor 5 jaar vast dus dan zou ik ook gewoon 1.5% moeten betalen?
Had wel ergens een lijst gezien maar kan die niet terugvinden
Dus dat zou dan afhangen van hoeveel % rente het dan is. Maar het lijkt mij dat spaarrentes ook wel mee zullen stijgenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:16 schreef xminator het volgende:
Rekenrente wordt vastgesteld op de jaar na het ontvangen van laatste stufi. Zie ook DUO site.
Dat had ik ook bij mn oudoomquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hem nog nooit ontmoet.Kom ik daar dalijk aan.. 'Hoi, ik ben je achterklein kind. Wil je hier in spugen s.v.p?'
En hij is ook nog eens heel oud en ziek. Ik vraag me af hoe ik het voor elkaar ga krijgen. Maar mijn moeder vind het oke. En ja, zij wilt zich ook laten testen maar meer voor die gezondheidsdingen enzo.
Ja, dat is best veel.
Verwachting is anders dan sowieso. Hoeft niet perse zo te zijn, onverwachte dingen zoals de economische crisis kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Aangezien Ayca nog lang niet afstudeert zal het tegen de tijd dat ze is afgestudeerd zeker wel zijn gestegen. Verwacht toch zeker minstens 3% of zo? Het is fijn dat het nu zo laag is, maar het is zo goedkoop dat het nooit te lang kan gaan duren want c'est la vie
Nee, lees de site van duo. Mensen die paar jaar geleden zijn afgestudeerd staat bijv. 3% vast voor vijf jaar en bij mij bijv. 1% voor vijf jaar. Er waren zelfs tijden van 0% voor vijf jaar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef Ayca het volgende:
Rentepercentage blijft voor 5 jaar vast dus dan zou ik ook gewoon 1.5% moeten betalen?
Had wel ergens een lijst gezien maar kan die niet terugvinden
Mja je hebt wel gelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Verwachting is anders dan sowieso. Hoeft niet perse zo te zijn, onverwachte dingen zoals de economische crisis kunnen gebeuren.
Ga jij geen huis kopen? Als jij geld terugkrijgt van belastingdienst accepteer je dat ook niet dus?quote:
Wat een onzin, zegquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef zarGon het volgende:
Haagse PVV wil contract voor allochtonen..
Wat heeft dat met rente en op een sluwe wijze geld maken met geld te maken? Je zegt het zelf al: 'terugkrijgen'.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Als jij geld terugkrijgt van belastingdienst accepteer je dat ook niet dus?
Dus? Boven het bedrag dat je terugkrijgt ontvang je ook rente.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heeft dat met rente te maken? Je zegt het zelf al: 'terugkrijgen'.
Je ziet zelf ook wel dat dat net wat anders is dan de DUO-constructie?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Dus? Boven het bedrag dat je terugkrijgt ontvang je ook rente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |