http://www.spitsnieuws.nl(...)act-voor-allochtonenquote:Haagse PVV wil contract voor allochtonen
De Haagse PVV wil dat allochtonen in Den Haag voortaan een zogenoemd assimilatiecontract ondertekenen. In dat contract moeten gedragsregels staan waar allochtonen zich aan moeten houden, willen ze in de stad blijven wonen.
Dat zei Machiel de Graaf in een debat dat werd uitgezonden door Omroep West. De Graaf wil dat allochtonen onderschrijven dat man en vrouw gelijkwaardig zijn aan elkaar en dat ze homo's accepteren.
Wie dat niet doet, wordt uitgeschreven uit de gemeentelijke basisadministratie. Daarmee vervalt de mogelijkheid op bijvoorbeeld een huurwoning.
Het is in strijd met artikel 1 van de grondwet. Iets met gelijkheid enzo...quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:23 schreef Rave_NL het volgende:
Mits Haagse tokkies op dezelfde gronden uit de stad gezet kunnen worden zie ik weinig bezwaar.
Oei, zou dat al kunnen, anno 2012?quote:onderschrijven dat man en vrouw gelijkwaardig zijn aan elkaar en dat ze homo's accepteren.
Dan mogen degenen die daarmee aan komen zetten ook uit het GBA, voorzover ze in Den Haag wonen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
Ik voorzie de Hollandse oplossing. We voeren het in, maar de vrouwen mogen in gescheiden ruimtes van de mannen komen tekenen.
Zal ik Hitler vast noemen? Zijn we daar vanaf.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
En de volgende stap is dat ze herkenbaar worden gemaakt in het 'straatbeeld'? En daarna met zijn allen bij elkaar gezet worden?
Ironisch dat zij bescherming genieten van het artikel dat ze verwerpen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het is in strijd met artikel 1 van de grondwet. Iets met gelijkheid enzo...
Nee natuurlijk niet, dat is een inperking van de vrijheid van meningsuitingquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:43 schreef ArnosL het volgende:
Kan er geen contract gemaakt worden waarin staat dat de PVV niet meer van deze onzin mag roepen?
Voeren we dat gelijk in met een examen voordat je in de politiek mag?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)act-voor-allochtonen
Nog mensen dat die denken dat deze partij niet rascistisch is?
Mensen die op deze partij stemmen hoef ik ook niet meer serieus te nemen.
Probeer maar eens als vrouw in een refo kerkbestuur te komen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef Gia het volgende:
Niet uitvoerbaar op stedelijk niveau, maar zou een vereniging een dergelijke eis mogen stellen, of een school, een werkgever, enz...?
Dat vraag ik me af.
Het verschil is dat binnen de Nederlandse cultuur men dit doorgaans rare uitspraken zal vinden waar binnen een bepaalde andere (grootschalig geimporteerde) cultuur het simpelweg de alom geaccepteerde norm is. Overigens ironisch genoeg met dank aan politieke correctheid een kansloos voorstel want bible belt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:35 schreef Ulx het volgende:
Ik, een blanke hollander met een atheistisch-christelijk-joods-humanistische achtergrond,moet ook niks hebben van homo's. En vrouwen zijn inferieur aan mannen.
U heeft affiniteit met de doelstellingen en het gedachtegoed van de ... heet dat dan in vacaturetaal. Natuurlijk kan dat, iedere club lulkoek kan de raarste eisen stellen aan vrijwillige leden. Waarom het wenselijk zou zijn om die padvinderachtige selectiviteit naar "stedelijk niveau" te tillen, is me vooralsnog een raadsel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef Gia het volgende:
Niet uitvoerbaar op stedelijk niveau, maar zou een vereniging een dergelijke eis mogen stellen, of een school, een werkgever, enz...?
Dat vraag ik me af.
Nou, het COC zal vast wel vast mogen leggen dat bestuursleden tolerant moeten staan tegenover homoseksualiteit. En als je voor Opzij wilt werken zul je vast wel achter het idee moeten staan dat vrouwen net zo goed hun mannetje kunnen staan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef Gia het volgende:
Dat vraag ik me af.
Assimilatiecontracten staan gewoon genoemd in het verkiezingsprogramma van de PVV en blijkbaar staat 15% van de Nederlanders achter dit soort plannen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef KreKkeR het volgende:
Dit plan is te gestoord voor woorden maar heeft weinig te maken met racisme. (Tenzij je racisme niet ziet als rassendiscriminatie maar als 'volkendiscriminatie').
Maar serieus, wat een gore schoft zeg om met zo'n plan te komen, om te kotsen zo walgelijk dit
Schoften die zich misdragen moeten moeten worden aangepakt. Deze PVV gast misbruikt de misdragingen van sommigen echter om draagvlak te creeren voor een wettelijke basis om voor allochtonen te bepalen hoe zij zich, buiten van de huidige wet- en regelgeving, verder moeten gedragen.
'Assimilatiecontract', hoe durft die schoft met zo'n naam te komen
Ow dat zeggen de PVV'ers al vaak genoeg hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
We willen hier gewoon niet nog meer moslimfundi's hebben maar dat mag niet gezegd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |