kusje op je neusquote:
deze chick weetquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Deniz slaapt op dinsdag altijd bij mn ouders.. Dus ik werd om 10 uur opeens door hem gebeld, of ik alsjeblieft wilde komen want hij mist mama
Ja man, even 250.000 euro sparen en een huisje kopen. Is goed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:00 schreef xminator het volgende:
[..]beiden zijn even erg. Hoezo ontkom je er niet aan? Werk en spaar geld op een bankrekening zonder rente.
Ik zie het verschil wel als je het over de belastingdienst hebt ja, verplichting.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat niet om de mate, maar om het feit dat je min of meer niet ontkomt aan een hypotheek als je een huis wil kopen, maar wél ervoor kan kiezen om zo'n constructie niet uit te voeren.
Kom op jongens, jullie zien het verschil wel toch?
Mongol? Het betalen en ontvangen van rente is haram. Ongeacht de situatie. Ookal leen je geld omdat je ervan houdt om geld in je kontje te stoppendien je rente te betalen. Even haram als zulke constructies uit te voeren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat niet om de mate, maar om het feit dat je min of meer niet ontkomt aan een hypotheek als je een huis wil kopen, maar wél ervoor kan kiezen om zo'n constructie niet uit te voeren.
Kom op jongens, jullie zien het verschil wel toch?
Rente is rente, is haram.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja man, even 250.000 euro sparen en een huisje kopen. Is goed.
Omdat ik gewoon gelijk heb. Als rente haram is, dan is het haram ongeacht de situatie. Dat jij een ranglijst probeert te maken...quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
het feit dat je min of meer niet ontkomt aan een hypotheek als je een huis wil kopen, maar wél ervoor kan kiezen om zo'n constructie niet uit te voeren.
zG!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:03 schreef msnk het volgende:
Je hoeft namelijk geen huis te kopen en je hoeft ook helemaal geen hypotheek aan te gaan. Is je eigen keuze. Net als een spaarrekening.
Er valt geld te halen uit Turkije. Blijkbaar. Als zelfs de Koningin er natte dromen van krijgt doet Turkije wel iets goed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef msnk het volgende:
Beatrix: Turkije is voor velen een voorbeeld
Durrrr.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef msnk het volgende:
Beatrix: Turkije is voor velen een voorbeeld
Durrrr.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik moest daaraan denken toen je dur zei.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik moest daaraan denken toen je dur zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |