Ja, profiteren van iemands lijden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat je niet weet waar het geld vandaan komt dacht ik? Je hebt er niet zelf voor gewerkt.
[..]
Is dat 't echt?
Hm.quote:
Nogmaals ik ben niet boos, ik ben één van de rustigste personen op deze aardklootquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Arkadasim.
Tamam canim, niet zo boos doen.
Echt hè!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm.
Iemand dodelijk verwonden hiervoor is wel extreem, vind ik. Schiet dan op z'n benen of zo, in ieder geval niet ergens op waar-ie aan sterft.
Fenerquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Nogmaals ik ben niet boos, ik ben één van de rustigste personen op deze aardkloot.
Ik wilde je alleen maar provoceren. Niet gelukt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm.
Iemand dodelijk verwonden hiervoor is wel extreem, vind ik. Schiet dan op z'n benen of zo, in ieder geval niet ergens op waar-ie aan sterft.
Verder geen achtergrondinfo over die gebeurtenis en ook geen idee wat er allemaal gezegd wordt, trouwens.
Kan wel wat bedenken maar wilde de reden weten die in de Koran (of in andere geschriften?) staat.quote:
Nobel hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:46 schreef Landysh het volgende:
Maar sowieso. Die man wist dat hij doodgeschoten zou worden als hij de lijn zou oversteken, laat staan de vlag naar beneden halen (daarom gaat ook niemand hem achterna). Hij had waarschijnlijk gewoon gefaald als mens en wilde zo een mooi eind aan zijn leven maken door te sterven als een 'martelaar'.
Hahahaquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:46 schreef Landysh het volgende:
Maar sowieso. Die man wist dat hij doodgeschoten zou worden als hij de lijn zou oversteken, laat staan de vlag naar beneden halen (daarom gaat ook niemand hem achterna). Hij had waarschijnlijk gewoon gefaald als mens en wilde zo een mooi eind aan zijn leven maken door te sterven als een 'martelaar'.
We hebben tenminste de fotos nogquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:47 schreef Julis het volgende:
[..]
AAaaahjdjisjdg.Galatasaray wordt dit jaar kampioen. Bu da sana kapak olsun.
Niet te letterlijk nemen, okay?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
BAYRAGA... UZANAN... ELLER KIRILSIN...
De Grieken beschouwen hem als een martelaar. Er zijn zelfs diverse liedjes voor/over hem geschreven.quote:
Tamamquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Nogmaals ik ben niet boos, ik ben één van de rustigste personen op deze aardkloot.
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:47 schreef msnk het volgende:
TM, je verrast mij met de dag met de dingen die je zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |