Ik heb gewoon gekopieerd en geplakt van wiki als je dat bedoelt. Maar zo kun je het ook wel noemen jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:16 schreef Weissman het volgende:
Waarom moeilijke woorden gebruiken ?
Isine gelmedigi zaman kac
Turkije is voor velen een voorbeeld. Post numero 4 al.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef msnk het volgende:
Beatrix: Turkije is voor velen een voorbeeld
Durrrr.
Bij "'m" dacht ik aan Ferdoquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkije is voor velen een voorbeeld. Post numero 4 al.. Zo snel had ik 'm niet verwacht.
.
Ga je nu telkens blijven refereren naar mij arkadasim?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:10 schreef xminator het volgende:
Politiek correct zijn, zoals sommige users hier
Çanakkalequote:Op dinsdag 17 april 2012 23:21 schreef msnk het volgende:
Waar is dat plaatje van eigenlijk? Zie 't voor 't eerst
ben jij eigenlijk een fethullahci?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ga je nu telkens blijven refereren naar mij arkadasim?
Ik ben een moslim, niet iemand die de Turkse staat wilt ondermijnen. Ik zoek verening en broederschap.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkije is voor velen een voorbeeld. Post numero 4 al.. Zo snel had ik 'm niet verwacht.
.
Gelieve niet arkadasim plaatsen bij je reacties dan. Whats next? Ga je huilberichten op youtube plaatsen... Daarom vroeg ik het.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben een moslim, niet iemand die de Turkse staat wilt ondermijnen. Ik zoek verening en broederschap.
DAT IS PRIVÉ!quote:
Omdat je er vaak door in de problemen komt, zie de problematiek van Afrika. De landen hebben heel hoge schulden, stel je voor ze hebben 100 miljard schuld en er komt elk jaar 3 miljard schuld bij dankzij rente, dan zullen zij meestal maar 3 miljard kunnen aflossen dankzij hun economie, dus ze zullen deze schuld nooit kunnen aflossen. Dit zal heus niet het enige argument zijn, maar wel een zeer belangrijke.quote:
Omdat je niet weet waar het geld vandaan komt dacht ik? Je hebt er niet zelf voor gewerkt.quote:
Is dat 't echt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat iemand die leent het al moeilijk heeft en daarop winst maken is verboden.
Arkadasim.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Gelieve niet arkadasim plaatsen bij je reacties dan. Whats next? Ga je huilberichten op youtube plaatsen... Daarom vroeg ik het.
Ja, profiteren van iemands lijden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat je niet weet waar het geld vandaan komt dacht ik? Je hebt er niet zelf voor gewerkt.
[..]
Is dat 't echt?
Hm.quote:
Nogmaals ik ben niet boos, ik ben één van de rustigste personen op deze aardklootquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Arkadasim.
Tamam canim, niet zo boos doen.
Echt hè!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm.
Iemand dodelijk verwonden hiervoor is wel extreem, vind ik. Schiet dan op z'n benen of zo, in ieder geval niet ergens op waar-ie aan sterft.
Fenerquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Nogmaals ik ben niet boos, ik ben één van de rustigste personen op deze aardkloot.
Ik wilde je alleen maar provoceren. Niet gelukt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm.
Iemand dodelijk verwonden hiervoor is wel extreem, vind ik. Schiet dan op z'n benen of zo, in ieder geval niet ergens op waar-ie aan sterft.
Verder geen achtergrondinfo over die gebeurtenis en ook geen idee wat er allemaal gezegd wordt, trouwens.
Kan wel wat bedenken maar wilde de reden weten die in de Koran (of in andere geschriften?) staat.quote:
Nobel hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:46 schreef Landysh het volgende:
Maar sowieso. Die man wist dat hij doodgeschoten zou worden als hij de lijn zou oversteken, laat staan de vlag naar beneden halen (daarom gaat ook niemand hem achterna). Hij had waarschijnlijk gewoon gefaald als mens en wilde zo een mooi eind aan zijn leven maken door te sterven als een 'martelaar'.
Hahahaquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:46 schreef Landysh het volgende:
Maar sowieso. Die man wist dat hij doodgeschoten zou worden als hij de lijn zou oversteken, laat staan de vlag naar beneden halen (daarom gaat ook niemand hem achterna). Hij had waarschijnlijk gewoon gefaald als mens en wilde zo een mooi eind aan zijn leven maken door te sterven als een 'martelaar'.
We hebben tenminste de fotos nogquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:47 schreef Julis het volgende:
[..]
AAaaahjdjisjdg.Galatasaray wordt dit jaar kampioen. Bu da sana kapak olsun.
Niet te letterlijk nemen, okay?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
BAYRAGA... UZANAN... ELLER KIRILSIN...
De Grieken beschouwen hem als een martelaar. Er zijn zelfs diverse liedjes voor/over hem geschreven.quote:
Tamamquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Nogmaals ik ben niet boos, ik ben één van de rustigste personen op deze aardkloot.
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:47 schreef msnk het volgende:
TM, je verrast mij met de dag met de dingen die je zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |