Of niet dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:39 schreef spoor4 het volgende:
Beatrix repareert wat Wilders kapot aan het maken is.
Maar voor de meesten nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:36 schreef moonobserver het volgende:
''Voor velen is uw land een inspiratie en een voorbeeld.''
Waarom, erkent de EU Turks-Cyprus?quote:
Turkije doet genoeg aan de mensenrechten.quote:en wat aan de mensenrechten doen.
Miljoenen nog wel, toe maar, Turkije ontkent niet dat er enorm veel Armenen zijn gedood.quote:Ook het toekennen van het doden van miljoenen Armenen.
altijd weer dat negatieve, laten we voor een keertje het voorbeeld van Bea volgen en voor een keertje een keer oprecht positief zijn over de behaalde resultaten!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:49 schreef HSG het volgende:
Laat Turkije Cyprus maar eens herkennen en wat aan de mensenrechten doen. Ook het toekennen van het doden van miljoenen Armenen.
Maar wel een villa in Griekenland, hé? Doet hij waarschijnlijk om de Turken te f*cken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef Bombshell het volgende:
Sinds de koninging aangaf dat alle Nederlanders de broekriem aan moeten halen maar zei ondertussen een verhoging van haar uitkering kreeg kan ik haar absoluut niet meer serieus nemen. En dan nog maar niet te spreken over haar zoon die in tijden van crisis even weer een villa koopt. Spuug het volk maar weer even in het gezicht.
Dit is wel heel kort door de bocht he? Omdat ze gewend zijn in luxe te leven en aan zelfverrijking doen moeten we haar wijsheid en inzichten opeens ook maar van de hand doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef Bombshell het volgende:
Sinds de koninging aangaf dat alle Nederlanders de broekriem aan moeten halen maar zei ondertussen een verhoging van haar uitkering kreeg kan ik haar absoluut niet meer serieus nemen. En dan nog maar niet te spreken over haar zoon die in tijden van crisis even weer een villa koopt. Spuug het volk maar weer even in het gezicht.
U moet het in zij perspectief plaatsen, hoe doen de omringende landen het in verhouding tot Turkije?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:32 schreef 1-0-8 het volgende:
Heeft Majesteit toevallig ook onder een pak sneeuw gelegen en een hersenbeschadiging opgelopen ofzo?
Of bedoelt ze dat Turkije een voorbeeld is hoe het niet moet?
Hou toch op manquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Dit is wel heel kort door de bocht he? Omdat ze gewend zijn in luxe te leven en aan zelfverrijking doen moeten we haar wijsheid en inzichten opeens ook maar van de hand doen.
Ik vind het heel erg diplomatiek wat ze hier gedaan heeft, ik kan dit dit echt waarderen.
Even daargelaten of ze het in verhouding wel of niet goed doen, kan je echt als Nederlands vorstin gaan beweren dat Turkije een voorbeeld en inspiratie voor velen isquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef moonobserver het volgende:
[..]
U moet het in zij perspectief plaatsen, hoe doen de omringende landen het in verhouding tot Turkije?
Wat gaat er economisch daar mis dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:32 schreef 1-0-8 het volgende:
Heeft Majesteit toevallig ook onder een pak sneeuw gelegen en een hersenbeschadiging opgelopen ofzo?
Of bedoelt ze dat Turkije een voorbeeld is hoe het niet moet?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef Bombshell het volgende:
Maar wil jij nu beweren dat je de politieke insteek van Beatrix niet begrijpt? dit is politiek vriend, wat deze vrouw hier doet is geniaal.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Even daargelaten of ze het in verhouding wel of niet goed doen, kan je echt als Nederlands vorstin gaan beweren dat Turkije een voorbeeld en inspiratie voor velen is
Diplomatiek my ass!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Dit is wel heel kort door de bocht he? Omdat ze gewend zijn in luxe te leven en aan zelfverrijking doen moeten we haar wijsheid en inzichten opeens ook maar van de hand doen.
Ik vind het heel erg diplomatiek wat ze hier gedaan heeft, ik kan dit dit echt waarderen.
Als je een beetje research hebt gedaan weet je ook dat de genocide tweezijdig was en dat Armenen net zo goed Turken hebben afgeslacht. Turken meer Armenen dan andersom maar toch was dit een tweezijdig conflict.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:39 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Diplomatiek my ass!
Iets met mensenrechten, islamisering van de staat, Armeense genocide, Cyprus....
En, niet te vergeten een Turkse overheid die Turken in den vreemde 'verbiedt' te integreren in het land waar zij wonen.'
Erg inspirerend enzo....
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Ringo het volgende:
Ha, het halftamme klootjesvolk is weer es diep verontwaardigd.
Bea heeft geen politiek te bedrijven. Zeker geen buitenlandse.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:39 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Maar wil jij nu beweren dat je de politieke insteek van Beatrix niet begrijpt? dit is politiek vriend, wat deze vrouw hier doet is geniaal/
Ik weet niet wat voor programmas jij kijkt maar als je politiek 24 kijkt en pauw en witteman etc ipv pownews en de wereld draait door dan zul je de misschien de geniale insteek kunnen bevatten.
Dit is een politiek pareltje.
Dat is inderdaad het enige criterium om te bepalen of een land het goed doet. Dan is China bijvoorbeeld ook een topland...quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Wat gaat er economisch daar mis dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |