Of niet dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:39 schreef spoor4 het volgende:
Beatrix repareert wat Wilders kapot aan het maken is.
Maar voor de meesten nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:36 schreef moonobserver het volgende:
''Voor velen is uw land een inspiratie en een voorbeeld.''
Waarom, erkent de EU Turks-Cyprus?quote:
Turkije doet genoeg aan de mensenrechten.quote:en wat aan de mensenrechten doen.
Miljoenen nog wel, toe maar, Turkije ontkent niet dat er enorm veel Armenen zijn gedood.quote:Ook het toekennen van het doden van miljoenen Armenen.
altijd weer dat negatieve, laten we voor een keertje het voorbeeld van Bea volgen en voor een keertje een keer oprecht positief zijn over de behaalde resultaten!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:49 schreef HSG het volgende:
Laat Turkije Cyprus maar eens herkennen en wat aan de mensenrechten doen. Ook het toekennen van het doden van miljoenen Armenen.
Maar wel een villa in Griekenland, hé? Doet hij waarschijnlijk om de Turken te f*cken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef Bombshell het volgende:
Sinds de koninging aangaf dat alle Nederlanders de broekriem aan moeten halen maar zei ondertussen een verhoging van haar uitkering kreeg kan ik haar absoluut niet meer serieus nemen. En dan nog maar niet te spreken over haar zoon die in tijden van crisis even weer een villa koopt. Spuug het volk maar weer even in het gezicht.
Dit is wel heel kort door de bocht he? Omdat ze gewend zijn in luxe te leven en aan zelfverrijking doen moeten we haar wijsheid en inzichten opeens ook maar van de hand doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef Bombshell het volgende:
Sinds de koninging aangaf dat alle Nederlanders de broekriem aan moeten halen maar zei ondertussen een verhoging van haar uitkering kreeg kan ik haar absoluut niet meer serieus nemen. En dan nog maar niet te spreken over haar zoon die in tijden van crisis even weer een villa koopt. Spuug het volk maar weer even in het gezicht.
U moet het in zij perspectief plaatsen, hoe doen de omringende landen het in verhouding tot Turkije?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:32 schreef 1-0-8 het volgende:
Heeft Majesteit toevallig ook onder een pak sneeuw gelegen en een hersenbeschadiging opgelopen ofzo?
Of bedoelt ze dat Turkije een voorbeeld is hoe het niet moet?
Hou toch op manquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Dit is wel heel kort door de bocht he? Omdat ze gewend zijn in luxe te leven en aan zelfverrijking doen moeten we haar wijsheid en inzichten opeens ook maar van de hand doen.
Ik vind het heel erg diplomatiek wat ze hier gedaan heeft, ik kan dit dit echt waarderen.
Even daargelaten of ze het in verhouding wel of niet goed doen, kan je echt als Nederlands vorstin gaan beweren dat Turkije een voorbeeld en inspiratie voor velen isquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef moonobserver het volgende:
[..]
U moet het in zij perspectief plaatsen, hoe doen de omringende landen het in verhouding tot Turkije?
Wat gaat er economisch daar mis dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:32 schreef 1-0-8 het volgende:
Heeft Majesteit toevallig ook onder een pak sneeuw gelegen en een hersenbeschadiging opgelopen ofzo?
Of bedoelt ze dat Turkije een voorbeeld is hoe het niet moet?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef Bombshell het volgende:
Maar wil jij nu beweren dat je de politieke insteek van Beatrix niet begrijpt? dit is politiek vriend, wat deze vrouw hier doet is geniaal.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Even daargelaten of ze het in verhouding wel of niet goed doen, kan je echt als Nederlands vorstin gaan beweren dat Turkije een voorbeeld en inspiratie voor velen is
Diplomatiek my ass!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Dit is wel heel kort door de bocht he? Omdat ze gewend zijn in luxe te leven en aan zelfverrijking doen moeten we haar wijsheid en inzichten opeens ook maar van de hand doen.
Ik vind het heel erg diplomatiek wat ze hier gedaan heeft, ik kan dit dit echt waarderen.
Als je een beetje research hebt gedaan weet je ook dat de genocide tweezijdig was en dat Armenen net zo goed Turken hebben afgeslacht. Turken meer Armenen dan andersom maar toch was dit een tweezijdig conflict.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:39 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Diplomatiek my ass!
Iets met mensenrechten, islamisering van de staat, Armeense genocide, Cyprus....
En, niet te vergeten een Turkse overheid die Turken in den vreemde 'verbiedt' te integreren in het land waar zij wonen.'
Erg inspirerend enzo....
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Ringo het volgende:
Ha, het halftamme klootjesvolk is weer es diep verontwaardigd.
Bea heeft geen politiek te bedrijven. Zeker geen buitenlandse.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:39 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Maar wil jij nu beweren dat je de politieke insteek van Beatrix niet begrijpt? dit is politiek vriend, wat deze vrouw hier doet is geniaal/
Ik weet niet wat voor programmas jij kijkt maar als je politiek 24 kijkt en pauw en witteman etc ipv pownews en de wereld draait door dan zul je de misschien de geniale insteek kunnen bevatten.
Dit is een politiek pareltje.
Dat is inderdaad het enige criterium om te bepalen of een land het goed doet. Dan is China bijvoorbeeld ook een topland...quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Wat gaat er economisch daar mis dan?
Als jij denkt dat Bea geen politieke invloed heeft dan heb jij nog veel te lerenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:44 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Bea heeft geen politiek te bedrijven. Zeker geen buitenlandse.
Wat betreft dat sneue ad hominem non-argument over programma's die ik wel of niet zou bekijken:
Inflatiequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Wat gaat er economisch daar mis dan?
Dat zei ik ook niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:46 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Bea geen politieke invloed heeft dan heb jij nog veel te leren![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:36 schreef moonobserver het volgende:
'Uw land is een stabiele factor in een roerig gebied waarin alom bestaande machten en verhoudingen worden aangevochten'', zei de vorstin tegen president Abdullah Gül van Turkije. ''Voor velen is uw land een inspiratie en een voorbeeld.''
en nu?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:51 schreef Bombshell het volgende:
Zeer respectvol dat hij Bea ook even een kwartier buiten liet wachten.
Dat is wel zo. Bea haat Wilders, Güll haat Wilders, dus ze hebben een gemeenschappelijke vijand.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:39 schreef Ringo het volgende:
De vijand van mijn vijand is mijn vriend, zal Bea denken.
Dit dus, laten we maar hopen dat Turkije nooit en te nimmer toetreedt tot de EU, Turkije is een verschrikkelijk land, Beatrix gooit met haar optreden de normen en waarden van Nederland te grabbel. Er is helemaal niets stabiels en inspirend aan Turkije. Het feit dat het van alle moslimlanden misschien de minst vreselijke is, betekent niet dat het ineens als schoolvoorbeeld moet gelden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:39 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Diplomatiek my ass!
Iets met mensenrechten, islamisering van de staat, Armeense genocide, Cyprus....
En, niet te vergeten een Turkse overheid die Turken in den vreemde 'verbiedt' te integreren in het land waar zij wonen.'
Erg inspirerend enzo....
Als ze de boel hier over nemen en alle westerlingen/niet-moslims tot poetsslaven maken zou dat best wel eens kunnen jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:04 schreef LXIV het volgende:
Over 30 jaar poetsen Nederlanders de toiletten in Turkije.
Waar haal jij die wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Bea haat Wilders, Güll haat Wilders, dus ze hebben een gemeenschappelijke vijand.
kun je het misschien iets meer onderbouwen? dit is wel een hele simpele reactie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat meer het nieuws volgen.
Daar hoeven ze hier niks voor over te nemen. Als Turkije blijft groeien zoals het de afgelopen 15 jaar gedaan heeft, en Nederland terugvalt zoals het de afgelopen 15 jaar gedaan heeft, gaan de Nederlanders daar dan graag de toiletten poetsen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ze de boel hier over nemen en alle westerlingen/niet-moslims tot poetsslaven maken zou dat best wel eens kunnen ja
Geef mij maar even wat nieuwsartikelen waaruit blijkt dat Beatrix, danwel die turk, Widers haten. Dus niet dat ze het niet met hem eens zijn he, daar hebben we het niet over.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat meer het nieuws volgen.
Vervolging van Joden door wie? En wat was er met Turkije's positie in WOI?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar hoeven ze hier niks voor over te nemen. Als Turkije blijft groeien zoals het de afgelopen 15 jaar gedaan heeft, en Nederland terugvalt zoals het de afgelopen 15 jaar gedaan heeft, gaan de Nederlanders daar dan graag de toiletten poetsen.
Verder vind ik het wel vreemd dat de koningin de Turkse geschiedenis zo roemt. Of maakt de Armeense genocide, de vervolging van Joden in WOII, de vervolgingen in het Ottomaanse rijk en de positie van Turkije in WOI geen deel uit van die geschiedenis?
Bondgenoten van de Duitsers.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vervolging van Joden door wie? En wat was er met Turkije's positie in WOI?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geef mij maar even wat nieuwsartikelen waaruit blijkt dat Beatrix, danwel die turk, Widers HATEN. Dus niet dat ze het niet met hem eens zijn he, daar hebben we het niet over.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Bea haat Wilders, Güll HAAT Wilders, dus ze hebben een gemeenschappelijke vijand.
Dan kun jij vast wel 1 artikel hier droppen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uit allerlei artikelen, en daarom was ik het eens met Ringo.
Met de inflatie in Turkije kun je je beter afvragen wanneer de recessie in Turkije gaat beginnen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:10 schreef LXIV het volgende:
Als Turkije blijft groeien zoals het de afgelopen 15 jaar gedaan heeft
Vast wel, maar ik ga nu naar bed, dus je zult even geduld moeten betrachten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:16 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Dan kun jij vast wel 1 artikel hier droppen.
Overleg mij die artikelen dan even. Ik had toch wel verwacht dat als daar nieuws overgeweest zou zijn, ik dat wel meegekregen had. Wilders haat Beatrix zou je nog hard kunnen maken, maar Beatrix haat Wilders, daar ben ik toch wel erg benieuwd naar!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uit allerlei artikelen, en daarom was ik het eens met Ringo.
Ik kan tot morgen wachten. Niet vergeten he!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik ga nu naar bed, dus je zult even geduld moeten betrachten.
heb ik, zie je artikel na een uitgeruste nacht (of nachten) graag tegemoetquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik ga nu naar bed, dus je zult even geduld moeten betrachten.
Maak je niet dik. Ze zal hem misschien niet haten, maar ze mag hem absoluut niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Overleg mij die artikelen dan even. Ik had toch wel verwacht dat als daar nieuws overgeweest zou zijn, ik dat wel meegekregen had. Wilders haat Beatrix zou je nog hard kunnen maken, maar Beatrix haat Wilders, daar ben ik toch wel erg benieuwd naar!
hoe kun je het dan eens zijn met een reactie waarin het woord haten gebruikt wordt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maak je niet dik. Ze zal hem misschien niet haten, maar ze mag hem absoluut niet.
Misschien is het een samenzwering. Wilders is een spreekbuis van Beatrix, omdat ze als staatshoofd altijd lief moet doen.quote:Overigens haat Beatrix Wilders welzeker, en daar heeft ze alle reden toe.
Zelfs dat vind ik al een hele aanname. Het niet met iemand eens zijn staat bij mij niet meteen gelijk aan haten, of absoluut niet mogen. Het lijkt me dat ook de koningin haar functies en emoties los van elkaar kan betrachten, ook al kan onze Geert dat niet. Overigens heb ik dat vertrouwen ook wel bij Gullquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maak je niet dik. Ze zal hem misschien niet haten, maar ze mag hem absoluut niet.
Waar zag je dat woordje staan dan, professor?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:22 schreef moonobserver het volgende:
hoe kun je het dan eens zijn met een reactie waarin het woord haten gebruikt wordt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |