Nou nou, dat is meer dan wat men over mij heeft geschreven!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
De Grieken beschouwen hem als een martelaar. Er zijn zelfs diverse liedjes voor/over hem geschreven.
Kadinin kalcisi, en nu dit. Gewoon dingen die ik nooit achter jou zocht.quote:
la la ala la la la saldiiiiiir GALATAAaasarayquote:
GOOOOL GOOOOOL GOOOOOOOOL. Al sana pis Fener.quote:
Waar ist samsungspor danquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:54 schreef Julis het volgende:
[..]
GOOOOL GOOOOOL GOOOOOOOOL. Al sana pis Fener.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:53 schreef Ayca het volgende:
fuck your country fuck your fam fuck your children death to all turks start in china end in europa bastardturk
LolYTcomments
Ik stel je gewoon een vraag. Ik weet namelijk niet hoe iemand Genclerbirligi boven Ankaragucu verkiest. Net als iemand die voor Excelsior kiest i.p.v Feyenoord of Sparta. Is het puur wijkgebonden?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vraag ik jouw ook, waarom niet <vul in>. Kulvraag.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:59 schreef xminator het volgende:
3 reacties achter elkaar, het zit je diep
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou nou, dat is meer dan wat men over mij heeft geschreven!
[..]
Kadinin kalcisi, en nu dit. Gewoon dingen die ik nooit achter jou zocht.
Nou ja, de TM die ik 'ken' is ook een serieuze user. Wellicht daarom. Nu zie ik je andere kant en dat verrast mij dus gewoon. Kan tochquote:Op woensdag 18 april 2012 00:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst.Het was gewoon een ludieke Turkse spreekwoord dat ik daar op zijn plaats vond.
Overigens keur ik het doodschieten van die man niet goed ofzo, als je dat dacht. 'Bayrağa uzanan eller kırılsın' is gewoon een vaak gehoord slogan bij dit soort nationalistische akkefietjes, wat ik ook weer ludiek bedoelde.
Jullie nemen mij veels te serieus.
Het is dus belachelijk om voor een club te kiezen waar je toevallig bent geboren. Zo'n iemand noem ik geen taraftar.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik stel je gewoon een vraag. Ik weet namelijk niet hoe iemand Genclerbirligi boven Ankaragucu verkiest. Net als iemand die voor Excelsior kiest i.p.v Feyenoord of Sparta. Is het puur wijkgebonden?
Hoezo is mijn vraag dan een kulvraag? Ben wel benieuwd hoe jij op Genclerbirligi uitkwam nu namelijkquote:Op woensdag 18 april 2012 00:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is dus belachelijk om voor een club te kiezen waar je toevallig bent geboren. Zo'n iemand noem ik geen taraftar.
Nee, jij vraagt waarom geen Ankaragucu. Je vraag is niet, waarom Genclerbigi.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoezo is mijn vraag dan een kulvraag? Ben wel benieuwd hoe jij op Genclerbirligi uitkwam nu namelijkOf wil je dat niet delen?
Je hebt helemaal gelijk, mijn excuses. Wanneer iemand een clubvoorkeur heeft dan ga ik er automatisch van uit dat het vanwege geografische redenen zijn. In jouw geval dus kennelijk niet. Wat dan wel?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, jij vraagt waarom geen Ankaragucu. Je vraag is niet, waarom Genclerbigi.
Leblebi of zo. Oh gedroogdquote:Op woensdag 18 april 2012 00:04 schreef Landysh het volgende:
Ok voor de mensen die zeggen dat ze goed kunnen koken. Ik heb van min oom een zakje gedroogde tomaten gekregen. Weet iemand wat ik ermee kan doen? Lasagne heb ik gisteren al gegeten.
Oké, maar ''dat had ik niet van je verwacht'' en ''nu zie ik eens je andere kant'' klinkt ook weer zo overdreven. Alsof ik de hele tijd schunnige opmerkingen loop te maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou ja, de TM die ik 'ken' is ook een serieuze user. Wellicht daarom. Nu zie ik je andere kant en dat verrast mij dus gewoon. Kan toch
Culinaire barbaar die je bentquote:Op woensdag 18 april 2012 00:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Leblebi of zo. Oh gedroogdKan dat dan?
Pasta?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:04 schreef Landysh het volgende:
Ok voor de mensen die zeggen dat ze goed kunnen koken. Ik heb van min oom een zakje gedroogde tomaten gekregen. Weet iemand wat ik ermee kan doen? Lasagne heb ik gisteren al gegeten.
Haha, nee joh!!! Je minder-serieuze-kant danquote:Op woensdag 18 april 2012 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, maar ''dat had ik niet van je verwacht'' en ''nu ziek ik eens je andere kant'' klinkt ook weer zo overdreven. Alsof ik de hele tijd schunnige opmerkingen loop te maken.Ik voelde me even als El_Presidente behandeld.
quote:Op woensdag 18 april 2012 00:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, mijn excuses. Wanneer iemand een clubvoorkeur heeft dan ga ik er automatisch van uit dat het vanwege geografische redenen zijn. In jouw geval dus kennelijk niet. Wat dan wel?
Hahahaha oké danquote:Op woensdag 18 april 2012 00:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat eigenlijk helemaal niet uit naar GenclerbigiIk heb verder ook geen voorkeur, ik zag iedereen een club roepen, dus riep ik maar wat
Ankaragucu zou ik ook kunnen roepen, maar onlar kume dustu galiba
Ja, zo ziet het eruit:quote:Op woensdag 18 april 2012 00:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Leblebi of zo. Oh gedroogdKan dat dan?
Ja ik was al van plan om pasta te maken maar dat is zo standaard.quote:
Ik bedoelde eigenlijk of je van gedroogde tomaten ook leblebi kan makenquote:Op woensdag 18 april 2012 00:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, zo ziet het eruit:
[ afbeelding ]
Nee, ne alaka.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of je van gedroogde tomaten ook leblebi kan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |