ja, die mensen zijn helemaal triest. Of paupers die voor 200 ekkies een neppe kopenquote:Op maandag 16 april 2012 17:22 schreef Bonkers. het volgende:
Tof doen met je rolex van een Turkse boulevard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:23 schreef haan33 het volgende:
TS heeft voor 3euro een Rolex gekocht op de turkse markt en denkt dat hij echt is.
Ik heb geen zin om mezelf te gaan bewijzen, maar tis een eckte eckte uit 2009.quote:Op maandag 16 april 2012 17:23 schreef haan33 het volgende:
TS heeft voor 3euro een Rolex gekocht op de turkse markt en denkt dat hij echt is.
Het gaat er dus niet eens om of iemand zo'n ding heeft, alleen maar gezien?quote:dure horloges had gezien
Dan ben je het bewijzen ook niet waard.quote:Op maandag 16 april 2012 17:23 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om mezelf te gaan bewijzen, maar tis een eckte eckte uit 2009.
Mooi zo, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op maandag 16 april 2012 17:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dan ben je het bewijzen ook niet waard.
En witgoud danquote:Op maandag 16 april 2012 17:28 schreef kwiwi het volgende:
Zolang het horloge niet goud is vind ik alles prima
Weer zo'n blaataap die het niet kan betalenquote:Op maandag 16 april 2012 17:28 schreef haan33 het volgende:
Ik ga gewoon geen achterlijk hoge prijs betalen voor een horloge.
Mensen die zo'n ding kopen willen er bij voorbaat bij horen.
Eens.quote:Op maandag 16 april 2012 17:28 schreef haan33 het volgende:
Lezen knul, eentje uit 2009. Zilver.quote:Op maandag 16 april 2012 17:29 schreef 9611Niels het volgende:
Je hebt zeker zo'n gouden van 20 jaar oud?
Daar zijn de FOK!kers in Pimp hier met je horloge(s) [deel 37] het denk ik niet zo over eensquote:Op maandag 16 april 2012 17:28 schreef haan33 het volgende:
Net zoals mensen die een Mercedes hebben zekerquote:Op maandag 16 april 2012 17:31 schreef Wesselc het volgende:
Ik vind Rolex meer het type horloge die mensen dragen om te laten zien dat ze het geld hebben ---> triest.
Juist. Het staat overdreven, doe gewoon normaal.quote:Op maandag 16 april 2012 17:31 schreef Wesselc het volgende:
Ik vind Rolex meer het type horloge die mensen dragen om te laten zien dat ze het geld hebben ---> triest.
Het is ook voor de mensen die het kunnen betalen. Niet voor het volk dat er een jaar voor moet sparen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:28 schreef haan33 het volgende:
Jij koopt dus ook geen Louboutin hakken, geen Chanel geurtje en geen verdere merkkleding?quote:Op maandag 16 april 2012 17:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Juist. Het staat overdreven, doe gewoon normaal.
Deze meneer snapt precies waar het om gaat.quote:Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef kedge het volgende:
[..]
Het is ook voor de mensen die het kunnen betalen. Niet voor het volk dat er een jaar voor moet sparen.
Kwaliteit en luxe kost nu eenmaal geld.
Verrassend. Ik zag het totaal niet aankomen. Props, TS.quote:Op maandag 16 april 2012 17:21 schreef S1nn3rz het volgende:
Mensen die rolex ordinair vinden kunnen er gewoon geen betalen. Die zijn gewoon stikjaloers dat mensen zoals TS wel een eckte eckte hebben.
Kwaliteit is prima, maar het oog wil ook watquote:Op maandag 16 april 2012 17:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Net zoals mensen die een Mercedes hebben zeker![]()
Komop zeg, waarom zou je geen kwaliteit mogen kopen.
Dat mag welquote:
Haha nee dat koop ik idd nietquote:Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij koopt dus ook geen Louboutin hakken, geen Chanel geurtje en geen verdere merkkleding?![]()
Waarschijnlijk omdat je het gewoon niet kunt betalen
Ja sorry, kan er niet zo goed tegen dat een prachtig merk als Rolex zo wordt afgezeken.quote:Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verrassend. Ik zag het totaal niet aankomen. Props, TS.
Een eckte zilveren?quote:Op maandag 16 april 2012 17:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Lezen knul, eentje uit 2009. Zilver.
Geen idee hoe die rolexes eruitzien...quote:Op maandag 16 april 2012 17:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Juist. Het staat overdreven, doe gewoon normaal.
Welke koop je liever?quote:Op maandag 16 april 2012 17:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha nee dat koop ik idd nietMaar ik vind het ook niet perse zoveel mooier eigenlijk.
Ja leuk, een stalen band. Jeweetz wat ik bedoel.quote:Op maandag 16 april 2012 17:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een eckte zilveren?![]()
Jammer dat Rolex alleen maar zilver gebruikt voor de wijzerplaat.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Welke koop je liever?
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Mongolen die heel obsessief naar hun telefoon kijken de hele dagquote:Op maandag 16 april 2012 17:37 schreef wise het volgende:
een duur horloge hebben
gewoon tijd kijken op je telefoon
Het is ook net als Cartier et ceteran een merk voor ordinaire dealertjes en pooiers die nooit hebben gehoord van een fatsoenlijk horlogemerk zoals een Audemars et cetera.quote:Op maandag 16 april 2012 17:39 schreef Fascination het volgende:
Terechte klacht. Rolex ordinair noemen; dan heb je het toch niet helemaal begrepen.
tja, wie doet dat nietquote:Op maandag 16 april 2012 17:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mongolen die heel obsessief naar hun telefoon kijken de hele dag
quote:Op maandag 16 april 2012 17:29 schreef Maikuuul het volgende:
5 van mijn 6 horloges staan stil
Das veel ruiger
Mercedes is een ballenbak op wielen. Rolex heeft mooie horloges maar qua techniek in de lagere klassen modellen sta je nog onderaan de ladder. Merendeel van de Rolexen vind ik gewoon niet mooi.quote:Op maandag 16 april 2012 17:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Net zoals mensen die een Mercedes hebben zeker![]()
Komop zeg, waarom zou je geen kwaliteit mogen kopen.
Ik heb geen horloge. Dat is pas tijdloos.quote:Op maandag 16 april 2012 17:21 schreef S1nn3rz het volgende:
Rolex is tijdloos (haha, tijdloos voor een horloge) stijlvol, waardevast, elegant en gaat een leven lang mee.
Heb je die van Sarkozy gezien?quote:Op maandag 16 april 2012 17:43 schreef RichardHammond het volgende:
Veel Rolexen zien er ook uit als een eng abscess aan de pols. Een paar modellen en uitvoeringen zijn wel te pruimen.
Gouden Rolex Daytona's.
En wat doe je als je al een Mont Blanc of Waterman hebt?quote:Op maandag 16 april 2012 17:44 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik snap ook niet waarom je een duur horloge zou nemen.
Koop dan een mooie balpen ofzo
Als je een contract of iets ondertekent dan geef je de pen weg. Proleet.quote:Op maandag 16 april 2012 17:45 schreef Quir het volgende:
[..]
En wat doe je als je al een Mont Blanc of Waterman hebt?
Waterman pennenquote:Op maandag 16 april 2012 17:45 schreef Quir het volgende:
[..]
En wat doe je als je al een Mont Blanc of Waterman hebt?
quote:Op maandag 16 april 2012 17:23 schreef haan33 het volgende:
Regel je een paar nieuwe.quote:Op maandag 16 april 2012 17:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je een contract of iets ondertekent dan geef je de pen weg. Proleet.
Dat is dom. Een echte heer draagt alleen geen horloge als hij een dame mee uit eten neemt. Uiteraard om te voorkomen dat hij op zijn horloge zou kijken en de dame in kwestie het gevoel zou kunnen geven dat ze niet interessant genoeg is.quote:Op maandag 16 april 2012 17:44 schreef daftme het volgende:
[..]
Ik heb geen horloge. Dat is pas tijdloos.
Dingen zitten alleen maar in de weg. Horloges he.quote:Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat is dom. Een echte heer draagt alleen geen horloge als hij een dame mee uit eten neemt. Uiteraard om te voorkomen dat hij op zijn horloge zou kijken en de dame in kwestie het gevoel zou kunnen geven dat ze niet interessant genoeg is.
Niet iedereen zit 24/7 op zijn zolderkamer.quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef mymoodfentje het volgende:
Kan de tijd toch gewoon op mijn computer zien altijd, dus snap niet probleem.
Een smartphone is ook een computer hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 18:01 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Niet iedereen zit 24/7 op zijn zolderkamer.
Ok, wat is er zo ordinair aan dan? De horlogeband van veel Rolexen wordt ook door veel andere merken gebruikt, of een iets andere versie daarvan.quote:Op maandag 16 april 2012 18:13 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Rolex is toch wel een beetje het ordinaire horloge onder de kwaliteitshorloges hoor TS.
Het maken van die dingen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:16 schreef dustbrain het volgende:
Verdomme wat zijn die dingen prijzig. Wat voor edelstenen doet de prijs zo hoog oplopen dan?
Das net zo iets als mensen in het OV uitlachen omdat ze tegenwoordig gewoon met de auto kunnen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:23 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die anno 2012 nog een horloge dragen lach ik (en vele anderen) keihard uit, daar je tegenwoordig gewoon de tijd op je mobiel kan checken
Ok, slecht voorbeeldquote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das net zo iets als mensen in het OV uitlachen omdat ze tegenwoordig gewoon met de auto kunnen.
Ziet er vakkundig uit, maar 15.000 euro aan werk zit er toch niet in? Dat is toch overkill?quote:
Dat kost een rolex ook niet. Tenminste, een gewoon stalen rolex niet. Koop je een gouden ga je behoorlijk gewicht in goud betalen inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 18:27 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ziet er vakkundig uit, maar 15.000 euro aan werk zit er toch niet in? Dat is toch overkill?
18 karaat goud, vakkundig in elkaar gezet en de exclusiviteit bepalen de prijs. Ik kan het deels begrijpen maar zie alsnog de waarde niet in.quote:Op maandag 16 april 2012 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat kost een rolex ook niet. Tenminste, een gewoon stalen rolex niet. Koop je een gouden ga je behoorlijk gewicht in goud betalen inderdaad.
Overigens is 15K voor een exclusief horloge nog niet eens echt gek veel.
Snap je de waarde van een ferrari?quote:Op maandag 16 april 2012 18:31 schreef dustbrain het volgende:
[..]
18 karaat goud, vakkundig in elkaar gezet en de exclusiviteit bepalen de prijs. Ik kan het deels begrijpen maar zie alsnog de waarde niet in.Zal wel aan mij liggen.
Wat mij betreft mooiste horloge ooit.quote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
En het uurwerk is zooooo mooi. Duivenbloedrode automaat raderen.
Zei jij niet eens dat je een horloge pas weg moet brengen voor een service als het slechter gaat lopen? Rolex adviseert elke 5-6 jaar een service te doen namelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
En het uurwerk is zooooo mooi. Duivenbloedrode automaat raderen.
Tourbillonquote:
Vergeet dat waardevast maar, er zijn maar een paar merken die max 20% van hun waarde verliezen zodra je ze omdoet...rolex hoort daar niet bij....voor de rest zijn ze goed voor verschillende generaties zolang je niet vergeet om ze om de 5 a 10 jaar een onderhoudsbeurtje bij de fabrikant (of een goeie horlogemaker) te geven.quote:Op maandag 16 april 2012 17:21 schreef S1nn3rz het volgende:
Rolex is tijdloos (haha, tijdloos voor een horloge) stijlvol, waardevast, elegant en gaat een leven lang mee.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:40 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Vergeet dat waardevast maar, er zijn maar een paar merken die max 20% van hun waarde verliezen zodra je ze omdoet...rolex hoort daar niet bij....voor de rest zijn ze goed voor verschillende generaties zolang je niet vergeet om ze om de 5 a 10 jaar een onderhoudsbeurtje bij de fabrikant (of een goeie horlogemaker) te geven.
2 weken geregistreerd en nu al denken de wijsheid in pacht te hebbenquote:Op maandag 16 april 2012 18:46 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
Dat er uberhaupt nog mensen naar deze ts luisterenWat een verveeld kereltje moet dat wel niet zijn
idd, meer dan 100euro moet een horloge sws niet kosten.quote:Op maandag 16 april 2012 17:28 schreef haan33 het volgende:
Volgens mij snap je niet wat-ie bedoelt met waardevast.quote:Op maandag 16 april 2012 18:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]Genoeg 2e hands Rolex horloges waar je nu een prima 2e hands mercedes voor kunt kopen.
Nou volgens mij wel.quote:Op maandag 16 april 2012 18:56 schreef Quir het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet wat-ie bedoelt met waardevast.
Dus post je een PP Skeleton van rond de 100Kquote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef Nikmans het volgende:
Rolex
Echt zo'n merk horloge waar je mee loopt als je geen fatsoenlijk horloge kunt betalen óf gewoon niets weet van horloges
[ afbeelding ]
Kijk deze boy dan e-status hebbenquote:Op maandag 16 april 2012 18:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
2 weken geregistreerd en nu al denken de wijsheid in pacht te hebbenBegin maar in ONZ en als je naar de grote mensen kunt luisteren kom je maar terug naar KLB.
Dit dus, TS is een armoedzaaier.quote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef Nikmans het volgende:
Rolex
Echt zo'n merk horloge waar je mee loopt als je geen fatsoenlijk horloge kunt betalen óf gewoon niets weet van horloges
[ afbeelding ]
Zeg ik niet.quote:
Mooi tochquote:Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dus post je een PP Skeleton van rond de 100K
Als jouw horloge van 20k na enkele jaren nog maar de waarde heeft van een tweedehands Mercedes dan is je horloge niet waardevastquote:
Skeleton is zeker bijzonder fraai! Overigens is de Mulliner Tourbillon die ik eerder postte ook vanaf 130Kquote:Op maandag 16 april 2012 19:24 schreef Nikmans het volgende:
Ik had ook een PP sky moon tourbillon kunnen posten maar ik vind zo'n skeleton eigenlijk mooier
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef Nikmans het volgende:
Rolex
[ afbeelding ]
De duurste die 'zomaar' geproduceerd wordt volgens mij (weet het ook niet precies), maar er is een PP verkocht voor 21 miljoen een keer en ze gaan regelmatig voor over de 10 miljoen via veilingen etc.quote:Op maandag 16 april 2012 19:32 schreef Fendy het volgende:
[..]
Skeleton is zeker bijzonder fraai! Overigens is de Mulliner Tourbillon die ik eerder postte ook vanaf 130K
Sky Moon is het duurste ooit toch?
Blijft bizar, maarja, het is dan ook een fantastisch stukje techniek...quote:Op maandag 16 april 2012 19:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
De duurste die 'zomaar' geproduceerd wordt volgens mij (weet het ook niet precies), maar er is een PP verkocht voor 21 miljoen een keer en ze gaan regelmatig voor over de 10 miljoen via veilingen etc.
Gewoon niet doenquote:Op maandag 16 april 2012 18:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zei jij niet eens dat je een horloge pas weg moet brengen voor een service als het slechter gaat lopen? Rolex adviseert elke 5-6 jaar een service te doen namelijk.
He gedraag je eens even joh, je moet respect hebben voor de mannen hier, anders ga je maar naar ONZquote:Op maandag 16 april 2012 19:17 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
Kijk deze boy dan e-status hebbenJij moet vast succesvol zijn in het echte leven
Dat zijn die Justin Bieber horloges toch ?quote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef Ramkraker het volgende:
Eckte Eckte dragen G shock, geen rolex![]()
nep is niet baas, die van mij zijn echt, dus echte bazen hebben echte rolexenquote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef dustbrain het volgende:
[..]
zo'n één heb ik voor 100 euro. Zeker een neppert.
Je weet dat Rolex geen zilveren horloges heeft hé?quote:Op maandag 16 april 2012 17:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Lezen knul, eentje uit 2009. Zilver.
Oja, klein minpuntje is wel dat ik bij moet schijnen als ik de tijd wil weten.quote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik al een paar jaar als vrije tijds horloge. Vergeet hem alleen 9/10 keer aan te doen.
Vind hem mooier dan de meeste bovenstaande horloges
Leuk, drie vrijwel dezelfde horlogesquote:
In plaats van één witgouden kopen met dag én datumaanduiding koopt meneer liever drie stalen voor hetzelfde geld.quote:Op maandag 16 april 2012 21:36 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Leuk, drie vrijwel dezelfde horloges
die gene met datum is staalgoud.quote:Op maandag 16 april 2012 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
In plaats van één witgouden kopen met dag én datumaanduiding koopt meneer liever drie stalen voor hetzelfde geld.
WHAHAHAH DIE HAD IK VROEGERquote:Op maandag 16 april 2012 18:40 schreef sinepedraap het volgende:
Gewoon zo één:
[ afbeelding ]
Voor de eckte bazen
Dus je gaat na 3 Submariniers voor een 4de Submarinier?quote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef Dorst het volgende:
[..]
die gene met datum is staalgoud.
en de no dates zijn de bom, Komt waarschijnlijk binnen nu en 3 jaar een nieuwe bij, even sparen dus
Ik heb zelf ook vaak rondgekeken voor een duur horloge, hou het wel bij mijn klok op mijn telefoon, net zo handig.quote:
Hoezo is IWC Apple troep danquote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook vaak rondgekeken voor een duur horloge, hou het wel bij mijn klok op mijn telefoon, net zo handig.
Wat grappig!quote:Op maandag 16 april 2012 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Vanwege de beginletter i, dat je dat niet snapt!!
Wtf een eckte? Ik wist dat je smaak had, maar nu kun je helemaal niks meer fout doen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef Adelante het volgende:
Ik heb een Rolex Explorer: mooi klokkie en niet te opzichtig. Schijt aan wat mensen van het merk vinden.
Ik heb het over een Rolex met een nieuwprijs van 4k die na 50 jaar 50k waard is.quote:Op maandag 16 april 2012 19:24 schreef sciter het volgende:
[..]
Als jouw horloge van 20k na enkele jaren nog maar de waarde heeft van een tweedehands Mercedes dan is je horloge niet waardevast
Kijk deze man heeft verstand voor horloge's.quote:Op maandag 16 april 2012 22:06 schreef highender het volgende:
Een Rolex is ordinair omdat het een luie keuze is, een marketing product zoals bijvoorbeeld ook een Breitling. Een beetje hetzelfde als je een audio installatie koopt, dan denkt men dat Bose of B&O het beste is. Een kenner/liefhebber verdiept zich in het aanbod, de techniek en komt dan tot de conclusie dat er veel mooiere kunstwerkjes aangeboden worden.
Verder is een horloge natuurlijk voor de arbeider die op tijd moet zijn..., eentje waar je de klok bij kan verbergen is een aardig alternatief als je perse een horloge wilt dragen.
[ afbeelding ]
Jaeger-leCoultre
Dat is ook de enige behandeling dat die horloges verdienen.quote:
Leuk verhaal, alleen is rolex zeker niet te vergelijken met Breitling. Rolex is nog 1 van de weinige "manufacturers" waarbij breitling al jaren valjoux als basis caliber gebruikt. Rolex is kwalitatief een beter uurwerk. Rolex heeft technische historie als eerste waterdichte horloge ter wereld.quote:Op maandag 16 april 2012 22:06 schreef highender het volgende:
Een Rolex is ordinair omdat het een luie keuze is, een marketing product zoals bijvoorbeeld ook een Breitling. Een beetje hetzelfde als je een audio installatie koopt, dan denkt men dat Bose of B&O het beste is. Een kenner/liefhebber verdiept zich in het aanbod, de techniek en komt dan tot de conclusie dat er veel mooiere kunstwerkjes aangeboden worden.
Verder is een horloge natuurlijk voor de arbeider die op tijd moet zijn..., eentje waar je de klok bij kan verbergen is een aardig alternatief als je perse een horloge wilt dragen.
[ afbeelding ]
Jaeger-leCoultre
Een fabrikant die ook horloges met zo'n bling-bling gehalte maakt kan ik toch moeilijk serieus nemen.quote:Op maandag 16 april 2012 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Leuk verhaal, alleen is rolex zeker niet te vergelijken met Breitling. Rolex is nog 1 van de weinige "manufacturers" waarbij breitling al jaren valjoux als basis caliber gebruikt. Rolex is kwalitatief een beter uurwerk. Rolex heeft technische historie als eerste waterdichte horloge ter wereld.
Met Rolex afdoen als marketing merk doe je ze echt te kort.
Dat er betere en mooiere horloges bestaan is natuurlijk waar, maar in de catagorie 4 tot 7K is Rolex toch wel één van de betere keuzes.
Kom maar met je kuthamerquote:
Fijn voor je.quote:Op maandag 16 april 2012 22:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een fabrikant die ook horloges met zo'n bling-bling gehalte maakt kan ik toch moeilijk serieus nemen.
Rolex is voor mensen die geen Jaeger LeCoultre of Patek Philippe kunnen betalen.quote:Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef Edskimo het volgende:
Breitling is voor mensen die geenrolex kunnen betalen.
Wat deze man zegt, een beetje hetzelfde als opscheppen met je Armaniquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:36 schreef VeX- het volgende:
[..]
Rolex is voor mensen die geen Jaeger LeCoultre of Patek Philippe kunnen betalen.
Breitling Navitimer voor een luttele 3.000quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:49 schreef Sinosappel het volgende:
Te weinig geile klokjes gepost in dit topic.
Ach zal qua prijs niet veel schelen, je bent sowieso wel een paar duizend kwijt met zo'n (overbodige) klok.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:36 schreef VeX- het volgende:
[..]
Rolex is voor mensen die geen Jaeger LeCoultre of Patek Philippe kunnen betalen.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 02:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Rolex heeft misschien wel 'ordinaire' modellen maar de submariner is een fantastische klok![]()
Je hebt liever die blauwe ipv zwart?quote:
Tering moest helemaal uit mijn bank komen om te zien hoe laat het was.quote:Op dinsdag 17 april 2012 03:12 schreef FreakoZveld het volgende:
[ afbeelding ]
voor de mensen die echt geld hebben. Kost je wel 25 miljoen maar dan loop je wel voor lul
Want Rolex begint niet bij 2,5k.quote:Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef Edskimo het volgende:
Breitling is voor mensen die geenrolex kunnen betalen.
Prachtig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:34 schreef Jackal_Omega het volgende:
Wat is hier nu mis mee
[ afbeelding ]
Overigens loopt Rolex en Jaeger elkaar echt niet veel. Zeker niet gebruikt want als er een merk hard afschrijft dan is t JLC wel. Die koop je nieuw ook met 20% korting. Zie ik nog niet bij Rolex gebeuren.
Wat moet een 13-jarig jochie met een Rolex? Oh, en trouwens: u kunt dat niet betalen!quote:Op maandag 16 april 2012 17:21 schreef S1nn3rz het volgende:
Mensen die rolex ordinair vinden kunnen er gewoon geen betalen. Die zijn gewoon stikjaloers dat mensen zoals TS wel een eckte eckte hebben.
Louis Vuitton Moët Hennessy is, net zoals Rolex, anders wel een merk voor bazen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Rolex roept dezelfde associatie bij me op als LV.
Exclusief voor kampers.
Bovenstaande illustreert precies wat er mis is met Rolex.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:53 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Louis Vuitton Moët Hennessy is, net zoals Rolex, anders wel een merk voor bazen!
Het zal je verbazen, maar ik heb er al jaren 1.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:47 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Wat moet een 13-jarig jochie met een Rolex? Oh, en trouwens: u kunt dat niet betalen!
Jij moet gewoon eens ophouden met bang zijn en een eigen mening gaan vormen ipv achter het KLB kaste kliekje aan te lopen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Rolex roept dezelfde associatie bij me op als LV.
Exclusief voor kampers.
Jij heb gelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij moet gewoon eens ophouden met bang zijn en een eigen mening gaan vormen ipv achter het KLB kaste kliekje aan te lopen.
Het maakt iets helemaal af. Draag een pak met een mooi horloge, dat maakt het af. Een horloge is een sieraad waarin je de ziel van de mens kunt zien.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:17 schreef sinepedraap het volgende:
ff serieus waarom dragen mensen nog steeds horloges?
Een horloge, die elk mens kan kopen en dragen, daar zie je de ziel in van die persoon? Hoe doen ze dat tochquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het maakt iets helemaal af. Draag een pak met een mooi horloge, dat maakt het af. Een horloge is een sieraad waarin je de ziel van de mens kunt zien.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een horloge, die elk mens kan kopen en dragen, daar zie je de ziel in van die persoon? Hoe doen ze dat toch
Kan toch ook gewoon met normale kleding? De tijd checken doe je maar lekker op je smartphone. Dat ouderwetse gedoe de hele tijd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]![]()
Je koopt een horloge die bij je past, waar je iets voor voelt en waar je wat mee hebt. Dat is een afspiegeling van wie je bent en zegt dus iets over je persoon.
Je horloge maakt het af en kun je subtiel op kijken. Op je telefoon kijken laat zien dat je geen interesse hebt in je omgeving en kan kwetsend overkomenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon met normale kleding? De tijd checken doe je maar lekker op je smartphone. Dat ouderwetse gedoe de hele tijd.
Doe eens een quote?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt verrassend hoeveel mensen opeens kennis hebben van kwaliteit van uurwerken.
Ik vind iemand die z'n mouw schudt om zo naar zijn horloge te kijken minder netjes erui zien dan iemand die subtiel naar zijn phone kijkt die al op tafel ligt mjaquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je horloge maakt het af en kun je subtiel op kijken. Op je telefoon kijken laat zien dat je geen interesse hebt in je omgeving en kan kwetsend overkomen
Nee, waarom? Ik vind dat ook altijd zo goedkoop he, direct zaken als ordinair roepen. Dat is het hele probleem met horloges tussen de 2 en 6k. Die zijn ook voor de gewone man bereikbaar en dan is men sneller geneigd het ordinair te vinden. Puur omdat de buurman er ook mee kan lopen en het financieel misschien beter zou kunnen hebben dan jij. Soort afgunst dus. Van een klok van een half miljoen durft geen hond wat te zeggen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:32 schreef Piye het volgende:
Is heel veel geld uitgeven aan iets alleen omdat je het kan betalen nou juist niet heel erg ordinair?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |