nep is niet baas, die van mij zijn echt, dus echte bazen hebben echte rolexenquote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef dustbrain het volgende:
[..]
zo'n één heb ik voor 100 euro. Zeker een neppert.
Je weet dat Rolex geen zilveren horloges heeft hé?quote:Op maandag 16 april 2012 17:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Lezen knul, eentje uit 2009. Zilver.
Oja, klein minpuntje is wel dat ik bij moet schijnen als ik de tijd wil weten.quote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik al een paar jaar als vrije tijds horloge. Vergeet hem alleen 9/10 keer aan te doen.
Vind hem mooier dan de meeste bovenstaande horloges
Leuk, drie vrijwel dezelfde horlogesquote:
In plaats van één witgouden kopen met dag én datumaanduiding koopt meneer liever drie stalen voor hetzelfde geld.quote:Op maandag 16 april 2012 21:36 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Leuk, drie vrijwel dezelfde horloges
die gene met datum is staalgoud.quote:Op maandag 16 april 2012 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
In plaats van één witgouden kopen met dag én datumaanduiding koopt meneer liever drie stalen voor hetzelfde geld.
WHAHAHAH DIE HAD IK VROEGERquote:Op maandag 16 april 2012 18:40 schreef sinepedraap het volgende:
Gewoon zo één:
[ afbeelding ]
Voor de eckte bazen
Dus je gaat na 3 Submariniers voor een 4de Submarinier?quote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef Dorst het volgende:
[..]
die gene met datum is staalgoud.
en de no dates zijn de bom, Komt waarschijnlijk binnen nu en 3 jaar een nieuwe bij, even sparen dus
Ik heb zelf ook vaak rondgekeken voor een duur horloge, hou het wel bij mijn klok op mijn telefoon, net zo handig.quote:
Hoezo is IWC Apple troep danquote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook vaak rondgekeken voor een duur horloge, hou het wel bij mijn klok op mijn telefoon, net zo handig.
Wat grappig!quote:Op maandag 16 april 2012 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Vanwege de beginletter i, dat je dat niet snapt!!
Wtf een eckte? Ik wist dat je smaak had, maar nu kun je helemaal niks meer fout doen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef Adelante het volgende:
Ik heb een Rolex Explorer: mooi klokkie en niet te opzichtig. Schijt aan wat mensen van het merk vinden.
Ik heb het over een Rolex met een nieuwprijs van 4k die na 50 jaar 50k waard is.quote:Op maandag 16 april 2012 19:24 schreef sciter het volgende:
[..]
Als jouw horloge van 20k na enkele jaren nog maar de waarde heeft van een tweedehands Mercedes dan is je horloge niet waardevast
Kijk deze man heeft verstand voor horloge's.quote:Op maandag 16 april 2012 22:06 schreef highender het volgende:
Een Rolex is ordinair omdat het een luie keuze is, een marketing product zoals bijvoorbeeld ook een Breitling. Een beetje hetzelfde als je een audio installatie koopt, dan denkt men dat Bose of B&O het beste is. Een kenner/liefhebber verdiept zich in het aanbod, de techniek en komt dan tot de conclusie dat er veel mooiere kunstwerkjes aangeboden worden.
Verder is een horloge natuurlijk voor de arbeider die op tijd moet zijn..., eentje waar je de klok bij kan verbergen is een aardig alternatief als je perse een horloge wilt dragen.
[ afbeelding ]
Jaeger-leCoultre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |