Dus post je een PP Skeleton van rond de 100Kquote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef Nikmans het volgende:
Rolex
Echt zo'n merk horloge waar je mee loopt als je geen fatsoenlijk horloge kunt betalen óf gewoon niets weet van horloges
[ afbeelding ]
Kijk deze boy dan e-status hebbenquote:Op maandag 16 april 2012 18:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
2 weken geregistreerd en nu al denken de wijsheid in pacht te hebbenBegin maar in ONZ en als je naar de grote mensen kunt luisteren kom je maar terug naar KLB.
Dit dus, TS is een armoedzaaier.quote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef Nikmans het volgende:
Rolex
Echt zo'n merk horloge waar je mee loopt als je geen fatsoenlijk horloge kunt betalen óf gewoon niets weet van horloges
[ afbeelding ]
Zeg ik niet.quote:
Mooi tochquote:Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dus post je een PP Skeleton van rond de 100K
Als jouw horloge van 20k na enkele jaren nog maar de waarde heeft van een tweedehands Mercedes dan is je horloge niet waardevastquote:
Skeleton is zeker bijzonder fraai! Overigens is de Mulliner Tourbillon die ik eerder postte ook vanaf 130Kquote:Op maandag 16 april 2012 19:24 schreef Nikmans het volgende:
Ik had ook een PP sky moon tourbillon kunnen posten maar ik vind zo'n skeleton eigenlijk mooier
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef Nikmans het volgende:
Rolex
[ afbeelding ]
De duurste die 'zomaar' geproduceerd wordt volgens mij (weet het ook niet precies), maar er is een PP verkocht voor 21 miljoen een keer en ze gaan regelmatig voor over de 10 miljoen via veilingen etc.quote:Op maandag 16 april 2012 19:32 schreef Fendy het volgende:
[..]
Skeleton is zeker bijzonder fraai! Overigens is de Mulliner Tourbillon die ik eerder postte ook vanaf 130K
Sky Moon is het duurste ooit toch?
Blijft bizar, maarja, het is dan ook een fantastisch stukje techniek...quote:Op maandag 16 april 2012 19:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
De duurste die 'zomaar' geproduceerd wordt volgens mij (weet het ook niet precies), maar er is een PP verkocht voor 21 miljoen een keer en ze gaan regelmatig voor over de 10 miljoen via veilingen etc.
Gewoon niet doenquote:Op maandag 16 april 2012 18:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zei jij niet eens dat je een horloge pas weg moet brengen voor een service als het slechter gaat lopen? Rolex adviseert elke 5-6 jaar een service te doen namelijk.
He gedraag je eens even joh, je moet respect hebben voor de mannen hier, anders ga je maar naar ONZquote:Op maandag 16 april 2012 19:17 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
Kijk deze boy dan e-status hebbenJij moet vast succesvol zijn in het echte leven
Dat zijn die Justin Bieber horloges toch ?quote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef Ramkraker het volgende:
Eckte Eckte dragen G shock, geen rolex![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |