Ok, wat is er zo ordinair aan dan? De horlogeband van veel Rolexen wordt ook door veel andere merken gebruikt, of een iets andere versie daarvan.quote:Op maandag 16 april 2012 18:13 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Rolex is toch wel een beetje het ordinaire horloge onder de kwaliteitshorloges hoor TS.
Het maken van die dingen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:16 schreef dustbrain het volgende:
Verdomme wat zijn die dingen prijzig. Wat voor edelstenen doet de prijs zo hoog oplopen dan?
Das net zo iets als mensen in het OV uitlachen omdat ze tegenwoordig gewoon met de auto kunnen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:23 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die anno 2012 nog een horloge dragen lach ik (en vele anderen) keihard uit, daar je tegenwoordig gewoon de tijd op je mobiel kan checken
Ok, slecht voorbeeldquote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das net zo iets als mensen in het OV uitlachen omdat ze tegenwoordig gewoon met de auto kunnen.
Ziet er vakkundig uit, maar 15.000 euro aan werk zit er toch niet in? Dat is toch overkill?quote:
Dat kost een rolex ook niet. Tenminste, een gewoon stalen rolex niet. Koop je een gouden ga je behoorlijk gewicht in goud betalen inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 18:27 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ziet er vakkundig uit, maar 15.000 euro aan werk zit er toch niet in? Dat is toch overkill?
18 karaat goud, vakkundig in elkaar gezet en de exclusiviteit bepalen de prijs. Ik kan het deels begrijpen maar zie alsnog de waarde niet in.quote:Op maandag 16 april 2012 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat kost een rolex ook niet. Tenminste, een gewoon stalen rolex niet. Koop je een gouden ga je behoorlijk gewicht in goud betalen inderdaad.
Overigens is 15K voor een exclusief horloge nog niet eens echt gek veel.
Snap je de waarde van een ferrari?quote:Op maandag 16 april 2012 18:31 schreef dustbrain het volgende:
[..]
18 karaat goud, vakkundig in elkaar gezet en de exclusiviteit bepalen de prijs. Ik kan het deels begrijpen maar zie alsnog de waarde niet in.Zal wel aan mij liggen.
Wat mij betreft mooiste horloge ooit.quote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
En het uurwerk is zooooo mooi. Duivenbloedrode automaat raderen.
Zei jij niet eens dat je een horloge pas weg moet brengen voor een service als het slechter gaat lopen? Rolex adviseert elke 5-6 jaar een service te doen namelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
En het uurwerk is zooooo mooi. Duivenbloedrode automaat raderen.
Tourbillonquote:
Vergeet dat waardevast maar, er zijn maar een paar merken die max 20% van hun waarde verliezen zodra je ze omdoet...rolex hoort daar niet bij....voor de rest zijn ze goed voor verschillende generaties zolang je niet vergeet om ze om de 5 a 10 jaar een onderhoudsbeurtje bij de fabrikant (of een goeie horlogemaker) te geven.quote:Op maandag 16 april 2012 17:21 schreef S1nn3rz het volgende:
Rolex is tijdloos (haha, tijdloos voor een horloge) stijlvol, waardevast, elegant en gaat een leven lang mee.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:40 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Vergeet dat waardevast maar, er zijn maar een paar merken die max 20% van hun waarde verliezen zodra je ze omdoet...rolex hoort daar niet bij....voor de rest zijn ze goed voor verschillende generaties zolang je niet vergeet om ze om de 5 a 10 jaar een onderhoudsbeurtje bij de fabrikant (of een goeie horlogemaker) te geven.
2 weken geregistreerd en nu al denken de wijsheid in pacht te hebbenquote:Op maandag 16 april 2012 18:46 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
Dat er uberhaupt nog mensen naar deze ts luisterenWat een verveeld kereltje moet dat wel niet zijn
idd, meer dan 100euro moet een horloge sws niet kosten.quote:Op maandag 16 april 2012 17:28 schreef haan33 het volgende:
Ik ga gewoon geen achterlijk hoge prijs betalen voor een horloge.
Mensen die zo'n ding kopen willen er bij voorbaat bij horen.
Volgens mij snap je niet wat-ie bedoelt met waardevast.quote:Op maandag 16 april 2012 18:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]Genoeg 2e hands Rolex horloges waar je nu een prima 2e hands mercedes voor kunt kopen.
Nou volgens mij wel.quote:Op maandag 16 april 2012 18:56 schreef Quir het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet wat-ie bedoelt met waardevast.
Dus post je een PP Skeleton van rond de 100Kquote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef Nikmans het volgende:
Rolex
Echt zo'n merk horloge waar je mee loopt als je geen fatsoenlijk horloge kunt betalen óf gewoon niets weet van horloges
[ afbeelding ]
Kijk deze boy dan e-status hebbenquote:Op maandag 16 april 2012 18:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
2 weken geregistreerd en nu al denken de wijsheid in pacht te hebbenBegin maar in ONZ en als je naar de grote mensen kunt luisteren kom je maar terug naar KLB.
Dit dus, TS is een armoedzaaier.quote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef Nikmans het volgende:
Rolex
Echt zo'n merk horloge waar je mee loopt als je geen fatsoenlijk horloge kunt betalen óf gewoon niets weet van horloges
[ afbeelding ]
Zeg ik niet.quote:
Mooi tochquote:Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dus post je een PP Skeleton van rond de 100K
Als jouw horloge van 20k na enkele jaren nog maar de waarde heeft van een tweedehands Mercedes dan is je horloge niet waardevastquote:
Skeleton is zeker bijzonder fraai! Overigens is de Mulliner Tourbillon die ik eerder postte ook vanaf 130Kquote:Op maandag 16 april 2012 19:24 schreef Nikmans het volgende:
Ik had ook een PP sky moon tourbillon kunnen posten maar ik vind zo'n skeleton eigenlijk mooier
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef Nikmans het volgende:
Rolex
[ afbeelding ]
De duurste die 'zomaar' geproduceerd wordt volgens mij (weet het ook niet precies), maar er is een PP verkocht voor 21 miljoen een keer en ze gaan regelmatig voor over de 10 miljoen via veilingen etc.quote:Op maandag 16 april 2012 19:32 schreef Fendy het volgende:
[..]
Skeleton is zeker bijzonder fraai! Overigens is de Mulliner Tourbillon die ik eerder postte ook vanaf 130K
Sky Moon is het duurste ooit toch?
Blijft bizar, maarja, het is dan ook een fantastisch stukje techniek...quote:Op maandag 16 april 2012 19:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
De duurste die 'zomaar' geproduceerd wordt volgens mij (weet het ook niet precies), maar er is een PP verkocht voor 21 miljoen een keer en ze gaan regelmatig voor over de 10 miljoen via veilingen etc.
Gewoon niet doenquote:Op maandag 16 april 2012 18:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zei jij niet eens dat je een horloge pas weg moet brengen voor een service als het slechter gaat lopen? Rolex adviseert elke 5-6 jaar een service te doen namelijk.
He gedraag je eens even joh, je moet respect hebben voor de mannen hier, anders ga je maar naar ONZquote:Op maandag 16 april 2012 19:17 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
Kijk deze boy dan e-status hebbenJij moet vast succesvol zijn in het echte leven
Dat zijn die Justin Bieber horloges toch ?quote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef Ramkraker het volgende:
Eckte Eckte dragen G shock, geen rolex![]()
nep is niet baas, die van mij zijn echt, dus echte bazen hebben echte rolexenquote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef dustbrain het volgende:
[..]
zo'n één heb ik voor 100 euro. Zeker een neppert.
Je weet dat Rolex geen zilveren horloges heeft hé?quote:Op maandag 16 april 2012 17:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Lezen knul, eentje uit 2009. Zilver.
Oja, klein minpuntje is wel dat ik bij moet schijnen als ik de tijd wil weten.quote:Op maandag 16 april 2012 21:31 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik al een paar jaar als vrije tijds horloge. Vergeet hem alleen 9/10 keer aan te doen.
Vind hem mooier dan de meeste bovenstaande horloges
Leuk, drie vrijwel dezelfde horlogesquote:
In plaats van één witgouden kopen met dag én datumaanduiding koopt meneer liever drie stalen voor hetzelfde geld.quote:Op maandag 16 april 2012 21:36 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Leuk, drie vrijwel dezelfde horloges
die gene met datum is staalgoud.quote:Op maandag 16 april 2012 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
In plaats van één witgouden kopen met dag én datumaanduiding koopt meneer liever drie stalen voor hetzelfde geld.
WHAHAHAH DIE HAD IK VROEGERquote:Op maandag 16 april 2012 18:40 schreef sinepedraap het volgende:
Gewoon zo één:
[ afbeelding ]
Voor de eckte bazen
Dus je gaat na 3 Submariniers voor een 4de Submarinier?quote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef Dorst het volgende:
[..]
die gene met datum is staalgoud.
en de no dates zijn de bom, Komt waarschijnlijk binnen nu en 3 jaar een nieuwe bij, even sparen dus
Ik heb zelf ook vaak rondgekeken voor een duur horloge, hou het wel bij mijn klok op mijn telefoon, net zo handig.quote:
Hoezo is IWC Apple troep danquote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook vaak rondgekeken voor een duur horloge, hou het wel bij mijn klok op mijn telefoon, net zo handig.
Wat grappig!quote:Op maandag 16 april 2012 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Vanwege de beginletter i, dat je dat niet snapt!!
Wtf een eckte? Ik wist dat je smaak had, maar nu kun je helemaal niks meer fout doen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef Adelante het volgende:
Ik heb een Rolex Explorer: mooi klokkie en niet te opzichtig. Schijt aan wat mensen van het merk vinden.
Ik heb het over een Rolex met een nieuwprijs van 4k die na 50 jaar 50k waard is.quote:Op maandag 16 april 2012 19:24 schreef sciter het volgende:
[..]
Als jouw horloge van 20k na enkele jaren nog maar de waarde heeft van een tweedehands Mercedes dan is je horloge niet waardevast
Kijk deze man heeft verstand voor horloge's.quote:Op maandag 16 april 2012 22:06 schreef highender het volgende:
Een Rolex is ordinair omdat het een luie keuze is, een marketing product zoals bijvoorbeeld ook een Breitling. Een beetje hetzelfde als je een audio installatie koopt, dan denkt men dat Bose of B&O het beste is. Een kenner/liefhebber verdiept zich in het aanbod, de techniek en komt dan tot de conclusie dat er veel mooiere kunstwerkjes aangeboden worden.
Verder is een horloge natuurlijk voor de arbeider die op tijd moet zijn..., eentje waar je de klok bij kan verbergen is een aardig alternatief als je perse een horloge wilt dragen.
[ afbeelding ]
Jaeger-leCoultre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |