Prachtig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:34 schreef Jackal_Omega het volgende:
Wat is hier nu mis mee
[ afbeelding ]
Overigens loopt Rolex en Jaeger elkaar echt niet veel. Zeker niet gebruikt want als er een merk hard afschrijft dan is t JLC wel. Die koop je nieuw ook met 20% korting. Zie ik nog niet bij Rolex gebeuren.
Wat moet een 13-jarig jochie met een Rolex? Oh, en trouwens: u kunt dat niet betalen!quote:Op maandag 16 april 2012 17:21 schreef S1nn3rz het volgende:
Mensen die rolex ordinair vinden kunnen er gewoon geen betalen. Die zijn gewoon stikjaloers dat mensen zoals TS wel een eckte eckte hebben.
Louis Vuitton Moët Hennessy is, net zoals Rolex, anders wel een merk voor bazen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Rolex roept dezelfde associatie bij me op als LV.
Exclusief voor kampers.
Bovenstaande illustreert precies wat er mis is met Rolex.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:53 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Louis Vuitton Moët Hennessy is, net zoals Rolex, anders wel een merk voor bazen!
Het zal je verbazen, maar ik heb er al jaren 1.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:47 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Wat moet een 13-jarig jochie met een Rolex? Oh, en trouwens: u kunt dat niet betalen!
Jij moet gewoon eens ophouden met bang zijn en een eigen mening gaan vormen ipv achter het KLB kaste kliekje aan te lopen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Rolex roept dezelfde associatie bij me op als LV.
Exclusief voor kampers.
Jij heb gelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij moet gewoon eens ophouden met bang zijn en een eigen mening gaan vormen ipv achter het KLB kaste kliekje aan te lopen.
Het maakt iets helemaal af. Draag een pak met een mooi horloge, dat maakt het af. Een horloge is een sieraad waarin je de ziel van de mens kunt zien.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:17 schreef sinepedraap het volgende:
ff serieus waarom dragen mensen nog steeds horloges?
Een horloge, die elk mens kan kopen en dragen, daar zie je de ziel in van die persoon? Hoe doen ze dat tochquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het maakt iets helemaal af. Draag een pak met een mooi horloge, dat maakt het af. Een horloge is een sieraad waarin je de ziel van de mens kunt zien.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een horloge, die elk mens kan kopen en dragen, daar zie je de ziel in van die persoon? Hoe doen ze dat toch
Kan toch ook gewoon met normale kleding? De tijd checken doe je maar lekker op je smartphone. Dat ouderwetse gedoe de hele tijd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]![]()
Je koopt een horloge die bij je past, waar je iets voor voelt en waar je wat mee hebt. Dat is een afspiegeling van wie je bent en zegt dus iets over je persoon.
Je horloge maakt het af en kun je subtiel op kijken. Op je telefoon kijken laat zien dat je geen interesse hebt in je omgeving en kan kwetsend overkomenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon met normale kleding? De tijd checken doe je maar lekker op je smartphone. Dat ouderwetse gedoe de hele tijd.
Doe eens een quote?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt verrassend hoeveel mensen opeens kennis hebben van kwaliteit van uurwerken.
Ik vind iemand die z'n mouw schudt om zo naar zijn horloge te kijken minder netjes erui zien dan iemand die subtiel naar zijn phone kijkt die al op tafel ligt mjaquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je horloge maakt het af en kun je subtiel op kijken. Op je telefoon kijken laat zien dat je geen interesse hebt in je omgeving en kan kwetsend overkomen
Nee, waarom? Ik vind dat ook altijd zo goedkoop he, direct zaken als ordinair roepen. Dat is het hele probleem met horloges tussen de 2 en 6k. Die zijn ook voor de gewone man bereikbaar en dan is men sneller geneigd het ordinair te vinden. Puur omdat de buurman er ook mee kan lopen en het financieel misschien beter zou kunnen hebben dan jij. Soort afgunst dus. Van een klok van een half miljoen durft geen hond wat te zeggen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:32 schreef Piye het volgende:
Is heel veel geld uitgeven aan iets alleen omdat je het kan betalen nou juist niet heel erg ordinair?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |