quote:Op maandag 16 april 2012 17:29 schreef Maikuuul het volgende:
5 van mijn 6 horloges staan stil
Das veel ruiger
Mercedes is een ballenbak op wielen. Rolex heeft mooie horloges maar qua techniek in de lagere klassen modellen sta je nog onderaan de ladder. Merendeel van de Rolexen vind ik gewoon niet mooi.quote:Op maandag 16 april 2012 17:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Net zoals mensen die een Mercedes hebben zeker![]()
Komop zeg, waarom zou je geen kwaliteit mogen kopen.
Ik heb geen horloge. Dat is pas tijdloos.quote:Op maandag 16 april 2012 17:21 schreef S1nn3rz het volgende:
Rolex is tijdloos (haha, tijdloos voor een horloge) stijlvol, waardevast, elegant en gaat een leven lang mee.
Heb je die van Sarkozy gezien?quote:Op maandag 16 april 2012 17:43 schreef RichardHammond het volgende:
Veel Rolexen zien er ook uit als een eng abscess aan de pols. Een paar modellen en uitvoeringen zijn wel te pruimen.
Gouden Rolex Daytona's.
En wat doe je als je al een Mont Blanc of Waterman hebt?quote:Op maandag 16 april 2012 17:44 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik snap ook niet waarom je een duur horloge zou nemen.
Koop dan een mooie balpen ofzo
Als je een contract of iets ondertekent dan geef je de pen weg. Proleet.quote:Op maandag 16 april 2012 17:45 schreef Quir het volgende:
[..]
En wat doe je als je al een Mont Blanc of Waterman hebt?
Waterman pennenquote:Op maandag 16 april 2012 17:45 schreef Quir het volgende:
[..]
En wat doe je als je al een Mont Blanc of Waterman hebt?
quote:Op maandag 16 april 2012 17:23 schreef haan33 het volgende:
TS heeft voor 3euro een Rolex gekocht op de turkse markt en denkt dat hij echt is.
Regel je een paar nieuwe.quote:Op maandag 16 april 2012 17:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je een contract of iets ondertekent dan geef je de pen weg. Proleet.
Dat is dom. Een echte heer draagt alleen geen horloge als hij een dame mee uit eten neemt. Uiteraard om te voorkomen dat hij op zijn horloge zou kijken en de dame in kwestie het gevoel zou kunnen geven dat ze niet interessant genoeg is.quote:Op maandag 16 april 2012 17:44 schreef daftme het volgende:
[..]
Ik heb geen horloge. Dat is pas tijdloos.
Dingen zitten alleen maar in de weg. Horloges he.quote:Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat is dom. Een echte heer draagt alleen geen horloge als hij een dame mee uit eten neemt. Uiteraard om te voorkomen dat hij op zijn horloge zou kijken en de dame in kwestie het gevoel zou kunnen geven dat ze niet interessant genoeg is.
Niet iedereen zit 24/7 op zijn zolderkamer.quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef mymoodfentje het volgende:
Kan de tijd toch gewoon op mijn computer zien altijd, dus snap niet probleem.
Een smartphone is ook een computer hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 18:01 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Niet iedereen zit 24/7 op zijn zolderkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |