Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Valt tegen... doet me denken aan de koffie die je bij Transavia in het vliegtuig krijgtquote:
Bij koffie denk ik nou niet echt aan frisse bloemige smaakjes eigenlijkquote:Op maandag 16 april 2012 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
wel eens naar de gemiddelde thee diversiteit in een supermarkt gekeken?
Oeeeeeeeeeh vurlieeeeeeeeeeeeeeeeefdquote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
met mij gaat t ook goedbest wel heeul erg verliefd enzo
en mn vader doet bijna alles alweer wat ie normaal doet, alleen lopend want fietsen mag niet (en auto ook niet)
nee ik ga jullie niet verder vervelen met mn gezwijmelquote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeh vurlieeeeeeeeeeeeeeeeefdvertel meer zwijmelige dingen?
En goed van vader
Mooi meidquote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
met mij gaat t ook goedbest wel heeul erg verliefd enzo
en mn vader doet bijna alles alweer wat ie normaal doet, alleen lopend want fietsen mag niet (en auto ook niet)
Hihi dat is toch juist leukquote:Op maandag 16 april 2012 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
nee ik ga jullie niet verder vervelen met mn gezwijmel
Ze zit te flirten met een andere SCquote:Op maandag 16 april 2012 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik ga jullie niet verder vervelen met mn gezwijmel
quote:Op maandag 16 april 2012 15:00 schreef Moeraskat het volgende:
sorry ik had niet door dat ik de lapo had
Das erg nice! Veel werk te doen voordat je erin kan?quote:
op de site van uwv kun je dat ergens vinden dacht ikquote:Op maandag 16 april 2012 15:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Iemand enig idee waar je kan terugvinden hoe lang je nog recht hebt op WW als je in de WW zit?
Dat hoopte ik ook, maar nergens in mijn uwv kan ik het vindenquote:Op maandag 16 april 2012 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de site van uwv kun je dat ergens vinden dacht ik
hmm, tis voor mij alweer een tijdje geleden dat ik daar op gezocht hebquote:Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook, maar nergens in mijn uwv kan ik het vinden
Sowieso is het daar gewoon een bendequote:Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat hoopte ik ook, maar nergens in mijn uwv kan ik het vinden
Nee.quote:
Wantquote:
Ik ben geen overheidsinstelling.quote:
quote:
Voor mij duurt het ook nog maar even denk ikquote:Op maandag 16 april 2012 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, tis voor mij alweer een tijdje geleden dat ik daar op gezocht heb
Dat zekerquote:
Ik werd vandaag gebeld door een kerel die vervolgens zo duidelijk zijn nummer inspreekt dat het niet verstaanbaar isquote:Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat zekerIk kreeg na drie maanden mailen en bellen een reactie van een werkcoach: Sorry dat we niets hebben laten horen, we zitten in een reorganisatie. Je aanvragen zijn akkoord.
Lekker georganiseerdMaar goed, het is toch elke maand even 980 euro extra boven mijn loon dus dat is wel lekker
Fuck,quote:
Ja nee sorry, maar als je het aan bolle geeft dan krabt hij alles kapot voor jequote:Op maandag 16 april 2012 15:25 schreef Muck het volgende:
Fuck,
Ik wilde je net gaan overstelpen met onbegrijpelijke vragen, kilo's papier, een verklaring van goed gedrag en vrijgeleide 14b
Als het kan gelijk doenquote:Op maandag 16 april 2012 15:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik werd vandaag gebeld door een kerel die vervolgens zo duidelijk zijn nummer inspreekt dat het niet verstaanbaar isdaarna belt hij nog twee keer en hangt hij zo snel op dat ik niet eens de tijd heb om naar de telefoon te lopen en toen stuurde hij maar een mailtje.
Waarom ik me heb ingeschreven want ik heb geen uitkering aangevraagd. Nee, dat hoeft toch ook niet meteen perse?
Jij hebt je eigen papierversnipperaar in huis?quote:Op maandag 16 april 2012 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nee sorry, maar als je het aan bolle geeft dan krabt hij alles kapot voor je
Jeujquote:Op maandag 16 april 2012 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
waar is papier?quote:Op maandag 16 april 2012 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen papierversnipperaar in huis?
Maar dat is helemaal niet handig want ik heb nog stufi dus ik heb er geen recht op. En ik ga niet nu al 300 euro in de maand zakken als dat niet perse hoeftquote:Op maandag 16 april 2012 15:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als het kan gelijk doenMaar anders helpen ze pas als je een half jaar werkloos bent en minimaal bij 5 uitzendbureaus ingeschreven staat voor rotklusjes
Als je geen uitkering hebt draag je toch niet bij aan de targets die ze moeten halen
Aaahw aport!quote:Op maandag 16 april 2012 15:29 schreef Muck het volgende:
Jeuj
Eddy niet, die brengt alleen maar bollen wol naar me toe
Maar wel alleen papieren die nog nodig zijn natuurlijkquote:Op maandag 16 april 2012 15:28 schreef DaMart het volgende:
Jij hebt je eigen papierversnipperaar in huis?
Ik heb vrijgeleide 12a, ruilen?quote:Op maandag 16 april 2012 15:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Fuck,
Ik wilde je net gaan overstelpen met onbegrijpelijke vragen, kilo's papier, een verklaring van goed gedrag en vrijgeleide 14b
Mooi zoquote:
Ja, zelfs als ik ze terug gooi in het mandje, komt ze ze keihard weer brengenquote:
Nee... Was je weer in de buurt zonder uit te stappen?quote:Op maandag 16 april 2012 15:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Mooi zo
Heb je nog gezwaaid net toevallig?
Oh ja, je werkt thuis vandaag natuurlijk!quote:Op maandag 16 april 2012 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... Was je weer in de buurt zonder uit te stappen?.
Ik deed "aaaahw"quote:Op maandag 16 april 2012 15:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja, je werkt thuis vandaag natuurlijk!
Heb ik voor niets naar je werk gezwaaid
Mijn collega's konden het vast ook waarderenquote:Op maandag 16 april 2012 15:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja, je werkt thuis vandaag natuurlijk!
Heb ik voor niets naar je werk gezwaaid
quote:
Mooi! Hebben ze koffie?quote:Op maandag 16 april 2012 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn collega's konden het vast ook waarderen![]()
.
En dan mag ze daarna de hele rataplan nog een keer opsturenquote:Op maandag 16 april 2012 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo werkt dat toch bij de overheid?quote:Op maandag 16 april 2012 15:43 schreef MPG het volgende:
En dan mag ze daarna de hele rataplan nog een keer opsturen![]()
?
Garpje hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op maandag 16 april 2012 16:12 schreef JoeBravo het volgende:
goedemiddag schattebelletjes van me![]()
hebben jullie ook zo'n zonnig humeur en werkt alles volledig naar believen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:!
er loopt een kat over je muis heen ..quote:
Goeie reisquote:
Beter gevallen bij het dansen dan helemaal niet geleefdquote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We pleuren nog eens om van al die![]()
SAGERIJNquote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
er loopt een kat over je muis heen ..
Instalerenquote:Je ondersteund de
gebruikers bij hard- en software problemen, het instaleren, configureren en
beheren van windows servers en werkstations.
Instalerenquote:Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Whehehe staat er bij een vacature medewerker automatisering:
Je ondersteund de
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
oh dear dat ik die ondersteund niet had gezienquote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ondersteund
Hard- en software problemen
Je ondersteundquote:Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Whehehe staat er bij een vacature medewerker automatisering:
Je ondersteund de
Instaleren
Ik zeg ook altijd mamquote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kind gebruikt dure woorden
Mam, ik ga even naar het toilet!!!
Lijkt mij hard- en softwareproblemenquote:Op maandag 16 april 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dear dat ik die ondersteund niet had gezien![]()
hard- en software is toch wel goed?
Gelijk belonen! Mensen die naar de wc gaanquote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kind gebruikt dure woorden
Mam, ik ga even naar het toilet!!!
Eem pissn jong.quote:Op maandag 16 april 2012 16:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gelijk belonen! Mensen die naar de wc gaan![]()
Mam is liefquote:Op maandag 16 april 2012 16:24 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd mam
[..]
Lijkt mij hard- en softwareproblemen
maar die spatie voor problemen hoort er nietquote:Op maandag 16 april 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dear dat ik die ondersteund niet had gezien![]()
hard- en software is toch wel goed?
Preciesquote:
Sowieso hoort er nooit ruimte voor problemen te zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
maar die spatie voor problemen hoort er niet
quote:Op maandag 16 april 2012 16:27 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Sowieso hoort er nooit ruimte voor problemen te zijn.
quote:Op maandag 16 april 2012 16:27 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Sowieso hoort er nooit ruimte voor problemen te zijn.
Dan wel spellings- controle bedrijf hè!quote:Op maandag 16 april 2012 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!
nee maar daar ontkom je niet altijd aan he?
Damn die hele site zit onder de spelfouten
ik kan alleen uit naam van een bedrijf contact opnemen
Spellingscontrolebedrijf
Ik ga even dat contactformuliertje invullen
zo'n niet-afgericht emailadres?quote:Op maandag 16 april 2012 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
bedrijf: spellingscontrole
en een vals mailadres natuurlijk
Ik vind mezelf zo vervelend soms
quote:
Weet je wat ook leuk is? Mensen die solliciteren naar een functie op de afdeling Communicatie, en dat je dan hard moet zoeken naar zinnen waar geen taalfout in staatquote:Op maandag 16 april 2012 16:32 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dan wel spellings- controle bedrijf hè!
We hadden laatst op het werk ook een folder van een glazenwasser die z'n diensten aanbood - ik heb nog nooit zó'n belachelijk geschreven stuk tekst gezien. Jammer dat het papier weggegooid is.
Lief dagboek,
Jaël_Jablabla@gmail.comquote:
jaquote:Op maandag 16 april 2012 16:36 schreef Inkomen het volgende:
[..]
een vals emailadres
woefwoefgromhapbijt@spuitje.com
snel verstop je huisquote:Op maandag 16 april 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja
nu gaan ze vast mijn ip opzoeken e.d.
Die kwam toch vrij vanwege een vormfout?quote:
Er werden te veel vragen gesteldquote:Op maandag 16 april 2012 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kwam toch vrij vanwege een vormfout?
Gewoon zeggen dat de buren je Wifi hebben gehacktquote:Op maandag 16 april 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja
nu gaan ze vast mijn ip opzoeken e.d.
Om spelfouten door te gevenquote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat de buren je Wifi hebben gehackt.
Grapjequote:
Werken. Nu een dagje, na september misschien vast. Ik moet kiezen tussen 020 en 010quote:
dat is geen keuze lijkt mijquote:Op maandag 16 april 2012 17:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Werken. Nu een dagje, na september misschien vast. Ik moet kiezen tussen 020 en 010
Het is de keuze tussen alleen werken of met collega'squote:
nee inderdaadquote:
Altijd beter dan tegen kiezenquote:
ja ik kies voorquote:
bedoelde dus of hij kiest voor 010 of 020quote:Op maandag 16 april 2012 17:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Altijd beter dan tegen kiezen
Snap ikquote:Op maandag 16 april 2012 17:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
bedoelde dus of hij kiest voor 010 of 020
Sowieso Amsterdam natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 17:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Snap ikIk moet 070 opgeven, dus voor mij is het lood om oud ijzer. Rotterdam is qua locatie en parkeren beter, Amsterdam heb ik meer mensen om me heen. Ik twijfel nog even door.
Normaal zou ik gelijk voor meer mensen kiezen. Maar hier heb ik weer meer ruimte en als ik hier een vaste parkeerplek krijg ben ik 10x beter af dan met datquote:
amsterdam met heel mijn hartquote:Op maandag 16 april 2012 17:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
bedoelde dus of hij kiest voor 010 of 020
langleven ov.quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zei ik? Drie dagen, vier keer gezeik mt de trein want dat wisselgedoe van vanmorgen is nog steeds niet opgelost
Maar dat is de schuld van NSProrail dus ze kunnen er allebei niets aan doenquote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zei ik? Drie dagen, vier keer gezeik mt de trein want dat wisselgedoe van vanmorgen is nog steeds niet opgelost
wat ga jij eten?quote:
gebakkenaardappels sla komkommer tomaat en gebakkenei met kaasquote:Op maandag 16 april 2012 18:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Curry, als ik het bijtijds ontdooid krijg
Jij?
Lekkerquote:Op maandag 16 april 2012 18:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gebakkenaardappels sla komkommer tomaat en gebakkenei met kaas
jaaa nomhz.quote:
2 uur en 45 secondequote:Op maandag 16 april 2012 18:23 schreef Yuki het volgende:
Hoe lang zou het duren voor m'n curry ontdooid is die ik even in een laag lauw water heb gelegd?
Ik ben met mijn nieuwe speeltje aant klooien. Hij herkende eerst geen originele DVD's, inmiddels welquote:
Aan het puinruimenquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Thuis. Eindelijk. Maar niet zingen vanavondAnders zou ik over een kwartier opgehaald worden en kan ik bij terugkomst direct mn nest in. 3 dagen aan het werk, vier keer gezeik met de trein. Ik vind het even niet leuk meer.
Bleuhquote:Op maandag 16 april 2012 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Thuis. Eindelijk. Maar niet zingen vanavondAnders zou ik over een kwartier opgehaald worden en kan ik bij terugkomst direct mn nest in. 3 dagen aan het werk, vier keer gezeik met de trein. Ik vind het even niet leuk meer.
quote:
quote:
quote:
Schatj0nsquote:
Wat is hapto?quote:Op maandag 16 april 2012 19:18 schreef Yuki het volgende:
Klaar met vandaag
Geen zin in haptotherapie ook
Ik wil gewoon naar bed
Euh, neequote:
En dan door middel van aanraking... Maar dat is verre van massagequote:De haptotherapie baseert zich op de menswetenschap Haptonomie: een wetenschap die de fenomenen in het menselijk contact bestudeert en beschrijft.
De mens wordt beschouwd als een ondeelbaar geheel – een persoon – waarbij lichamelijkheid, psyche en gemoed onderscheiden kunnen worden, maar niet als losstaand van elkaar beschouwd mogen worden. Ieder mens heeft naast rationele bestaansbevestiging - het feit dat je bestaat - tevens affectieve zijnsbevestiging, het feit dat je goed bent zoals je bent, nodig, om zich te kunnen ontwikkelen tot een geïntegreerd, volledig en zich waardevol voelend mens, in staat tot betekenis ervaren en betekenis geven.
Haptotherapie is een persoonsgerichte therapie, die gekenmerkt wordt door een bevestigende ontmoetingsbereidheid van de therapeut. Dit vereist een door de rede en gevoel begeleid kennis-, begrips- en inzichtsvermogen.
De essentie van de haptotherapie is de cliënt te helpen zich (weer) bewust te worden van zijn eigen aangeboren vermogens om zich te kunnen richten tot en zich te kunnen openen voor bevestigend contact en deze vermogens te kunnen ontplooien. Gevoelens van eigenheid en authenticiteit worden hierdoor hersteld en bevorderd.
mag ik ookquote:
Oh sorryquote:Op maandag 16 april 2012 19:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh, nee
[..]
En dan door middel van aanraking... Maar dat is verre van massage
je bent zelf lekkerquote:
oh ja ik wil ookquote:
thnxquote:Op maandag 16 april 2012 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik zit net hoor, apparaat staat nog aan, help yourself
Niet vergelijkbaar die tweequote:
HAH ik kreeg zaterdag een massage.quote:
Iets verder kijken dan je neus lang isquote:Op maandag 16 april 2012 19:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
* summer2bird Niet meer op plaatjes afgaan
Hoe was je dag?
ik ookquote:Op maandag 16 april 2012 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HAH ik kreeg zaterdag een massage.
Lekker gewerkt?quote:Op maandag 16 april 2012 19:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iets verder kijken dan je neus lang isSowieso is tekst betere uitleg dan plaatjes he
Maar geeft niks
Mijn dag was vermoeiend, maar vooral de middag wel productief.
De jouwe?
Neuh, maar thuis zinvol klusje gedaan en best blij met het resultaat.quote:Op maandag 16 april 2012 19:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Lekker gewerkt?
Mijne was moeilijk maar verder brengend
Anderen hebben gelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 19:29 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben nog nooit gemasseerd
Lijkt mij heel vervelend
Maar ik heb van anderen gehoord dat het juist heel fijn is
Vroegâh toen ik een nog kleinere Nijn was deed mijn mama dat wel eens bij mequote:Op maandag 16 april 2012 19:29 schreef summer2bird het volgende:
Lijkt mij heel vervelend
Hangt er vanaf of iemand weet wat ie doet.quote:Op maandag 16 april 2012 19:29 schreef summer2bird het volgende:
Lijkt mij heel vervelend
ik zal jou eens masserenquote:Op maandag 16 april 2012 19:29 schreef summer2bird het volgende:
Lijkt mij heel vervelend
Jij hebt echt zo'n mazzel straks met wok zn massageskillz.quote:Op maandag 16 april 2012 19:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of iemand weet wat ie doet.
Ik ben niet zo van de massagesquote:Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef douche-eendje het volgende:
Jij hebt echt zo'n mazzel straks met wok zn massageskillz.
oh ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Jaja, googletranslate. Ik trap er niet in.quote:Uw Online Banking wordt geblokkeerd
We hebben onlangs uw account, en vermoedt dat uw ABN AMRO Bank
account zouden zijn benaderd door een onbevoegde derde partij.
De beveiliging van uw account is onze primaire zorg.
Daarom, als een preventieve maatregel, hebben we tijdelijk
beperkte toegang tot gevoelige account functies.
Te herstellen toegang tot uw account, we hebben u nodig om uw identiteit te
bevestigen.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef summer2bird het volgende:
Mijn mams heeft mij ooit een massage gegeven.
Dat moest op de keukentafel en bijna onder dwang.
De psych. had namelijk gezegd dat het dat goed voor me was om mij te laten ontspannen.
Nou, echt niet.
Ik schaamde me diep en kon me totaal niet ontspannen
Dat was ook meteen de laatste keer dat ik mij ooit een massage aan liet praten.omggg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat erg
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
We hebben onlangs uw account?quote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef douche-eendje het volgende:
Er kwam wat door mn spamfilter heen.
[..]
Jaja, googletranslate. Ik trap er niet in.
Ik kan die ervaring ook niet bespreken met de psych.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef summer2bird het volgende:
Wat is deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
centjesquote:
via PM dan graag dank u.quote:
Dat dus. T enige wat mn moeder deed was die tampaxdingen met inbrenghuls kopen zodat je "iig de eerste 20x weet dat ze goed zitten"quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 19:40 schreef douche-eendje het volgende:
Dat dus. T enige wat mn moeder deed was die tampaxdingen met inbrenghuls kopen zodat je "iig de eerste 20x weet dat ze goed zitten"
wat wacht?quote:
Nou niet nu nee. In juni wel ja.quote:
ECHT OF WAT ???quote:Op maandag 16 april 2012 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar kwam ik vanmiddag ook achter
* Moeraskat doet hand tegen voorhoofd, draait rondje op dr voet en valt achterover op de salontafel met beentjes in de lucht.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat doet hand tegen voorhoofd, draait rondje op dr voet en valt achterover op de salontafel met beentjes in de lucht.
vogeltjequote:
Tof, doe je dat vaker?quote:Op maandag 16 april 2012 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat doet hand tegen voorhoofd, draait rondje op dr voet en valt achterover op de salontafel met beentjes in de lucht.
* Memento-Mori hoopt dat het geen glazen salontafel isquote:Op maandag 16 april 2012 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aanstellertquote:Op maandag 16 april 2012 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
ja, mag t?quote:Op maandag 16 april 2012 19:42 schreef Memento-Mori het volgende:
je gaat n kamer/de zolder huren ofzo?
* Moeraskat doet 1 oog open en houdt lach in wanneer ze lola ziet grinniken.quote:
soms.quote:
neet houtquote:Op maandag 16 april 2012 19:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori hoopt dat het geen glazen salontafel is
quote:
ik doe dat dus ook echt hequote:
Dat magquote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
uiteraardben gewoon nieuwsgierig aangelegd
picsquote:
jij denkt dat wanneer ik dat doe zo nu en dan of af en toe, kies zelf maar, dat ik dan ook nog tijd heb om een feauteau te trekken ?quote:
nouja ik las vanmiddag al eea en nu ging het over dat jij geluk had met woks massageskills dus toen dacht ik, ff uitpluizen hoe dat nu zitquote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat mag![]()
Hoe kom je dr ineens bij eigenlijk?
quote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij denkt dat wanneer ik dat doe zo nu en dan of af en toe, kies zelf maar, dat ik dan ook nog tijd heb om een feauteau te trekken ?
Ohja, das best logischquote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
nouja ik las vanmiddag al eea en nu ging het over dat jij geluk had met woks massageskills dus toen dacht ik, ff uitpluizen hoe dat nu zit
quote:
quote:
Ja hoor als of iedereen van ALLES op de hoogte isquote:
mevrpoes gaat dan altijd net als of doen of ze de ambulance gaat bellen of ze gaat zelf rondjes door de kamer rennen en taatuuu roepen OF me de kieteldood gevenquote:Op maandag 16 april 2012 19:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]maar er is dan toch wel iemand in de buurt die dat kan doen
JA ENZOquote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor als of iedereen van ALLES op de hoogte is
quote:
JA ENZULKS< dat je het ff weet ... ennnee.. je weet wel dateee... dus.quote:
quote:
Gaat wel diep he?quote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef douche-eendje het volgende:
Zo maar eens richting harples. Alleen al vroeg gaan omdat degene die normaal na mij les heeft nu op mijn tijd lest en zij bij mij altijd te vroeg kwam en mijn les kwam verstoren. Wraak, wraak.
Ja nou precies. ik snap datquote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JA ENZULKS< dat je het ff weet ... ennnee.. je weet wel dateee... dus.
wij begrijpen elkaarquote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Gaat wel diep he?
[..]
Ja nou precies. ik snap dat
Inkomen gaat morgen mijn schuur inquote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef wel.o.k het volgende:
:;o
zal ik nog wat dozen doen of niet?
ik ben net pas thuis
Omdat je nog bij hem was gister nam ik dat aan.quote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor als of iedereen van ALLES op de hoogte is
Neequote:Op maandag 16 april 2012 19:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat je nog bij hem was gister nam ik dat aan.
Lijkt me wel, niks boeiends daar verderquote:
bickyburgersquote:
op dozen jacht?quote:
alleen als je de spinnen daar laatquote:
Ja. 2.5 jaar lang, 38 lessen op jaarbasis *5 minuten. Dat is 8 uur les. Oftewel 2 maanden lesgeldquote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Gaat wel diep he?
[..]
Ja nou precies. ik snap dat
Zolang de spinnen mij daar maar niet houdenquote:Op maandag 16 april 2012 19:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op dozen jacht?
[..]
alleen als je de spinnen daar laat
Nouja jacht.. ik weet waar ze staanquote:Op maandag 16 april 2012 19:57 schreef wel.o.k het volgende:
op dozen jacht?
alleen als je de spinnen daar laat
chipjes en ijsjes en vis uit een natte krantquote:
Of Inkomen doodvermoord isquote:Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja jacht.. ik weet waar ze staanHet is meer dat ik dan gewoon aan het eind van de gang ga staan wachten tot alle spinnen doodvermoord zijn hihi
watjequote:
HE bah ik ben vis-intolerantquote:Op maandag 16 april 2012 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
chipjes en ijsjes en vis uit een natte krant
Oh vrouwke toch, spuug maar uit, hier in mijn handquote:
quote:
Dat is toch ambetant?quote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh vrouwke toch, spuug maar uit, hier in mijn hand![]()
pik lola nietquote:
ik vind het eerder degoutant maar vooruit, spuug het dan maar in het zand.quote:
Een club van mensen die geen vis eten? Ik doe meequote:Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef Inkomen het volgende:
[..]
delen
[..]
ja maar dan ook visintrolerante vriendjes
ik sluit me ook aan bij deze groepquote:Op maandag 16 april 2012 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een club van mensen die geen vis eten? Ik doe mee.
* LovelyLady spuugt, heel arrogant [quote]quote:Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het eerder degoutant maar vooruit, spuug het dan maar in het zand.
Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef Inkomen het volgende:
hou dr maar goed vastquote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had haar gisteren nog in mijn armen
Dat wordt nog een gezellige club zo!quote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik sluit me ook aan bij deze groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |