Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Valt tegen... doet me denken aan de koffie die je bij Transavia in het vliegtuig krijgtquote:
Bij koffie denk ik nou niet echt aan frisse bloemige smaakjes eigenlijkquote:Op maandag 16 april 2012 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
wel eens naar de gemiddelde thee diversiteit in een supermarkt gekeken?
Oeeeeeeeeeh vurlieeeeeeeeeeeeeeeeefdquote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
met mij gaat t ook goedbest wel heeul erg verliefd enzo
en mn vader doet bijna alles alweer wat ie normaal doet, alleen lopend want fietsen mag niet (en auto ook niet)
nee ik ga jullie niet verder vervelen met mn gezwijmelquote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeh vurlieeeeeeeeeeeeeeeeefdvertel meer zwijmelige dingen?
En goed van vader
Mooi meidquote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
met mij gaat t ook goedbest wel heeul erg verliefd enzo
en mn vader doet bijna alles alweer wat ie normaal doet, alleen lopend want fietsen mag niet (en auto ook niet)
Hihi dat is toch juist leukquote:Op maandag 16 april 2012 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
nee ik ga jullie niet verder vervelen met mn gezwijmel
Ze zit te flirten met een andere SCquote:Op maandag 16 april 2012 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik ga jullie niet verder vervelen met mn gezwijmel
quote:Op maandag 16 april 2012 15:00 schreef Moeraskat het volgende:
sorry ik had niet door dat ik de lapo had
Das erg nice! Veel werk te doen voordat je erin kan?quote:
op de site van uwv kun je dat ergens vinden dacht ikquote:Op maandag 16 april 2012 15:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Iemand enig idee waar je kan terugvinden hoe lang je nog recht hebt op WW als je in de WW zit?
Dat hoopte ik ook, maar nergens in mijn uwv kan ik het vindenquote:Op maandag 16 april 2012 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de site van uwv kun je dat ergens vinden dacht ik
hmm, tis voor mij alweer een tijdje geleden dat ik daar op gezocht hebquote:Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook, maar nergens in mijn uwv kan ik het vinden
Sowieso is het daar gewoon een bendequote:Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat hoopte ik ook, maar nergens in mijn uwv kan ik het vinden
Nee.quote:
Wantquote:
Ik ben geen overheidsinstelling.quote:
quote:
Voor mij duurt het ook nog maar even denk ikquote:Op maandag 16 april 2012 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, tis voor mij alweer een tijdje geleden dat ik daar op gezocht heb
Dat zekerquote:
Ik werd vandaag gebeld door een kerel die vervolgens zo duidelijk zijn nummer inspreekt dat het niet verstaanbaar isquote:Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat zekerIk kreeg na drie maanden mailen en bellen een reactie van een werkcoach: Sorry dat we niets hebben laten horen, we zitten in een reorganisatie. Je aanvragen zijn akkoord.
Lekker georganiseerdMaar goed, het is toch elke maand even 980 euro extra boven mijn loon dus dat is wel lekker
Fuck,quote:
Ja nee sorry, maar als je het aan bolle geeft dan krabt hij alles kapot voor jequote:Op maandag 16 april 2012 15:25 schreef Muck het volgende:
Fuck,
Ik wilde je net gaan overstelpen met onbegrijpelijke vragen, kilo's papier, een verklaring van goed gedrag en vrijgeleide 14b
Als het kan gelijk doenquote:Op maandag 16 april 2012 15:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik werd vandaag gebeld door een kerel die vervolgens zo duidelijk zijn nummer inspreekt dat het niet verstaanbaar isdaarna belt hij nog twee keer en hangt hij zo snel op dat ik niet eens de tijd heb om naar de telefoon te lopen en toen stuurde hij maar een mailtje.
Waarom ik me heb ingeschreven want ik heb geen uitkering aangevraagd. Nee, dat hoeft toch ook niet meteen perse?
Jij hebt je eigen papierversnipperaar in huis?quote:Op maandag 16 april 2012 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nee sorry, maar als je het aan bolle geeft dan krabt hij alles kapot voor je
Jeujquote:Op maandag 16 april 2012 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nee sorry, maar als je het aan bolle geeft dan krabt hij alles kapot voor je
waar is papier?quote:Op maandag 16 april 2012 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen papierversnipperaar in huis?
Maar dat is helemaal niet handig want ik heb nog stufi dus ik heb er geen recht op. En ik ga niet nu al 300 euro in de maand zakken als dat niet perse hoeftquote:Op maandag 16 april 2012 15:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als het kan gelijk doenMaar anders helpen ze pas als je een half jaar werkloos bent en minimaal bij 5 uitzendbureaus ingeschreven staat voor rotklusjes
Als je geen uitkering hebt draag je toch niet bij aan de targets die ze moeten halen
Aaahw aport!quote:Op maandag 16 april 2012 15:29 schreef Muck het volgende:
Jeuj
Eddy niet, die brengt alleen maar bollen wol naar me toe
Maar wel alleen papieren die nog nodig zijn natuurlijkquote:Op maandag 16 april 2012 15:28 schreef DaMart het volgende:
Jij hebt je eigen papierversnipperaar in huis?
Ik heb vrijgeleide 12a, ruilen?quote:Op maandag 16 april 2012 15:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Fuck,
Ik wilde je net gaan overstelpen met onbegrijpelijke vragen, kilo's papier, een verklaring van goed gedrag en vrijgeleide 14b
Mooi zoquote:
Ja, zelfs als ik ze terug gooi in het mandje, komt ze ze keihard weer brengenquote:
Nee... Was je weer in de buurt zonder uit te stappen?quote:Op maandag 16 april 2012 15:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Mooi zo
Heb je nog gezwaaid net toevallig?
Oh ja, je werkt thuis vandaag natuurlijk!quote:Op maandag 16 april 2012 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... Was je weer in de buurt zonder uit te stappen?.
Ik deed "aaaahw"quote:Op maandag 16 april 2012 15:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja, je werkt thuis vandaag natuurlijk!
Heb ik voor niets naar je werk gezwaaid
Mijn collega's konden het vast ook waarderenquote:Op maandag 16 april 2012 15:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja, je werkt thuis vandaag natuurlijk!
Heb ik voor niets naar je werk gezwaaid
quote:
Mooi! Hebben ze koffie?quote:Op maandag 16 april 2012 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn collega's konden het vast ook waarderen![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |