Jaquote:
wij weren hier nog met floppiesquote:
Van die grote dat alles kwijt is als je ze schud?quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 14:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik die ken als zijnde kusjes verdienend.
quote:Op maandag 16 april 2012 14:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Van die grote dat alles kwijt is als je ze schud?
eerst de 1 dan nr 2 en tot slot nr3quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo, vandaag testwerken in RotterdamIk heb blijkbaar toch daglicht, ik kijk uit op de Meent. Nu heb ik alleen wel een probleem. Hier staat geen gewoon koffie apparaat maar een nespresso.. welke van deze zal ik nemen?
Vavalto Lungo
Fortissio Lungo
Finezzo Lungo
Hulp graag
Serieus? Ik dacht dat die finezzo juist het lichtste zou zijn.. Ik ga proberenquote:Op maandag 16 april 2012 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eerst de 1 dan nr 2 en tot slot nr3
Pak een grote mok en doe ze er alledrie tegelijk inquote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo, vandaag testwerken in RotterdamIk heb blijkbaar toch daglicht, ik kijk uit op de Meent. Nu heb ik alleen wel een probleem. Hier staat geen gewoon koffie apparaat maar een nespresso.. welke van deze zal ik nemen?
Vavalto Lungo
Fortissio Lungo
Finezzo Lungo
Hulp graag
ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 16 april 2012 14:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat die finezzo juist het lichtste zou zijn.. Ik ga proberen
Er zijn hier geen mokkenquote:Op maandag 16 april 2012 14:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pak een grote mok en doe ze er alledrie tegelijk in
geen ristretto's?quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vavalto Lungo
Fortissio Lungo
Finezzo Lungo
Hulp graag
Vivalto:quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vavalto Lungo
Fortissio Lungo
Finezzo Lungo
Hulp graag
Fortissio:quote:Deze evenwichtige Lungo verenigt een heerlijk geroosterd accent met een subtiele bloemennoot. Vivalto Lungo is een combinatie van verscheidene op grote hoogte verbouwde Arabica's uit Zuid-Amerika, waaronder een "Cerrado" koffie uit Brazilië en een Arabica uit Oost-Afrika. De gescheiden branding van de bonen versterkt het eigen karakter van elke koffiesoort.
Finezzo:quote:Door de combinatie van Arabica's uit Centraal- en Zuid-Amerika met een vleugje Robusta biedt Fortissio Lungo een aangename bitterheid en een mooie volle smaak.
Dat zure lijkt me ranzigquote:Deze zachte, verfrissende Lungo heeft een bloemachtig aroma waarin we jasmijn, oranjebloesem en bergamot onderscheiden. Een licht gebrande combinatie van bloemachtige Arabica's uit Oost-Afrika en geparfumeerde Arabica's uit Zuid- en Centraal-Amerika. Een vleugje zuurheid maakt Finezzo Lungo verfrissend.
Ah okequote:Op maandag 16 april 2012 14:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vivalto:
[..]
Fortissio:
[..]
Finezzo:
[..]
Dat zure lijkt me ranzig
Lijkt mij het lekkerstquote:Op maandag 16 april 2012 14:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah okeIk heb nu de vivalto erin gestopt, ben benieuwd
ja, goede componist, maar niet echt goede koffiequote:
wel eens naar de gemiddelde thee diversiteit in een supermarkt gekeken?quote:
bijna topquote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe is t verder met iedereen hier eigenlijk?
ik klaag niet.quote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe is t verder met iedereen hier eigenlijk?
und dann wok?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |