Lekker gewerkt?quote:Op maandag 16 april 2012 19:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iets verder kijken dan je neus lang isSowieso is tekst betere uitleg dan plaatjes he
Maar geeft niks
Mijn dag was vermoeiend, maar vooral de middag wel productief.
De jouwe?
Neuh, maar thuis zinvol klusje gedaan en best blij met het resultaat.quote:Op maandag 16 april 2012 19:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Lekker gewerkt?
Mijne was moeilijk maar verder brengend
Anderen hebben gelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 19:29 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben nog nooit gemasseerd
Lijkt mij heel vervelend
Maar ik heb van anderen gehoord dat het juist heel fijn is
Vroegâh toen ik een nog kleinere Nijn was deed mijn mama dat wel eens bij mequote:Op maandag 16 april 2012 19:29 schreef summer2bird het volgende:
Lijkt mij heel vervelend
Hangt er vanaf of iemand weet wat ie doet.quote:Op maandag 16 april 2012 19:29 schreef summer2bird het volgende:
Lijkt mij heel vervelend
ik zal jou eens masserenquote:Op maandag 16 april 2012 19:29 schreef summer2bird het volgende:
Lijkt mij heel vervelend
Jij hebt echt zo'n mazzel straks met wok zn massageskillz.quote:Op maandag 16 april 2012 19:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of iemand weet wat ie doet.
Ik ben niet zo van de massagesquote:Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef douche-eendje het volgende:
Jij hebt echt zo'n mazzel straks met wok zn massageskillz.
oh ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Jaja, googletranslate. Ik trap er niet in.quote:Uw Online Banking wordt geblokkeerd
We hebben onlangs uw account, en vermoedt dat uw ABN AMRO Bank
account zouden zijn benaderd door een onbevoegde derde partij.
De beveiliging van uw account is onze primaire zorg.
Daarom, als een preventieve maatregel, hebben we tijdelijk
beperkte toegang tot gevoelige account functies.
Te herstellen toegang tot uw account, we hebben u nodig om uw identiteit te
bevestigen.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef summer2bird het volgende:
Mijn mams heeft mij ooit een massage gegeven.
Dat moest op de keukentafel en bijna onder dwang.
De psych. had namelijk gezegd dat het dat goed voor me was om mij te laten ontspannen.
Nou, echt niet.
Ik schaamde me diep en kon me totaal niet ontspannen
Dat was ook meteen de laatste keer dat ik mij ooit een massage aan liet praten.omggg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat erg
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
We hebben onlangs uw account?quote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef douche-eendje het volgende:
Er kwam wat door mn spamfilter heen.
[..]
Jaja, googletranslate. Ik trap er niet in.
Ik kan die ervaring ook niet bespreken met de psych.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef summer2bird het volgende:
Wat is deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |