* Moeraskat doet 1 oog open en houdt lach in wanneer ze lola ziet grinniken.quote:
soms.quote:
neet houtquote:Op maandag 16 april 2012 19:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori hoopt dat het geen glazen salontafel is
quote:
ik doe dat dus ook echt hequote:
Dat magquote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
uiteraardben gewoon nieuwsgierig aangelegd
picsquote:
jij denkt dat wanneer ik dat doe zo nu en dan of af en toe, kies zelf maar, dat ik dan ook nog tijd heb om een feauteau te trekken ?quote:
nouja ik las vanmiddag al eea en nu ging het over dat jij geluk had met woks massageskills dus toen dacht ik, ff uitpluizen hoe dat nu zitquote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat mag![]()
Hoe kom je dr ineens bij eigenlijk?
quote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij denkt dat wanneer ik dat doe zo nu en dan of af en toe, kies zelf maar, dat ik dan ook nog tijd heb om een feauteau te trekken ?
Ohja, das best logischquote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
nouja ik las vanmiddag al eea en nu ging het over dat jij geluk had met woks massageskills dus toen dacht ik, ff uitpluizen hoe dat nu zit
quote:
quote:
Ja hoor als of iedereen van ALLES op de hoogte isquote:
mevrpoes gaat dan altijd net als of doen of ze de ambulance gaat bellen of ze gaat zelf rondjes door de kamer rennen en taatuuu roepen OF me de kieteldood gevenquote:Op maandag 16 april 2012 19:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]maar er is dan toch wel iemand in de buurt die dat kan doen
JA ENZOquote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor als of iedereen van ALLES op de hoogte is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |