JA ENZULKS< dat je het ff weet ... ennnee.. je weet wel dateee... dus.quote:
quote:
Gaat wel diep he?quote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef douche-eendje het volgende:
Zo maar eens richting harples. Alleen al vroeg gaan omdat degene die normaal na mij les heeft nu op mijn tijd lest en zij bij mij altijd te vroeg kwam en mijn les kwam verstoren. Wraak, wraak.
Ja nou precies. ik snap datquote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JA ENZULKS< dat je het ff weet ... ennnee.. je weet wel dateee... dus.
wij begrijpen elkaarquote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Gaat wel diep he?
[..]
Ja nou precies. ik snap dat
Inkomen gaat morgen mijn schuur inquote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef wel.o.k het volgende:
:;o
zal ik nog wat dozen doen of niet?
ik ben net pas thuis
Omdat je nog bij hem was gister nam ik dat aan.quote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor als of iedereen van ALLES op de hoogte is
Neequote:Op maandag 16 april 2012 19:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat je nog bij hem was gister nam ik dat aan.
Lijkt me wel, niks boeiends daar verderquote:
bickyburgersquote:
op dozen jacht?quote:
alleen als je de spinnen daar laatquote:
Ja. 2.5 jaar lang, 38 lessen op jaarbasis *5 minuten. Dat is 8 uur les. Oftewel 2 maanden lesgeldquote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Gaat wel diep he?
[..]
Ja nou precies. ik snap dat
Zolang de spinnen mij daar maar niet houdenquote:Op maandag 16 april 2012 19:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op dozen jacht?
[..]
alleen als je de spinnen daar laat
Nouja jacht.. ik weet waar ze staanquote:Op maandag 16 april 2012 19:57 schreef wel.o.k het volgende:
op dozen jacht?
alleen als je de spinnen daar laat
chipjes en ijsjes en vis uit een natte krantquote:
Of Inkomen doodvermoord isquote:Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja jacht.. ik weet waar ze staanHet is meer dat ik dan gewoon aan het eind van de gang ga staan wachten tot alle spinnen doodvermoord zijn hihi
watjequote:
HE bah ik ben vis-intolerantquote:Op maandag 16 april 2012 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
chipjes en ijsjes en vis uit een natte krant
Oh vrouwke toch, spuug maar uit, hier in mijn handquote:
quote:
Dat is toch ambetant?quote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh vrouwke toch, spuug maar uit, hier in mijn hand![]()
pik lola nietquote:
ik vind het eerder degoutant maar vooruit, spuug het dan maar in het zand.quote:
Een club van mensen die geen vis eten? Ik doe meequote:Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef Inkomen het volgende:
[..]
delen
[..]
ja maar dan ook visintrolerante vriendjes
ik sluit me ook aan bij deze groepquote:Op maandag 16 april 2012 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een club van mensen die geen vis eten? Ik doe mee.
* LovelyLady spuugt, heel arrogant [quote]quote:Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het eerder degoutant maar vooruit, spuug het dan maar in het zand.
Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef Inkomen het volgende:
hou dr maar goed vastquote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had haar gisteren nog in mijn armen
Dat wordt nog een gezellige club zo!quote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik sluit me ook aan bij deze groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |