Zolang de spinnen mij daar maar niet houdenquote:Op maandag 16 april 2012 19:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op dozen jacht?
[..]
alleen als je de spinnen daar laat
Nouja jacht.. ik weet waar ze staanquote:Op maandag 16 april 2012 19:57 schreef wel.o.k het volgende:
op dozen jacht?
alleen als je de spinnen daar laat
chipjes en ijsjes en vis uit een natte krantquote:
Of Inkomen doodvermoord isquote:Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja jacht.. ik weet waar ze staanHet is meer dat ik dan gewoon aan het eind van de gang ga staan wachten tot alle spinnen doodvermoord zijn hihi
watjequote:
HE bah ik ben vis-intolerantquote:Op maandag 16 april 2012 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
chipjes en ijsjes en vis uit een natte krant
Oh vrouwke toch, spuug maar uit, hier in mijn handquote:
quote:
Dat is toch ambetant?quote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh vrouwke toch, spuug maar uit, hier in mijn hand![]()
pik lola nietquote:
ik vind het eerder degoutant maar vooruit, spuug het dan maar in het zand.quote:
Een club van mensen die geen vis eten? Ik doe meequote:Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef Inkomen het volgende:
[..]
delen
[..]
ja maar dan ook visintrolerante vriendjes
ik sluit me ook aan bij deze groepquote:Op maandag 16 april 2012 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een club van mensen die geen vis eten? Ik doe mee.
* LovelyLady spuugt, heel arrogant [quote]quote:Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het eerder degoutant maar vooruit, spuug het dan maar in het zand.
Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef Inkomen het volgende:
hou dr maar goed vastquote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had haar gisteren nog in mijn armen
Dat wordt nog een gezellige club zo!quote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik sluit me ook aan bij deze groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |