En dan mag ze daarna de hele rataplan nog een keer opsturenquote:Op maandag 16 april 2012 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nee sorry, maar als je het aan bolle geeft dan krabt hij alles kapot voor je
Zo werkt dat toch bij de overheid?quote:Op maandag 16 april 2012 15:43 schreef MPG het volgende:
En dan mag ze daarna de hele rataplan nog een keer opsturen![]()
?
Garpje hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op maandag 16 april 2012 16:12 schreef JoeBravo het volgende:
goedemiddag schattebelletjes van me![]()
hebben jullie ook zo'n zonnig humeur en werkt alles volledig naar believen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:!
er loopt een kat over je muis heen ..quote:
Goeie reisquote:
Beter gevallen bij het dansen dan helemaal niet geleefdquote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We pleuren nog eens om van al die![]()
SAGERIJNquote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
er loopt een kat over je muis heen ..
Instalerenquote:Je ondersteund de
gebruikers bij hard- en software problemen, het instaleren, configureren en
beheren van windows servers en werkstations.
Instalerenquote:Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Whehehe staat er bij een vacature medewerker automatisering:
Je ondersteund de
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
oh dear dat ik die ondersteund niet had gezienquote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ondersteund
Hard- en software problemen
Je ondersteundquote:Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Whehehe staat er bij een vacature medewerker automatisering:
Je ondersteund de
Instaleren
Ik zeg ook altijd mamquote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kind gebruikt dure woorden
Mam, ik ga even naar het toilet!!!
Lijkt mij hard- en softwareproblemenquote:Op maandag 16 april 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dear dat ik die ondersteund niet had gezien![]()
hard- en software is toch wel goed?
Gelijk belonen! Mensen die naar de wc gaanquote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kind gebruikt dure woorden
Mam, ik ga even naar het toilet!!!
Eem pissn jong.quote:Op maandag 16 april 2012 16:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gelijk belonen! Mensen die naar de wc gaan![]()
Mam is liefquote:Op maandag 16 april 2012 16:24 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd mam
[..]
Lijkt mij hard- en softwareproblemen
maar die spatie voor problemen hoort er nietquote:Op maandag 16 april 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dear dat ik die ondersteund niet had gezien![]()
hard- en software is toch wel goed?
Preciesquote:
Sowieso hoort er nooit ruimte voor problemen te zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
maar die spatie voor problemen hoort er niet
quote:Op maandag 16 april 2012 16:27 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Sowieso hoort er nooit ruimte voor problemen te zijn.
quote:Op maandag 16 april 2012 16:27 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Sowieso hoort er nooit ruimte voor problemen te zijn.
Dan wel spellings- controle bedrijf hè!quote:Op maandag 16 april 2012 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!
nee maar daar ontkom je niet altijd aan he?
Damn die hele site zit onder de spelfouten
ik kan alleen uit naam van een bedrijf contact opnemen
Spellingscontrolebedrijf
Ik ga even dat contactformuliertje invullen
zo'n niet-afgericht emailadres?quote:Op maandag 16 april 2012 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
bedrijf: spellingscontrole
en een vals mailadres natuurlijk
Ik vind mezelf zo vervelend soms
quote:
Weet je wat ook leuk is? Mensen die solliciteren naar een functie op de afdeling Communicatie, en dat je dan hard moet zoeken naar zinnen waar geen taalfout in staatquote:Op maandag 16 april 2012 16:32 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dan wel spellings- controle bedrijf hè!
We hadden laatst op het werk ook een folder van een glazenwasser die z'n diensten aanbood - ik heb nog nooit zó'n belachelijk geschreven stuk tekst gezien. Jammer dat het papier weggegooid is.
Lief dagboek,
Jaël_Jablabla@gmail.comquote:
jaquote:Op maandag 16 april 2012 16:36 schreef Inkomen het volgende:
[..]
een vals emailadres
woefwoefgromhapbijt@spuitje.com
snel verstop je huisquote:Op maandag 16 april 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja
nu gaan ze vast mijn ip opzoeken e.d.
Die kwam toch vrij vanwege een vormfout?quote:
Er werden te veel vragen gesteldquote:Op maandag 16 april 2012 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kwam toch vrij vanwege een vormfout?
Gewoon zeggen dat de buren je Wifi hebben gehacktquote:Op maandag 16 april 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja
nu gaan ze vast mijn ip opzoeken e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |