langleven ov.quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zei ik? Drie dagen, vier keer gezeik mt de trein want dat wisselgedoe van vanmorgen is nog steeds niet opgelost
Maar dat is de schuld van NSProrail dus ze kunnen er allebei niets aan doenquote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zei ik? Drie dagen, vier keer gezeik mt de trein want dat wisselgedoe van vanmorgen is nog steeds niet opgelost
wat ga jij eten?quote:
gebakkenaardappels sla komkommer tomaat en gebakkenei met kaasquote:Op maandag 16 april 2012 18:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Curry, als ik het bijtijds ontdooid krijg
Jij?
Lekkerquote:Op maandag 16 april 2012 18:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gebakkenaardappels sla komkommer tomaat en gebakkenei met kaas
jaaa nomhz.quote:
2 uur en 45 secondequote:Op maandag 16 april 2012 18:23 schreef Yuki het volgende:
Hoe lang zou het duren voor m'n curry ontdooid is die ik even in een laag lauw water heb gelegd?
Ik ben met mijn nieuwe speeltje aant klooien. Hij herkende eerst geen originele DVD's, inmiddels welquote:
Aan het puinruimenquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Thuis. Eindelijk. Maar niet zingen vanavondAnders zou ik over een kwartier opgehaald worden en kan ik bij terugkomst direct mn nest in. 3 dagen aan het werk, vier keer gezeik met de trein. Ik vind het even niet leuk meer.
Bleuhquote:Op maandag 16 april 2012 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Thuis. Eindelijk. Maar niet zingen vanavondAnders zou ik over een kwartier opgehaald worden en kan ik bij terugkomst direct mn nest in. 3 dagen aan het werk, vier keer gezeik met de trein. Ik vind het even niet leuk meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |