+1, vette plaatquote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef ElDani het volgende:
Tussen het gehaat van de hardstyle van vandaag door wil ik deze even posten..
Sorry ook deze vind ik helemaal niets, vooral de vocals zijn afschuwelijk, verder een behoorlijk saaie melodie en de intro doet me denken aan Doomedquote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef ElDani het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 22:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Sorry ook deze vind ik helemaal niets, vooral de vocals zijn afschuwelijk, verder een behoorlijk saaie melodie en de intro doet me denken aan Doomed
Ekte rauwstijl bois julliequote:Op zondag 15 april 2012 23:08 schreef 16meter het volgende:
eens met mdma..
verschrikkelijke vocals, verder saai met van die bliepbliep housestyle deuntjes erin
edit: + de kicks zijn ronduit slecht
TT is wel lekker (Y) <3
Hier jonge:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Alleen maar fijn, er is niemand die zo fijn kan openen van deze line-up als hij. En bovendien mag hij nu anderhalf uur draaien. Wat mij betreft begint ie gewoon weer met Mauro Picotto, maar dat kan het luidneus-publiek niet waarderen denk ikquote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Alleen jammer dat Geck-o al zo vroeg staat, maar dat was te verwachten en zo kan hij waarschijnlijk een lekkere early set neerzetten.
Ja in dat opzicht zeker wel! Maar ik weet niet of ik gelijk om 22h op de stoep sta, dus dan mis ik een stukje Geck-o. Dat was het jammere zeg maar.quote:Op maandag 16 april 2012 00:18 schreef T-Force het volgende:
[..]
Alleen maar fijn, er is niemand die zo fijn kan openen van deze line-up als hij. En bovendien mag hij nu anderhalf uur draaien. Wat mij betreft begint ie gewoon weer met Mauro Picotto, maar dat kan het luidneus-publiek niet waarderen denk ik![]()
GEWOON OP TIJD KOMENquote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja in dat opzicht zeker wel! Maar ik weet niet of ik gelijk om 22h op de stoep sta, dus dan mis ik een stukje Geck-o. Dat was het jammere zeg maar.
Lekker voor in mijn bureaustoel of in de auto, maar zit ik inderdaad niet op te wachten bij Loudnessquote:
T-Force reist zo'n 10km volgens mij, zo kan ik het ook wel jaquote:Op maandag 16 april 2012 00:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja jonge ik moet toch moeilijk ver reizen man.
Heb zelf wel 'ns een collega gehad die voor t werken nog even een (of meer?) lijntjes wegsnoof..quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:54 schreef Quyxz_ het volgende:
En ga jij zo maar met mensen mee naar hun werk?op je werk verschijnen met mdma
Beetje saai maar niet verkeerdquote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef ElDani het volgende:
Ik ken mensen die de hele dag aan de cafeïne zitten, stelletje junks.quote:Op maandag 16 april 2012 11:21 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Heb zelf wel 'ns een collega gehad die voor t werken nog even een (of meer?) lijntjes wegsnoof..ook ontslagen natuurlijk
Dan hobbel ik de hele avond met je mee denk ikquote:Op maandag 16 april 2012 11:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zal zoiets worden denk ik:
22:00 – 23:30 Geck-o
23:30 – 00:30 B-Front
00:30 – 01:30 Adaro
01:30 – 02:00 Digital Punk Live
02:00 – 03:00 Phrantic
03:00 – 04:00 Solutio & The I's
04:00 – 05:30 Prefix & Density
04:30 – 05:00 Theracords Live
05:30 – 06:30 Titan
06:00 – 07:00 Crypsis
Ik ook, daarom eerst lekker naar TForcequote:Op maandag 16 april 2012 00:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja jonge ik moet toch moeilijk ver reizen man.
quote:Op maandag 16 april 2012 11:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ken mensen die de hele dag aan de cafeïne zitten, stelletje junks.
quote:Op maandag 16 april 2012 11:21 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Heb zelf wel 'ns een collega gehad die voor t werken nog even een (of meer?) lijntjes wegsnoof..ook ontslagen natuurlijk
ik hobbel mee!quote:Op maandag 16 april 2012 11:42 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dan hobbel ik de hele avond met je mee denk ik
Ja, snap eigenlijk (serieus) niet dat mensen niet een beetje beter nadenken voordat ze de hele dag door koffie lopen lurken. Heb echt een hekel aan dat gezeur 'ooh ik heb écht koffie nodig hoor' en ik ken mensen die zonder koffie/energydrink serieus hoofdpijn krijgen en sjaggerijnig wordenquote:Op maandag 16 april 2012 11:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ken mensen die de hele dag aan de cafeïne zitten, stelletje junks.
Broodafdeling van een supermarkt, maar hij moest de gekoelde producten vullen (dat kon 'ie natuurlijk wel supersnel!quote:
<--- Ik doe niet aan snats en andere meuk.. Gewoon een ouderwetse koffie verslaafdequote:Op maandag 16 april 2012 13:16 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja, snap eigenlijk (serieus) niet dat mensen niet een beetje beter nadenken voordat ze de hele dag door koffie lopen zuipen. Ken mensen die zonder koffie/energydrink serieus hoofdpijn krijgen en sjaggerijnig worden
wacht maar...jouw tijd komt nog welquote:Op maandag 16 april 2012 13:16 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja, snap eigenlijk (serieus) niet dat mensen niet een beetje beter nadenken voordat ze de hele dag door koffie lopen lurken. Heb echt een hekel aan dat gezeur 'ooh ik heb écht koffie nodig hoor' en ik ken mensen die zonder koffie/energydrink serieus hoofdpijn krijgen en sjaggerijnig worden
Nopes, anders eet ik mijn schoen op!quote:
Cafeïne is daadwerkelijk verslavend, dus zo gek is dat nietquote:Op maandag 16 april 2012 13:16 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja, snap eigenlijk (serieus) niet dat mensen niet een beetje beter nadenken voordat ze de hele dag door koffie lopen lurken. Heb echt een hekel aan dat gezeur 'ooh ik heb écht koffie nodig hoor' en ik ken mensen die zonder koffie/energydrink serieus hoofdpijn krijgen en sjaggerijnig worden
Of ik meehobbel weet ik niet, maar zou zomaar kunnen dat ik die volgorde ook aan ga houden. Ach zie het allemaal wel, heb me volgens mij nog nooit aan plannen gehouden die ik van te voren gemaakt heb.quote:
I know, maar ik vind het gek dat mensen er zo makkelijk over doenquote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Cafeïne is daadwerkelijk verslavend, dus zo gek is dat niet
Brace yourselves, Fusion videoclips are coming!quote:Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef Levitas het volgende:
Oh tering.. Fusion koopt even een cameratje van zo`n $15.000, met lens, LCD-scherm bij, zo`n schamele 30.000 eurotjes
http://twitpic.com/9agzrq
Even door de duidelijkheid: Met dat merk is de hele Qlimax DVD gefilmd, maar ook films als Pirates of the carribean
van vrijdagavond doortrekken tot zondagochtend en vervolgens werken doen alleen de haakon's van deze wereldquote:Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef Levitas het volgende:
Ach.. Mensen die op vrijdagavond op stap gaan en vervolgens in één keer door naar het werk komen op zondag zijn ook nog (half) dronken. Weet dan niet wat ik erger vind eigenlijk. Alcohol zie/ruik je als klant zijnde eerder dan coke, zeker als de snuifduif het vaak doet..
Toppertjes, die van Maxter vooral. Wat een super plaat, als de melodie erin komt op 3.30quote:Op maandag 16 april 2012 14:39 schreef eQuaL het volgende:
Gewoon, omdat ze zo lekker zijn:
You're not aloonee, BAMBAMBAM BAM BAM BAM
Sowieso, verslaafd zijn aan welke drug dan ook.quote:Op maandag 16 april 2012 13:16 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Mooi speelgoed.quote:Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef Levitas het volgende:
Oh tering.. Fusion koopt even een cameratje van zo`n $15.000, met lens, LCD-scherm bij, zo`n schamele 30.000 eurotjes
http://twitpic.com/9agzrq
Even door de duidelijkheid: Met dat merk is de hele Qlimax DVD gefilmd, maar ook films als Pirates of the carribean
Dat is iets waar ik me ook altijd over verbaas ja. En dan vooral omdat we als land keigoed zijn in het veroordelen en verbieden van (het gebruik van) middelen die verslavend kunnen zijn maar waar tegelijkertijd een van de grootste verslavingen die we hier kennen, als een maatschappelijk geaccepteerde norm wordt beschouwd.quote:Op maandag 16 april 2012 13:16 schreef Krulliewullie het volgende:
exclusief reistijd. Respect hoorquote:Op maandag 16 april 2012 11:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zal zoiets worden denk ik:
22:00 – 23:30 Geck-o
23:30 – 00:30 B-Front
00:30 – 01:30 Adaro
01:30 – 02:00 Digital Punk Live
02:00 – 03:00 Phrantic
03:00 – 04:00 Solutio & The I's
04:00 – 05:30 Prefix & Density
04:30 – 05:00 Theracords Live
05:30 – 06:30 Titan
06:00 – 07:00 Crypsis
kan zometeen toch niet live luisteren maar ben benieuwd naar de tracklistquote:
Vet! M.I. + oudere plaatjes = (Y).quote:Op maandag 16 april 2012 19:31 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers om 20.00 uur nieuwe aflevering van The Magic Show en k doe een 2006/2009 set...
Timetable:
20.00 - 21.00 Dutch Master
21.00 - 22.00 Mind.Illusion
22.00 - 23.00 Tartaros
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Je hebt er 3 goedquote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
kan zometeen toch niet live luisteren maar ben benieuwd naar de tracklist
gokje:
Hardstyle Masterz - B Cool (Hardstyle Masterz vs. Technoboy Mix)
Tat & Zat Gold Medley With Strange
2 Sidez - Magic Spell
Blademasterz - Masterblade
Dark Oscillators Nero
2 Best Enemies - Les Drums
Crypsis - Tuatara
D-Block & S-Te-Fan - Guilty
The Beholder & Zany Annihilating
The Machine - Butterfly
Klone Dragons Lair (Builder Remix)
Wildstylez - Revenge
K denk 20.55 - 21.00quote:Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef 16meter het volgende:
Nou, die wil ik wel hoor.
edit: Hoe laat begint jouw set, M.I.? De rest hoef ik namelijk niet te horen.
quote:Op zondag 15 april 2012 18:46 schreef eQuaL het volgende:
Zo, 1e setje opgenomen*trots*
Ik luister hem net pas maar wat een toffe setSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was in een Italiaanse bui vandaag![]()
Mixwerk is niet geweldig ofzo, maar luistert goed weg al zeg ik het zelf![]()
![]()
![]()
![]()
Voor vanavond tijdens het sportenquote:Op maandag 16 april 2012 23:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
Laten we beginnen bij het begin... en dat is dat ie op m'n site staat
Pas op voor je rug, hequote:Op dinsdag 17 april 2012 08:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Voor vanavond tijdens het sporten
Thnxquote:Op maandag 16 april 2012 23:09 schreef StM het volgende:
[..]
Ik luister hem net pas maar wat een toffe set![]()
![]()
![]()
In reporting on the projectquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:14 schreef 16meter het volgende:
DONT TRY TO HIDE CUZ WERE CUMMING FRO YOU!!1
Gewoon een zwaar ondergewaardeerde plaat dit! Ik heb 'm geloof ik nog nooit gehoord op een feestquote:
vet manquote:'Running Late' video contest!
Recently a home made video on YouTube inspired me to create a video contest. Having such great fans all over the world feels very special to me, so I thought it would be nice to create a music video from your entries in this special 'City2City World Tour' music video contest.
What to do?
Record your own 'Running Late' clip with your phone, home camera or any other recording device.
Be creative: Running Late means you're late for work, school, girlfriend … anything. Do you go by foot, by car, bus, hot air balloon, just free running or even by plane? Anything is welcome!
Upload the video to YouTube (please use the best possible quality) and provide the link including your information here.
Share your video everywhere and get as much views, likes & tweets as possible.
Your video must be between 30 and 90 seconds.
Prizes
Videos with the most views (YouTube), likes (Facebook) and creativity (decided by jury) will be included in the new video of Brennan Heart – 'Running Late'.
Every week, one video will be selected as 'video of the week' (decided by jury), winning Brennan Heart- merchandise items.
One video will be selected as the 'grand winner' of 2 Defqon.1 Extended tickets including 1 Defqon.1 branded tent & a personal meet & greet with Brennan Heart! (Travel expenses are not included)
The contest will start Tuesday, April 17, 2012, 12:00h GMT+1 and will end Monday, May 14, 2012, 23:59h GMT+1. Winners will be informed and announced before Monday, May 21, 2012. Official releasedate of Brennan Heart – Running Late and the video will be announced during the contest. By participating, you commit to general terms of this competition. All rights reserved.
Looking forward to great and surprising videos!
Brennan Heart
subsonische geluidenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:17 schreef eQuaL het volgende:
[..]
In reporting on the project
The issue of extremely low frequency
Impact on human health has been raised
Electromagnetic waves can interfere
With brain activity![]()
chillquote:
Dat was inderdaad The Prophetquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit is The Prophet toch? Hij heeft er toch wel echt wat van gekund.
nee man die is supervetquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:01 schreef StM het volgende:
Kutherrie. (Het laatste nummer, niet die er voor)
quote:Technoboy
Since I got such a large number of requests about it, I officially announce I am starting today a new TBY track 'early hs'-flavoured as a tribute to all my 'kick-bass' FANaticS!
We gonna start here with a kick and a bass!
U like the bass?...
Ik lust het overal en 16meter wil er schijven bij.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:
lusten jullie ook gewoon een biertje in een kroeg? Zo ja... : Tijd voor een muziek meet, za. 12, 19 mei of 2 juni te Utrecht!
schijven in de kroegquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:59 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik lust het overal en 16meter wil er schijven bij.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
nee wij slikke alleen pille [ afbeelding ]
Achja, tis een ander nummer, klinkt niet verkeerd. Zijn niet echt te vergelijken...quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:02 schreef ThomasKuiper het volgende:
Welke is beter, ik ga toch voor het origineel, mooiere herinneringen aan denk..
Hoe vind ik hem op lsdb?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:03 schreef T-Force het volgende:
Ennnnnnn hij staat op LSDBLike please!
Tracklist
1. Zairon - Deep Into Your Soul (Zatox Rmx)
2. Geck-o - 2-1 (Instrumental Version)
3. Headhunterz - Subsonic
4. Alphaverb ft. Bass Modulators - Give It Dub Instead
5. Deepack - New Day
6. Max Enforcer - Bring It Down
7. Catatonic Overload - Attitude
8. The Hose - My Little Stalker (Live On Stage @ TBY Solo 09.12.06 Mix)
9. Donkey Rollers - 2012
10. Psy Man - Backbiter
11. Geck-o - It Never Sleeps
12. Bad Elements - DJ Revolution (DJ Kayem rmx)
13. G-Town Madness vs. The Viper - Buck 'Em Down
14. The Masochist - Public Enemy #1
15. Lowroller - Mixbreed Soldier
ja bier alleen icm schijvenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:59 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik lust het overal en 16meter wil er schijven bij.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef StM het volgende:
Iedere dinsdag is het genieten, eerst T-Force en dan om 19:00 de Theracords show. Niet alleen de muziek maar VOORAL ook de reacties erover op Twitter
https://twitter.com/#!/search/realtime/%40fearfm
Wel even op all zetten
Coone is dan ook helemaal het eindequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:58 schreef 16meter het volgende:
Veel jonge kids. Die willen alleen keiharde dark industrial rawragstyle horen.
Ben ook nog jong, 21, en ik zie eruit als 16 dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef Sokz het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal dan?Ik 19, behoor denk ik ook nog tot de jonge kids.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik ben 15, maar the prophet is mijn vader dus mag overal naar binnen
Ik wist het wel, je leek ook zoveel op hemquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik ben 15, maar the prophet is mijn vader dus mag overal naar binnen
In principe past die wel bij deze videoquote:soms ga ik in een hoekje zitten en doe ik net of ik een baksteen ben
ja die heb ik dan ook zelf geproduceerd, dat was wel duidelijk toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef T-Force het volgende:
En stiekem had je binnenbroekse orgasmen toen One Moment werd gedraaid laatst he!!!
de oude, zonder enige twijfelquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:02 schreef ThomasKuiper het volgende:
Welke is beter, ik ga toch voor het origineel, mooiere herinneringen aan denk..
ik ben 25, (over iets minder dan een maandje 26)quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef Sokz het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal dan?Ik 19, behoor denk ik ook nog tot de jonge kids.
En deze dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:02 schreef ReMcOrE het volgende:
de oude, zonder enige twijfeldie remix vind ik echt niks
sommige platen zijn niet te remixen!!
dat is anders, dat is een remix van de makerquote:
Ik dacht dat die van A-Lusion was, het origineelquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is anders, dat is een remix van de maker
http://www.discogs.com/Sy(...)tion/release/1406562quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik dacht dat die van A-Lusion was, het origineel
22.00 - 23.00: Atlantic Wave vs Speedwavequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Misschien nog wat Saifam spul als opwarmer aan het begin en daarna rammen.
Dan....ja dan..pfjoe euhm...jezus....de teringquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
22.00 - 23.00: Atlantic Wave vs Speedwave
23.00 - 0.00: Citizen vs Builder
0.00 - 1.00: K-Traxx vs The Hose
1.00 - 2.00: Hardstyle Masterz
2.00 - 3.00: The KGB's
4.00 - 5.00: Technoboy vs Tuneboy
6.00 - 7.00: Dark Oscillators
Dan kan je me opvegen, vrees ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
0.00 - 1.00: K-Traxx vs The Hose
2.00 - 3.00: The KGB's
4.00 - 5.00: Technoboy vs Tuneboy
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
0.00 - 1.00: K-Traxx
2.00 - 3.00: The Hose
3.00 - 4.00: The KGB's
4.00 - 6.00: Technoboy vs Tuneboy
Het viel me net niet op maar dit is gewoon de hele avond Technoboy en Tuneboyquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Die stijl kan ik de hele nacht volhouden hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]![]()
![]()
(Ondanks dat ik Acti aan het eind mis
)
Maar dan mogen ze van mij wel tracks tot en met 2007/8 draaien, maar dat zal niet gebeuren.
Ja he, zij hebben echt een immense discografie op hun naam staanquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:59 schreef StM het volgende:
[..]
Het viel me net niet op maar dit is gewoon de hele avond Technoboy en TuneboyWat hebben die toch een hoop geniale aliasses gehad!
SMM kan heel leuk zijn, maar kan ook ooit compleet de verkeerde dingen draaien. Op Decibel was hij niet zo vet, maar op Ground Zero was hij briljantquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Doe mij ook maar super marco may en tuneboy... Danielle mondello met een qlimax 2003 set zou ook niet onaardig zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Niemand die Zatox genoemd heeft, wat zegt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die was ik dus vergeten, snel editje doen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Niemand die Zatox genoemd heeft, wat zegt dat?Het vieze mannetje werd hier op FOK! toch wel erg gewaardeerd, in deze periode:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij heeft in die periode daarvoor volgens mij niet heel veel geniale tracks gemaakt toch? Niet zo veel als TNT.
Edit: Alhoewel daar toch ook wel wat vette plaatjes bij zitten.http://www.discogs.com/artist/Zatox
gr gr
Zeker mee eens.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef T-Force het volgende:
Van mij mag het dit wel zijn
22.00-00.00 Mauro Picotto
00.00-03.00 Technoboy vs. Tuneboy
03.00-04.30 Zatox
04.30-05.30 Jimmy The Sound
05.30-07.00 Activator
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Ook 19, maar luister gelukkig al een flink aantal jaren meequote:Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef Sokz het volgende:
Dus jij luistert als grote jongen al een aantal jaar mee?quote:Op woensdag 18 april 2012 01:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Ook 19, maar luister gelukkig al flink een aantal jaren mee![]()
Haha, wordt een traditie he?quote:Op woensdag 18 april 2012 08:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Dus jij luistert als grote jongen al een aantal jaar mee?
Of luister je al een flink aantal jaar mee?
[/grammarhauptsturmfuhrer]
Sorry, tis nog vroeg, I know.
quote:
Ja, nieuwe stijl sowieso, maar vroeger heeft hij echt wel toffe dingen gemaakt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:03 schreef StM het volgende:
Daniele Mondello:
Laat hem maar lekker in Italië.
Ik vind deze ook altijd zo tof, die draait hij ook regelmatigquote:
Is veranderd in de geniale draaiende pizzaquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Is veranderd in de geniale draaiende pizza![]()
Vanmorgen aan begonnen. Goeie keuze van plaatjes tot nu toe. Y De bas komt goed door. Mensen keken me al vreemd aan bij het stoplicht. Vanmiddag weer verder luisterenquote:Op woensdag 18 april 2012 11:35 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Woehoe wel 5 likes op lsdb(hoeveel daarvan zijn FOK!kers? 3?
)
X2quote:
Klopt, maar wel lekkere plaatjes dus zou eigenlijk samen met iemand anders moeten draaien ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef T-Force het volgende:
Mondello is niet zo mijn ding, iets te eentonig vind ik die
Niet echt. Die remix van scope is welquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is anders, dat is een remix van de maker
Was heel vet destijdsquote:Op woensdag 18 april 2012 13:25 schreef -Menn0- het volgende:
Sooomeeeewheeeeereeeee over the rainbow
quote:Op woensdag 18 april 2012 08:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Dus jij luistert als grote jongen al een aantal jaar mee?
Of luister je al een flink aantal jaar mee?
[/grammarhauptsturmfuhrer]
Sorry, tis nog vroeg, I know.
Alleen vet als ze t/m 2008 gaan draaien. Als er ooit zoiets komt jonguhh, dan ga ik gwn mastrubere op die line-up, letterlijk gwn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
De R3belz kunnen in mijn ogen weinig verkeerd doen. Melodie is van The Neverending Story Zullen jullie jonge broekies wel niet kennen, maar is voor mij jeugdsentimentquote:Op woensdag 18 april 2012 12:07 schreef eQuaL het volgende:
Weet niet helemaal zeker wat ik er van vind. Melodie is wel goed, maar de rest eigenlijk niet bijzonder...
Hulde voor deze plaat. Ontdekt dankzij de NLS04 Yearmixquote:
Het is er tegenwoordig nog maar 1quote:Op woensdag 18 april 2012 17:48 schreef T_Killer het volgende:
[..]
De R3belz kunnen kan in mijn ogen weinig verkeerd doen.
[..]
Bazenplaatje inderdaad, al hou ik sowieso wel van het werk van zequote:Op woensdag 18 april 2012 17:48 schreef T_Killer het volgende:
Hulde voor deze plaat. Ontdekt dankzij de NLS04 Yearmix
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:07 schreef eQuaL het volgende:
Weet niet helemaal zeker wat ik er van vind. Melodie is wel goed, maar de rest eigenlijk niet bijzonder...
Dat weet ik, maar....quote:Op woensdag 18 april 2012 17:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Het is er tegenwoordig nog maar 1
[..]
geoden plaatje lkkr lkkrquote:
Wat een nazi's vandaag!quote:Op woensdag 18 april 2012 18:01 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar....
[taalnazi mode]
Het woord R3belz blijft meervoud![]()
[/taalnazi mode]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
[hipster]quote:Op woensdag 18 april 2012 17:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Het is er tegenwoordig nog maar 1
[..]
Bazenplaatje inderdaad, al hou ik sowieso wel van het werk van ze
Zoals dees:
Deze kennen we natuurlijk allemaal uit M.I zn mixjes:
Etc:
Is het dan ook headhunterz zijn een goede act? Nee, ik dacht het niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:01 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar....
[taalnazi mode]
Het woord R3belz blijft meervoud![]()
[/taalnazi mode]
[hipster]quote:Op woensdag 18 april 2012 20:56 schreef eQuaL het volgende:
[..]
[hipster]
Pffft ik was al Arboze & Solutio fan voordat het cool was![]()
[/hipster]
Builder - Bad Manners (luca antolini mix)quote:Op woensdag 18 april 2012 14:43 schreef 16meter het volgende:
Bij Mondello moet ik trouwens altijd aan deze plaat denken:
Maar volgens mij klopt die titel niet, kan hem niet op Discogs vinden.
Hoe vaak ik die Qlimax 2003 set van hem geluisterd heb, sjongejongejonge.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:13 schreef haakon het volgende:
[..]
Wat een nazi's vandaag!
De vlag maar uithangen dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Hadden we maar een docent engels ofzo op dit forum die ons uit de brand zou kunnen helpen.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Is het dan ook headhunterz zijn een goede act? Nee, ik dacht het niet.
Het is gewoon een naam die slaat op 1 persoon, dus ook al klinkt het raar zou het officieel toch is moeten zijn.
Volgens mij...
Een docent Nederlands zou beter zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 10:36 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Hadden we maar een docent engels ofzo op dit forum die ons uit de brand zou kunnen helpen.
Ik vind dat 'The R3belz zijn...' beter klinken als 'The R3belz is...' dus suck it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft een van de beste sets van M.I., met alleen maar tijdloze klappers. Net weer lekker op lopen raggen in de gym.
Als ik zoiets toch eens een keertje kon horen op een festival nu.
* 16meter pinkt een traantje weg.
Nog een kleine anekdote. Bij Early Soundz moet ik altijd denken aan Bertje op de eerste editie van Loudness. Showtek draaide daar onverwacht 2 uur omdat Technoboy (?) niet was kwam opdagen. Dit was in de periode dat Showtek hier nog elke woensdag ervan langs kreeg. Tijdens Early soundz stond hij naast me, en toen de vocalist "Reversed bass" zei kraamde hij met een- blik uit "dit is niet eens een reversed bass".
Helemaal waar natuurlijk. Maar dat het een toffe plaat is, daar waren we het wel over eens.
Wilde ik gwn ff dele met jullie weetje.
[ Bericht 27% gewijzigd door 16meter op 19-04-2012 13:04:16 ]
Toen heb ik bijna heel de nacht in de seismic zaal gestaan, dat ging er lekker opquote:
Motherfuck!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:25 schreef -Menn0- het volgende:
Sooomeeeewheeeeereeeee over the rainbow
(deze gaat zo laag op een goede subwooferquote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef Sc0tTy het volgende:
Dubstep van tegenwoordig![]()
![]()
![]()
Ik hoor van mensen dat early dubstep wel te pruimen is, iemand hier een voorbeeld van?
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:55 schreef 16meter het volgende:
Ik wil deze set even onder de aandacht brengen:
http://www.hardtraxx.nl/f(...)9-07-2010-t9122.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft een van de beste sets van M.I., met alleen maar tijdloze klappers. Net weer lekker op lopen raggen in de gym.
Als ik zoiets toch eens een keertje kon horen op een festival nu.
* 16meter pinkt een traantje weg.
Nog een kleine anekdote. Bij Early Soundz moet ik altijd denken aan Bertje op de eerste editie van Loudness. Showtek draaide daar onverwacht 2 uur omdat Technoboy (?) niet was kwam opdagen. Dit was in de periode dat Showtek hier nog elke woensdag ervan langs kreeg. Tijdens Early soundz stond hij naast me, en toen de vocalist "Reversed bass" zei kraamde hij met een- blik uit "dit is niet eens een reversed bass".
Helemaal waar natuurlijk. Maar dat het een toffe plaat is, daar waren we het wel over eens.
Wilde ik gwn ff dele met jullie weetje.Wat een ouwe ook..
![]()
Geen idee of dit early is maar:quote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef Sc0tTy het volgende:
Dubstep![]()
![]()
![]()
Ik hoor van mensen dat early dubstep wel te pruimen is, iemand hier een voorbeeld van?
Is nieuw, en persoonlijk vind ik er niet zo veel aan.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:51 schreef Sokz het volgende:
[..]
Geen idee of dit early is maar:
Dees kan ik wel waarderen.
Van Mt Eden vind ik dit de enigste echt vette, omdat ie zo lekker zweverig is:quote:Op donderdag 19 april 2012 15:51 schreef Sokz het volgende:
[..]
Geen idee of dit early is maar:
Dees kan ik wel waarderen.
Nummers waarbij een of ander zangeresje betrokken is (lees: die een lange zangbreak hebben) zijn per definitie niets voor mij...quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jammer dat het weer gebaseerd moet worden op een bestaand nummer.
Maar dit is een lekker festival-biertje-in-de-hand nummertje
Dus wie weet wordt 'B' iets van hen samen? Zou wel interessant zijntwitter:JoshWesz twitterde op donderdag 19-04-2012 om 17:53:45Almost done with a new track! Next week we will start a collab.. Can you guess who?
) reageer retweet
Heel vet ja, beetje aphex twin/autechre achtig spulquote:Op donderdag 19 april 2012 17:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Wisten jullie trouwens van één van Ophidians aliassen 'Meander'? Heerlijke relax-muziek
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
Skrillex dubstep gebruiken in platen, nee..
Early dubstep achtige stijl gebruiken in een plaat is een beter idee.
Ik weet nou eenmaal dat hij enorm fan van Dubstep is, maarja, kwestie van smaakverschilquote:Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Vraag het hem, het is jouw feestbuddy;)
P.s. een beter idee maakt nog geen goede plaat he... :p
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:07 schreef haakon het volgende:
[..]
Van Mt Eden vind ik dit de enigste echt vette, omdat ie zo lekker zweverig is:
Geef mij maar de originele soundtrack gemaakt door Solar Fields...quote:
Check Dream in Reverse ff, fantastische track. Meanderquote:Op donderdag 19 april 2012 17:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Best aardigDeuntje/beat in de break doet me trouwens denken aan filmmuziek uit een piratenfilm ofzo
Meteen boven Alphaverbs tweet komt deze;Dus wie weet wordt 'B' iets van hen samen? Zou wel interessant zijntwitter:JoshWesz twitterde op donderdag 19-04-2012 om 17:53:45Almost done with a new track! Next week we will start a collab.. Can you guess who?
) reageer retweet
Wisten jullie trouwens van één van Ophidians aliassen 'Meander'? Heerlijke relax-muziek
quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:41 schreef DjThera het volgende:
Wacht jij nou maar gewoon op de Geck-o mix
Nopes, vind de melodie van time echt übervals klinken in Donequote:Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef T-Force het volgende:
Edit: Deze plaat had ik het laatst over. Die mashup![]()
ongeïnspireerde bagger.quote:
Door James toch? Ik had hem gehoord, hij was wel goed in elkaar gezet maar kreeg wel een beetje eenquote:Op donderdag 19 april 2012 22:18 schreef T-Force het volgende:
Die Time/Done mashup is echt heel vet! Gemaakt door een vriend van me
OMOMOMOMOMquote:01. Dark Oscillators - Nobody's Perfect (Original Treesome Mix)
02. DJ Gius - Things To Do (Scrubs Mix)
03. DJ Isaac - Nobody Likes The Records That You Play
04. TNT - Second Match (TNT's Hard Treatment Mix)
05. Dutch Master - Back To The Real Style
06. D-Block & S-te-Fan - Alone
07. Toneshifterz & Nitrouz - Tha BidNiz
08. D-Block & S-te-Fan vs Josh & Wesz - Let It Go
09. Josh & Wesz - Lipservice Radio
10. Josh & Wesz - Autumn Green
11. The Pitcher - Our Core
12. Wildstylez - A Complex Situation
13. Josh & Wesz - TBA (Q-Base DJ Tool)
14. Josh & Wesz - Like Thiz
15. Project One - The Story Unfolds
Vetquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef T-Force het volgende:
[..]Ik vind gewoon bijna alles vet van hem, dus als iets tegenvalt, valt dat extra hard tegen omdat mijn verwachtingen altijd zo hoog zijn
![]()
Ben erg benieuwd naar Theracords Live! Hopelijk afsluiten met wat Wavolizer, en ik hoop ook Doggystyle te horen, nog steeds zo'n gruwelijke plaat!
Edit: Deze plaat had ik het laatst over. Die mashup![]()
Mijn HDD (ongeveer 300GB aan HS) staat altijd ter beschikking voor julliequote:Op vrijdag 20 april 2012 16:29 schreef eQuaL het volgende:
D-schijf vandaag gescrasht, dagdag 30GB aan hardstyle, trance, house, etc
Op mn mp3-speler stonden alleen podcasts
Is me iets te ver, sorryquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mijn HDD (ongeveer 300GB aan HS) staat altijd ter beschikking voor jullie![]()
Moet je wel richting Arnhem komen
Dat is een bazenplaat in vergelijking met die Young Ones shit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind het erger dat hij Sound of the Thunder wel plaatst
My badquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:36 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
En dan gewoon shiverz niet plaatsen
Tja was een van de eerste nummers die ik hoorde dus ook al het is geen toppertje is, kan ik er wel naar luisterenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
En ik zoek een nieuwe fiets maar hij moet wel hard gaan, heeft iemand een idee?
Heb er hier toevallig nog een paar staan. 25 euro p.s., vriendenprijsjequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
En ik zoek een nieuwe fiets maar hij moet wel hard gaan, heeft iemand een idee?
En nog zonder zadel ook! Hij is perfect, ik neem hem!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:41 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Heb er hier toevallig nog een paar staan. 25 euro p.s., vriendenprijsje![]()
[ afbeelding ]
Degos & Re-done - S@lsa, heerlijk nummerquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:30 schreef Kriebelhoest het volgende:
Hier een lueken miksje:
Tronica - loudness warm up by tronica_nl
Edit: hoe heet dat toffe nummertje rond 37:40?
Wat liveset , maar veel albumsquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Is me iets te ver, sorry
Gelukkig heb ik nog een huisgenoot die een redelijk up--to-date HS database heeft. Hij verwijdert alleen allemaal nummers die ik wel leuk vind, en ik heb geen idee welke
300GB aan alleen hardstyle releases is trouwens wel ziek veel (er vanuit gaand dat een track ongeveer 12mb gemiddeld is), zitten ook livesets & cd's bij zeker?
danku danku!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Degos & Re-done - S@lsa, heerlijk nummer
Wat een lijstjequote:Op vrijdag 20 april 2012 14:29 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
OMOMOMOMOM![]()
![]()
Josh & Wesz - Euphoria September 2010 by officialb2s
Hij staat hier weer aanquote:
En daarom moet ik aan deze denkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dankzij tom moest ik ineens aan deze denken, ik word hier wel vrolijk van...
Dat dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Veel plezier iedereen die gaatquote:
Kut dudequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hier is de Loudness ganger alweer huiswaarts gekeert en thuis... Door het grote trein ongeluk bij Amsterdam is het niet mogelijk om verder te reizen.... KUT maar helaas :x
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hier is de Loudness ganger alweer huiswaarts gekeert en thuis... Door het grote trein ongeluk bij Amsterdam is het niet mogelijk om verder te reizen.... KUT maar helaas :x
Nee... Heb zelf ook nog geen auto en we hebben ook niemand in de buurt wonen die er heen gaat...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Kut dude, geen ander vervoer mogelijk?
Het was mogelijk om vanaf haarlem met de trein naar leiden, dan naar schiphol en vanaf schiphol waarschijnlijk metro richting Amsterdamquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
Is er niets mogelijk met een bus vanuit amsterdam naar schiphol en dan verder oid?
quote:Casper Valk Nutteloze set. Maar 3 promo's. Daar doe ik het niet voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 april 2012 16:25 schreef DjThera het volgende:
Loudness was VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onze setlistBoh dit was inderdaad erg vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Onze setlistIs vast wel opgenomen of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
Onze setlistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Onze setlistDit was echt compleet belachelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slopen voor gevorderden! Zooooo snoei en snoeihard. Mijn benen in een half uur tot moes gestampt. BIZAR
wat balen man!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-Front ben ik niet zo'n fan van, maar gisteren was hij best goed eigenlijk![]()
Openen met Godz Powerrren daarna nog een vette track, weet zo gauw ff niet meer welke. Gewoon leuk gedraaid verder. Frequencerz - Bitch nog langsgekomen. Vette track hoor
Nog even heel hard gestampt samen met de FOK!ers op Boy's Interface (Beholder & Balistic Remix)![]()
Enige minpuntje was die vercrackte remix van Showtek - Save The Day![]()
Daarna Adaro die me niet wist te boeien, en toen hij ook nog een vercrackte remix van Technoboy - Tales From A Vinyl draaide zijn we naar Re-Volt gegaan in de kleine zaal. Goede keuze, want die gast draaide best fijn. Hij draaide een beetje de oudere 'raw'-plaatjes zoals Ran-D - Feel My FireNog steeds een knaller van formaat.
Toen maar terug naar Digital Punk in de grote zaal om zijn eerste live-act te aanschouwen. Was niet veel bijzonders, maar die Aliens remix is fijn, For the girls brengt nog steeds een grijns op mijn gezicht en Dark Symphony is gewoon een dikke knetterplaat![]()
Phrantic in de kleine zaal was druk, maar geniaal! Kan me niet heel veel platen van hem herinneren, maar Luna & Dutch Master - The SceneRoad Warrior & OVERDOSE
![]()
![]()
klonken geweldig!
Tijdens Solutio & The I's ben ik ff een broodje kroket gaan eten en heb ik gezellig lopen buurten met wat mensen.
Prefix & Density vond ik redelijk saai. Ik vind hun eigen platen niet sterk, ze pakken me nooit, maar wel super dat ze Radio Alarm (Zatox Remix) draaiden (ondanks de mixfout tijdens het overmixen van die plaat)![]()
Theracords Live![]()
Titan & Crypsis KAPOT --> jou schuld, Thera!![]()
Kortom, wat een feest![]()
Op zich wel, locatie was in elk geval een stuk groter. Deed mij aan de Jaarbeurshallen denken...quote:Op maandag 23 april 2012 01:15 schreef Levitas het volgende:
Zo te zien was Loudness goed vertoevenVan Rotterdam naar Eindhoven ook een goede vooruitgang geweest??
Een paar jaar geleden zou die combinatie goud zijn geweest, nu is het de volgende matige track die de naam anthem niet waard is (als het daadwerkelijk het anthem is)...quote:Op maandag 23 april 2012 11:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Door Wildstylez en Zany..
Leuke combinatie, maar de track brengt mij niet in euforie stemming, wat die van vorig jaar wel deed:
Een trailer soundtrack dus, geen anthem. Klinkt op zich best lekker, maar de main melo is dan weer niet zo bijzonder.quote:
Inderdaad, maar helaas zijn de tracks achter de trailer (Goldquote:Op maandag 23 april 2012 11:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Een trailer soundtrack dus, geen anthem.
quote:Wildstylez
Oh and it's NOT the #DB12 Anthem btw
Ik vroeg dit naderhand nog aan Degos (of Re-donequote:
when does the hurting stop..quote:Op maandag 23 april 2012 11:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Door Wildstylez en Zany..
Leuke combinatie, maar de track brengt mij niet in euforie stemming, wat die van vorig jaar wel deed:
Saaaaaaaaaaaaaaaii!quote:
Dit jaar zeker aanwezig!quote:Op maandag 23 april 2012 13:44 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Saaaaaaaaaaaaaaaii!
Voor Decibel trouwens geen weekend/afterparty ticket kopen hé mensen! De afterparty wordt ook dit jaar weer in m'n feestzaal georganiseerd en de organisatie is al in volle gang!
Mij niet!quote:Op maandag 23 april 2012 14:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Dit jaar zeker aanwezig!
Nog bedankt voor de groeten trouwens, Tom heeft zaterdag netjes iedereen de groeten gedaan
Tom zei van wel! Misschien vergeten?quote:
*Meldt!quote:Op maandag 23 april 2012 15:37 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Tom zei van wel! Misschien vergeten?
Nice dat er al aanmeldingen zijnPleur jullie gewoon vast in de gastenlijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |