Dat was een grap.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze niet meeleest
Have fun!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:13 schreef haakon het volgende:
Doei mensen!
Hardshocken en daarna door naar Djax it Up XL!
quote:
Vette aftermoviequote:Op zaterdag 14 april 2012 10:54 schreef Sethje het volgende:
Die Oblivion blijft ook super dik idd
owja had ik onze aftermovie al gedeeld?
Hartjes maken is de nieuwe sitdownquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:53 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Is dat trouwens ook wat nieuws? Dat DJ's en MC's met hun handen hartjes vormen naar het publiek?
Word van dat soort dingen zoooo moe!quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:57 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Hartjes maken is de nieuwe sitdown
@djheadhunterz: Boarding to Vienna. Seeya tonight at P2, don't forget to bring ur heart signs my people.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:53 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Vette aftermovie
Wat een contrast trouwens, Wildstylez die als een standbeeld achter de decks staat, en dan Headhunterz die het dan weer gigantisch overdrijft
Is dat trouwens ook wat nieuws? Dat DJ's en MC's met hun handen hartjes vormen naar het publiek?
Volgens mij is het de move die bij Headhunterz Kaskade remix hoort. Ik zie mensen het alleen doen tijdens dat nummer en dan omdat de MC of DJ erom vraagt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
@djheadhunterz: Boarding to Vienna. Seeya tonight at P2, don't forget to bring ur heart signs my people.
OK, ik heb nu geluisterd. Op zich wel chille muziek, maar toch niet van de Subgroundklasse met droge kicks en diepe basslijnen.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Misschien is het nieuwe A*S*Y*S album wat voor je, ook een beetje in die stijl...
A*S*Y*S - BPM IS DEAD - NEW A*S*Y*S ALBUM! by A*S*Y*S
Wel een redelijk geniale mix.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Solutio & The I's - Loudness Mix:
[..]![]()
Solutio & The I's - Loudness 2012 special mix by officialb2s
Op Loudness sowieso even checken, keer hier op lokaal feestje mogen aanschouwen en dat was echt een beukfestijn
Natuurlijk niet serieus ditquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:54 schreef Quyxz_ het volgende:
En ga jij zo maar met mensen mee naar hun werk?op je werk verschijnen met mdma
Kiek em goan!quote:
Een rip van de Fear FM Top 40?quote:Op zondag 15 april 2012 01:31 schreef Compoantje het volgende:
Ik had een vraag.
Weet iemand toevallig de titel van een hardstyle nummer dat begint met een lage stem die zegt: Number 19?
Ik heb al heel wat mixjes geluisterd, maar ik kan het juiste nummer niet vinden
Kan bijna niet anders idd, of een Top 100...quote:Op zondag 15 april 2012 09:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Een rip van de Fear FM Top 40?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |