[hipster]quote:Op woensdag 18 april 2012 20:56 schreef eQuaL het volgende:
[..]
[hipster]
Pffft ik was al Arboze & Solutio fan voordat het cool was![]()
[/hipster]
Builder - Bad Manners (luca antolini mix)quote:Op woensdag 18 april 2012 14:43 schreef 16meter het volgende:
Bij Mondello moet ik trouwens altijd aan deze plaat denken:
Maar volgens mij klopt die titel niet, kan hem niet op Discogs vinden.
Hoe vaak ik die Qlimax 2003 set van hem geluisterd heb, sjongejongejonge.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:13 schreef haakon het volgende:
[..]
Wat een nazi's vandaag!
De vlag maar uithangen dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Hadden we maar een docent engels ofzo op dit forum die ons uit de brand zou kunnen helpen.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Is het dan ook headhunterz zijn een goede act? Nee, ik dacht het niet.
Het is gewoon een naam die slaat op 1 persoon, dus ook al klinkt het raar zou het officieel toch is moeten zijn.
Volgens mij...
Een docent Nederlands zou beter zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 10:36 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Hadden we maar een docent engels ofzo op dit forum die ons uit de brand zou kunnen helpen.
Ik vind dat 'The R3belz zijn...' beter klinken als 'The R3belz is...' dus suck it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft een van de beste sets van M.I., met alleen maar tijdloze klappers. Net weer lekker op lopen raggen in de gym.
Als ik zoiets toch eens een keertje kon horen op een festival nu.
* 16meter pinkt een traantje weg.
Nog een kleine anekdote. Bij Early Soundz moet ik altijd denken aan Bertje op de eerste editie van Loudness. Showtek draaide daar onverwacht 2 uur omdat Technoboy (?) niet was kwam opdagen. Dit was in de periode dat Showtek hier nog elke woensdag ervan langs kreeg. Tijdens Early soundz stond hij naast me, en toen de vocalist "Reversed bass" zei kraamde hij met een- blik uit "dit is niet eens een reversed bass".
Helemaal waar natuurlijk. Maar dat het een toffe plaat is, daar waren we het wel over eens.
Wilde ik gwn ff dele met jullie weetje.
[ Bericht 27% gewijzigd door 16meter op 19-04-2012 13:04:16 ]
Toen heb ik bijna heel de nacht in de seismic zaal gestaan, dat ging er lekker opquote:
Motherfuck!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:25 schreef -Menn0- het volgende:
Sooomeeeewheeeeereeeee over the rainbow
(deze gaat zo laag op een goede subwooferquote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef Sc0tTy het volgende:
Dubstep van tegenwoordig![]()
![]()
![]()
Ik hoor van mensen dat early dubstep wel te pruimen is, iemand hier een voorbeeld van?
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:55 schreef 16meter het volgende:
Ik wil deze set even onder de aandacht brengen:
http://www.hardtraxx.nl/f(...)9-07-2010-t9122.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft een van de beste sets van M.I., met alleen maar tijdloze klappers. Net weer lekker op lopen raggen in de gym.
Als ik zoiets toch eens een keertje kon horen op een festival nu.
* 16meter pinkt een traantje weg.
Nog een kleine anekdote. Bij Early Soundz moet ik altijd denken aan Bertje op de eerste editie van Loudness. Showtek draaide daar onverwacht 2 uur omdat Technoboy (?) niet was kwam opdagen. Dit was in de periode dat Showtek hier nog elke woensdag ervan langs kreeg. Tijdens Early soundz stond hij naast me, en toen de vocalist "Reversed bass" zei kraamde hij met een- blik uit "dit is niet eens een reversed bass".
Helemaal waar natuurlijk. Maar dat het een toffe plaat is, daar waren we het wel over eens.
Wilde ik gwn ff dele met jullie weetje.Wat een ouwe ook..
![]()
Geen idee of dit early is maar:quote:Op donderdag 19 april 2012 14:42 schreef Sc0tTy het volgende:
Dubstep![]()
![]()
![]()
Ik hoor van mensen dat early dubstep wel te pruimen is, iemand hier een voorbeeld van?
Is nieuw, en persoonlijk vind ik er niet zo veel aan.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:51 schreef Sokz het volgende:
[..]
Geen idee of dit early is maar:
Dees kan ik wel waarderen.
Van Mt Eden vind ik dit de enigste echt vette, omdat ie zo lekker zweverig is:quote:Op donderdag 19 april 2012 15:51 schreef Sokz het volgende:
[..]
Geen idee of dit early is maar:
Dees kan ik wel waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |