Ja, nieuwe stijl sowieso, maar vroeger heeft hij echt wel toffe dingen gemaakt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:03 schreef StM het volgende:
Daniele Mondello:
Laat hem maar lekker in Italië.
Ik vind deze ook altijd zo tof, die draait hij ook regelmatigquote:
Is veranderd in de geniale draaiende pizzaquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Is veranderd in de geniale draaiende pizza![]()
Vanmorgen aan begonnen. Goeie keuze van plaatjes tot nu toe. Y De bas komt goed door. Mensen keken me al vreemd aan bij het stoplicht. Vanmiddag weer verder luisterenquote:Op woensdag 18 april 2012 11:35 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Woehoe wel 5 likes op lsdb(hoeveel daarvan zijn FOK!kers? 3?
)
X2quote:
Klopt, maar wel lekkere plaatjes dus zou eigenlijk samen met iemand anders moeten draaien ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef T-Force het volgende:
Mondello is niet zo mijn ding, iets te eentonig vind ik die
Niet echt. Die remix van scope is welquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is anders, dat is een remix van de maker
Was heel vet destijdsquote:Op woensdag 18 april 2012 13:25 schreef -Menn0- het volgende:
Sooomeeeewheeeeereeeee over the rainbow
quote:Op woensdag 18 april 2012 08:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Dus jij luistert als grote jongen al een aantal jaar mee?
Of luister je al een flink aantal jaar mee?
[/grammarhauptsturmfuhrer]
Sorry, tis nog vroeg, I know.
Alleen vet als ze t/m 2008 gaan draaien. Als er ooit zoiets komt jonguhh, dan ga ik gwn mastrubere op die line-up, letterlijk gwn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
22.00 - 23.00: Atlantic Wave vs Speedwave
23.00 - 0.00: Citizen vs Builder
0.00 - 1.00: K-Traxx
1.00 - 2.00: Hardstyle Masterz
2.00 - 3.00: The Hose
3.00 - 4.00: The KGB's
4.00 - 6.00: Technoboy vs Tuneboy
6.00 - 7.00: Dark Oscillators
De R3belz kunnen in mijn ogen weinig verkeerd doen. Melodie is van The Neverending Story Zullen jullie jonge broekies wel niet kennen, maar is voor mij jeugdsentimentquote:Op woensdag 18 april 2012 12:07 schreef eQuaL het volgende:
Weet niet helemaal zeker wat ik er van vind. Melodie is wel goed, maar de rest eigenlijk niet bijzonder...
Hulde voor deze plaat. Ontdekt dankzij de NLS04 Yearmixquote:
Het is er tegenwoordig nog maar 1quote:Op woensdag 18 april 2012 17:48 schreef T_Killer het volgende:
[..]
De R3belz kunnen kan in mijn ogen weinig verkeerd doen.
[..]
Bazenplaatje inderdaad, al hou ik sowieso wel van het werk van zequote:Op woensdag 18 april 2012 17:48 schreef T_Killer het volgende:
Hulde voor deze plaat. Ontdekt dankzij de NLS04 Yearmix
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:07 schreef eQuaL het volgende:
Weet niet helemaal zeker wat ik er van vind. Melodie is wel goed, maar de rest eigenlijk niet bijzonder...
Dat weet ik, maar....quote:Op woensdag 18 april 2012 17:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Het is er tegenwoordig nog maar 1
[..]
geoden plaatje lkkr lkkrquote:
Wat een nazi's vandaag!quote:Op woensdag 18 april 2012 18:01 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar....
[taalnazi mode]
Het woord R3belz blijft meervoud![]()
[/taalnazi mode]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
[hipster]quote:Op woensdag 18 april 2012 17:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Het is er tegenwoordig nog maar 1
[..]
Bazenplaatje inderdaad, al hou ik sowieso wel van het werk van ze
Zoals dees:
Deze kennen we natuurlijk allemaal uit M.I zn mixjes:
Etc:
Is het dan ook headhunterz zijn een goede act? Nee, ik dacht het niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:01 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar....
[taalnazi mode]
Het woord R3belz blijft meervoud![]()
[/taalnazi mode]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |