abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zondag 22 april 2012 @ 17:23:50 #276
159915 -Menn0-
MNO
pi_110638243
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 16:25 schreef DjThera het volgende:
Loudness was VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onze setlist :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is vast wel opgenomen of niet? :P
,,/
pi_110638777
quote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_110640693
quote:

SPOILER
Dit was echt compleet belachelijk... :D Slopen voor gevorderden! Zooooo snoei en snoeihard. Mijn benen in een half uur tot moes gestampt. BIZAR
pi_110651301
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hier is de Loudness ganger alweer huiswaarts gekeert en thuis... Door het grote trein ongeluk bij Amsterdam is het niet mogelijk om verder te reizen.... KUT maar helaas :x
wat balen man! :o ;(
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_110651343
Loudness was zeer vet. _O_ Was weer leuk met de FOK!kers! Theracords LIVE sowieso de set van de avond, misschien wel van het jaar. :P Ik had het idee dat die set binnen 5 minuten al voorbij was, zo snel ging de tijd.
gr gr
pi_110652456
deze ziet er fijn uit :D :9 (wel midden in het Hemelvaarts / Zomerfeesten De Hoeve weekend, maar dat is alleen donderdag, zaterdagavond en zondag :s) :7)

https://partyflock.nl/party/221833:Dangerouzmind.html
B-Front
Dualdriven
E-Force
Frequencerz
Ran-D
MC: Villain
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_110653450
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 17:23 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ik hoop het :P
pi_110655722
Ik heb voor het eerst sinds 2 jaar denk ik weer spierpijn na een Hardstyle feest _O- _O- Ik zweer dat die puur komt door dat half uurtje Theracords live. Ik ben volgens mij nog nooit ZO hard losgegaan. Als een debiel heb ik lopen stampen! Dankjewel Thera, Geck-o, Degos & Re-Done _O_

Kort verslagje:
Locatie _O_ Geluid :9~ (ziekelijk hard en zuiver!) Sfeer O+ (Het ging los)

Geck-o, BRILJANT! Wat een opening! De tracklist zegt genoeg O+
SPOILER
B-Front ben ik niet zo'n fan van, maar gisteren was hij best goed eigenlijk ^O^
Openen met Godz Powerrr O+ en daarna nog een vette track, weet zo gauw ff niet meer welke. Gewoon leuk gedraaid verder. Frequencerz - Bitch nog langsgekomen. Vette track hoor
Nog even heel hard gestampt samen met de FOK!ers op Boy's Interface (Beholder & Balistic Remix) _O_
Enige minpuntje was die vercrackte remix van Showtek - Save The Day -O-

Daarna Adaro die me niet wist te boeien, en toen hij ook nog een vercrackte remix van Technoboy - Tales From A Vinyl draaide zijn we naar Re-Volt gegaan in de kleine zaal. Goede keuze, want die gast draaide best fijn. Hij draaide een beetje de oudere 'raw'-plaatjes zoals Ran-D - Feel My Fire ^O^ Nog steeds een knaller van formaat.

Toen maar terug naar Digital Punk in de grote zaal om zijn eerste live-act te aanschouwen. Was niet veel bijzonders, maar die Aliens remix is fijn, For the girls brengt nog steeds een grijns op mijn gezicht en Dark Symphony is gewoon een dikke knetterplaat :)

Phrantic in de kleine zaal was druk, maar geniaal! Kan me niet heel veel platen van hem herinneren, maar Luna & Dutch Master - The Scene :9~ Road Warrior & OVERDOSE :9~ :9~ :9~ klonken geweldig!

Tijdens Solutio & The I's ben ik ff een broodje kroket gaan eten en heb ik gezellig lopen buurten met wat mensen.

Prefix & Density vond ik redelijk saai. Ik vind hun eigen platen niet sterk, ze pakken me nooit, maar wel super dat ze Radio Alarm (Zatox Remix) draaiden (ondanks de mixfout tijdens het overmixen van die plaat) :)

Theracords Live 8)7

Titan & Crypsis KAPOT --> jou schuld, Thera! :(

Kortom, wat een feest O+
pi_110660986
Zo te zien was Loudness goed vertoeven :) Van Rotterdam naar Eindhoven ook een goede vooruitgang geweest??
pi_110661070
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:15 schreef Levitas het volgende:
Zo te zien was Loudness goed vertoeven :) Van Rotterdam naar Eindhoven ook een goede vooruitgang geweest??
Op zich wel, locatie was in elk geval een stuk groter. Deed mij aan de Jaarbeurshallen denken...
Maar de Maassilo heeft ook wel wat. Doet wat meer 'underground' aan, en dat sfeertje is gewoon leuk. Daarnaast geef ik natuurlijk de voorkeur aan de Maassilo omdat ik er 5km vandaan woon :P

Geluid & show was hier in elk geval in beiden zalen goed tot erg goed. Wat dat betreft mag een volgend feestje in de Maassilo van mij weer gewoon 1 area bevatten, dat was de vorige keer toch ff wat minder...
  maandag 23 april 2012 @ 08:58:55 #286
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_110663471
Zooooooo he die geck-O set :D verdorie dat ziet er goed uit, sowieso;unlocked draaien is punten scoren....

Als die set vrijgegeven gaat worden, dan ga ik voor het eerst in lange tijd weer eens iets van hardstyle binnenhalen..:Y
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 23 april 2012 @ 11:03:11 #287
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_110666643

Door Wildstylez en Zany..

Leuke combinatie, maar de track brengt mij niet in euforie stemming, wat die van vorig jaar wel deed:
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 23 april 2012 @ 11:18:43 #288
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_110667175
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Leuke combinatie, maar de track brengt mij niet in euforie stemming, wat die van vorig jaar wel deed:
Een paar jaar geleden zou die combinatie goud zijn geweest, nu is het de volgende matige track die de naam anthem niet waard is (als het daadwerkelijk het anthem is)...

Decibel anthems zijn sinds 2006, hard achteruit gegaan, meezingers, shitty housebreaks, het slaat echt helemaal nergens meer op.

Dit is een anthem:

Dit niet:
dit niet:
en dit ook niet:

de teloorgang van een genre samengevat in een paar platen...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 23 april 2012 @ 11:30:07 #289
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_110667557
Dan is Bleeding for the Harder stylez nog wel de ergste :')

Edit: Weet overigens nog niet eens zeker of dit wel het anthem is?
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_110667778
quote:
Een trailer soundtrack dus, geen anthem. Klinkt op zich best lekker, maar de main melo is dan weer niet zo bijzonder.
  maandag 23 april 2012 @ 11:40:42 #291
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_110667902
quote:
11s.gif Op maandag 23 april 2012 11:36 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Een trailer soundtrack dus, geen anthem.
Inderdaad, maar helaas zijn de tracks achter de trailer (Gold _O_ ) meestal beter dan het anthem. Dat voorspelt dus niet veel goeds.

quote:
Wildstylez
Oh and it's NOT the #DB12 Anthem btw ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door mstx op 23-04-2012 12:20:22 ]
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 23 april 2012 @ 12:52:10 #292
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_110670527
Shazaem, wàt een heerlijk feest! _O_
Locatie is zeer Loudness-waardig, dat geluid stond idd ziekelijk hard .. en nu niet zomaar een superlatief, maar echt nier-lostrillend gehoorbeschading-krijgend HARD! :{

Hier nog een veer voor in de Thera-ass

Mad mad props ... die livemixen van Happy Face & Goddamn :o >:) _O_

Minpuntje was toch wel de afsluiter, Titan begon na 15 min al aan de HC en Crypsis ... is Crypsis ;)

quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 17:23 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vroeg dit naderhand nog aan Degos (of Re-done :? ), maar die verwees me naar B2S want hij wist het niet.
Wat je vindt, ...
pi_110670748
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:

when does the hurting stop.. :(
  maandag 23 april 2012 @ 13:44:39 #294
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_110672776
quote:
Saaaaaaaaaaaaaaaii!

Voor Decibel trouwens geen weekend/afterparty ticket kopen hé mensen! De afterparty wordt ook dit jaar weer in m'n feestzaal georganiseerd en de organisatie is al in volle gang! :D
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  maandag 23 april 2012 @ 14:08:11 #295
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_110673640
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:44 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Saaaaaaaaaaaaaaaii!

Voor Decibel trouwens geen weekend/afterparty ticket kopen hé mensen! De afterparty wordt ook dit jaar weer in m'n feestzaal georganiseerd en de organisatie is al in volle gang! :D
Dit jaar zeker aanwezig!

Nog bedankt voor de groeten trouwens, Tom heeft zaterdag netjes iedereen de groeten gedaan ;)
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 23 april 2012 @ 14:36:59 #296
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_110674695
Ik meld me bij deze ook aan voor de afterparty bij Claudia!
The Outside Agency
  maandag 23 april 2012 @ 15:12:24 #297
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_110676044
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Dit jaar zeker aanwezig!

Nog bedankt voor de groeten trouwens, Tom heeft zaterdag netjes iedereen de groeten gedaan ;)
Mij niet! :(

Ik ben ook aanwezig btw :)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 23 april 2012 @ 15:37:12 #298
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_110677015
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:12 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Mij niet! :(

Tom zei van wel! Misschien vergeten? :9

Nice dat er al aanmeldingen zijn :D Pleur jullie gewoon vast in de gastenlijst
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_110677195