Nummers waarbij een of ander zangeresje betrokken is (lees: die een lange zangbreak hebben) zijn per definitie niets voor mij...quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jammer dat het weer gebaseerd moet worden op een bestaand nummer.
Maar dit is een lekker festival-biertje-in-de-hand nummertje
Dus wie weet wordt 'B' iets van hen samen? Zou wel interessant zijntwitter:JoshWesz twitterde op donderdag 19-04-2012 om 17:53:45Almost done with a new track! Next week we will start a collab.. Can you guess who?
) reageer retweet
Heel vet ja, beetje aphex twin/autechre achtig spulquote:Op donderdag 19 april 2012 17:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Wisten jullie trouwens van één van Ophidians aliassen 'Meander'? Heerlijke relax-muziek
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
Skrillex dubstep gebruiken in platen, nee..
Early dubstep achtige stijl gebruiken in een plaat is een beter idee.
Ik weet nou eenmaal dat hij enorm fan van Dubstep is, maarja, kwestie van smaakverschilquote:Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Vraag het hem, het is jouw feestbuddy;)
P.s. een beter idee maakt nog geen goede plaat he... :p
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:07 schreef haakon het volgende:
[..]
Van Mt Eden vind ik dit de enigste echt vette, omdat ie zo lekker zweverig is:
Geef mij maar de originele soundtrack gemaakt door Solar Fields...quote:
Check Dream in Reverse ff, fantastische track. Meanderquote:Op donderdag 19 april 2012 17:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Best aardigDeuntje/beat in de break doet me trouwens denken aan filmmuziek uit een piratenfilm ofzo
Meteen boven Alphaverbs tweet komt deze;Dus wie weet wordt 'B' iets van hen samen? Zou wel interessant zijntwitter:JoshWesz twitterde op donderdag 19-04-2012 om 17:53:45Almost done with a new track! Next week we will start a collab.. Can you guess who?
) reageer retweet
Wisten jullie trouwens van één van Ophidians aliassen 'Meander'? Heerlijke relax-muziek
quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:41 schreef DjThera het volgende:
Wacht jij nou maar gewoon op de Geck-o mix
Nopes, vind de melodie van time echt übervals klinken in Donequote:Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef T-Force het volgende:
Edit: Deze plaat had ik het laatst over. Die mashup![]()
ongeïnspireerde bagger.quote:
Door James toch? Ik had hem gehoord, hij was wel goed in elkaar gezet maar kreeg wel een beetje eenquote:Op donderdag 19 april 2012 22:18 schreef T-Force het volgende:
Die Time/Done mashup is echt heel vet! Gemaakt door een vriend van me
OMOMOMOMOMquote:01. Dark Oscillators - Nobody's Perfect (Original Treesome Mix)
02. DJ Gius - Things To Do (Scrubs Mix)
03. DJ Isaac - Nobody Likes The Records That You Play
04. TNT - Second Match (TNT's Hard Treatment Mix)
05. Dutch Master - Back To The Real Style
06. D-Block & S-te-Fan - Alone
07. Toneshifterz & Nitrouz - Tha BidNiz
08. D-Block & S-te-Fan vs Josh & Wesz - Let It Go
09. Josh & Wesz - Lipservice Radio
10. Josh & Wesz - Autumn Green
11. The Pitcher - Our Core
12. Wildstylez - A Complex Situation
13. Josh & Wesz - TBA (Q-Base DJ Tool)
14. Josh & Wesz - Like Thiz
15. Project One - The Story Unfolds
Vetquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef T-Force het volgende:
[..]Ik vind gewoon bijna alles vet van hem, dus als iets tegenvalt, valt dat extra hard tegen omdat mijn verwachtingen altijd zo hoog zijn
![]()
Ben erg benieuwd naar Theracords Live! Hopelijk afsluiten met wat Wavolizer, en ik hoop ook Doggystyle te horen, nog steeds zo'n gruwelijke plaat!
Edit: Deze plaat had ik het laatst over. Die mashup![]()
Mijn HDD (ongeveer 300GB aan HS) staat altijd ter beschikking voor julliequote:Op vrijdag 20 april 2012 16:29 schreef eQuaL het volgende:
D-schijf vandaag gescrasht, dagdag 30GB aan hardstyle, trance, house, etc
Op mn mp3-speler stonden alleen podcasts
Is me iets te ver, sorryquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mijn HDD (ongeveer 300GB aan HS) staat altijd ter beschikking voor jullie![]()
Moet je wel richting Arnhem komen
Dat is een bazenplaat in vergelijking met die Young Ones shit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind het erger dat hij Sound of the Thunder wel plaatst
My badquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:36 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
En dan gewoon shiverz niet plaatsen
Tja was een van de eerste nummers die ik hoorde dus ook al het is geen toppertje is, kan ik er wel naar luisterenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
En ik zoek een nieuwe fiets maar hij moet wel hard gaan, heeft iemand een idee?
Heb er hier toevallig nog een paar staan. 25 euro p.s., vriendenprijsjequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
En ik zoek een nieuwe fiets maar hij moet wel hard gaan, heeft iemand een idee?
En nog zonder zadel ook! Hij is perfect, ik neem hem!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:41 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Heb er hier toevallig nog een paar staan. 25 euro p.s., vriendenprijsje![]()
[ afbeelding ]
Degos & Re-done - S@lsa, heerlijk nummerquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:30 schreef Kriebelhoest het volgende:
Hier een lueken miksje:
Tronica - loudness warm up by tronica_nl
Edit: hoe heet dat toffe nummertje rond 37:40?
Wat liveset , maar veel albumsquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Is me iets te ver, sorry
Gelukkig heb ik nog een huisgenoot die een redelijk up--to-date HS database heeft. Hij verwijdert alleen allemaal nummers die ik wel leuk vind, en ik heb geen idee welke
300GB aan alleen hardstyle releases is trouwens wel ziek veel (er vanuit gaand dat een track ongeveer 12mb gemiddeld is), zitten ook livesets & cd's bij zeker?
danku danku!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Degos & Re-done - S@lsa, heerlijk nummer
Wat een lijstjequote:Op vrijdag 20 april 2012 14:29 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
OMOMOMOMOM![]()
![]()
Josh & Wesz - Euphoria September 2010 by officialb2s
Hij staat hier weer aanquote:
En daarom moet ik aan deze denkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dankzij tom moest ik ineens aan deze denken, ik word hier wel vrolijk van...
Dat dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |